http://www.youtube.com/watch?v=D1Ym3ZUAKss
''In M mode this car stops to be annoying...and just becomes magnificant''
Kijk ik verder, komt het CSL filmpje voorbij op the Isle of Man.
En beide keren komt er het ///M knopje in voor, om het onderstel strakker te maken, de motor feller en de v-bak wilder.
Maar MOET zo'n M knop wel in een ///M...moet een BMW M niet gewoon ALTIJD in M Mode staan??
Bij de M5 snap ik het enerzijds wel...is naast een rasechte sportwagen ook een km-vreter...maar in de CSL?? Nee ik vind dat die keuze er niet moet zijn...ALTIJD in M Mode!
Probleem zit hem echter denk ik in de BMW filosofie: ''Elke auto moet winstgevend zijn, ook de M's'' en een auto die altijd vlijmscherp is, en dus voor een meer geselecteerd publiek,verkoopt minder...
Maar zeker met de nieuwe turbo-lijn vind ik dat zo'n M knop niet in alle M's thuishoort (alleen M5 en M6)...
Of ze moeten het doen net als bij Honda V-Tech, rustig tot 4k RPM (o.i.d.) maar vanaf dan, een vlijmscherp machien...
Vind het nu een beetje afdoen aan de auto's, maar vooral de potentie van de auto's...
Joep
PS pas kwam er een E60 M5 voorbij...BMW M GmbH zit nu wel op een niveau Beyond anyone else...holy fuck wat een snelheid en geluid.