Heb ik je vanochtend gespot bij de Harbers?
Donkergrijze 1-serie, donkere wielen, 5e wiel achterin

Stond je met je gele jas info aan te horen over hoe je remblokken vervangt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zo%C3%B6filie" onclick="window.open(this.href);return false;René130i schreef:/me loves zwijntje
Door de behandeling van de dealer in Nijkerk (itt Amersfoort) begin ik ook weer (veel) meer plezier te hebben van de auto. Voor mij is het ook van belang dat de auto af en toe wat TLC krijgt en ik ookRené130i schreef:
/me loves zwijntje
TLC voor jou? Voorzien ze daar ook in bij Ekris?Ruben schreef: Door de behandeling van de dealer in Nijkerk (itt Amersfoort) begin ik ook weer (veel) meer plezier te hebben van de auto. Voor mij is het ook van belang dat de auto af en toe wat TLC krijgt en ik ook![]()
Ja, heb je de nieuwe receptioniste nog niet gezien? :fy:Snipe schreef:TLC voor jou? Voorzien ze daar ook in bij Ekris?Ruben schreef: Door de behandeling van de dealer in Nijkerk (itt Amersfoort) begin ik ook weer (veel) meer plezier te hebben van de auto. Voor mij is het ook van belang dat de auto af en toe wat TLC krijgt en ik ook![]()
Wouter81 schreef:Zijn jullie weer even gezamelijk klaargekomen, stelletje BMW fappers?
Zoals je kunt lezen is Ruben kennelijk elders aan zijn trekken gekomen.Wouter81 schreef:Zijn jullie weer even gezamelijk klaargekomen, stelletje BMW fappers?
die blonde jaRuben schreef:Ja, heb je de nieuwe receptioniste nog niet gezien? :fy:Snipe schreef:TLC voor jou? Voorzien ze daar ook in bij Ekris?Ruben schreef: Door de behandeling van de dealer in Nijkerk (itt Amersfoort) begin ik ook weer (veel) meer plezier te hebben van de auto. Voor mij is het ook van belang dat de auto af en toe wat TLC krijgt en ik ook![]()
Best een goeie deal dan....als ik dat van dat diff had geweten had ik misschien nog een leuke ruilhandel op kunnen zettenRuben schreef:Haha, te gek! "Mijn" velgen nog en zo te zien ook nog de Bilstein met Eibach verlaging. En dan zit vast het Quaife diff er ook nog onder
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, JdvPolo, Kasteel, MarcelV, Mark 320iS, Martijn 327i en 10 gasten