Simone schreef:Ik rijd ook mee:
stond deze ook op cpz tijdens time-attack ??
Simone schreef:Ik rijd ook mee:
Klopt!Metchu schreef: stond deze ook op cpz tijdens time-attack ??
En verder,route en doorkomst tijden?Style schreef:om 10 uur in Waalwijk is t vertrekpunt
Is bijna niet te doen Panamera.Panamera schreef:Femme zou je die tijdstippen en locatie's hier ook willen posten dan kan ik op bepaalde tijdstippen op bepaalde plekken gaan staan om foto's te maken zodat ik die later hier ook kan posten
Hans, (offtopic) jij reed weg bij Time Attack! (Ik ben dat meisje van de organisatie die de vlaggen aan het afhalen was en het sneu voor je vond dat je in de regen terugmoest naar huis!) Grappig dat je op DF zit! (/offtopic)Hans GP schreef:Stom! Heb wel mail gehad.. overheen gekeken.
De dagindeling van 15 Maart ziet er als volgt uit :
10.00 uur - Aanvang, ontvangst met koffie
11.00 uur - Start Road Trip
14.00 uur - Koffie stop
15.00 uur - Vertrek koffie stop
16.00 uur - Aankomst eindpunt
17.00 uur - Drankje/Diner
We hopen u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht.
Graag tot de 15de!
Ik alleen als ik ergens aan meedoe, maar nu heb ik de link tussen persoon + forum zeg maarHans GP schreef:Hey Simone, ik zit hier al een tijdje![]()
Maarre.. ik heb het overleefd die file was het ergste als je rijd is er niks aan de hand! Dus hopen op goed weer zondag!
Thanks Ad! ga ik doen!Adje ///M3 schreef:Is bijna niet te doen Panamera.Panamera schreef:Femme zou je die tijdstippen en locatie's hier ook willen posten dan kan ik op bepaalde tijdstippen op bepaalde plekken gaan staan om foto's te maken zodat ik die later hier ook kan posten
Ik raad aan om om rond half 12 / 12 uur op het viaduct bij Oirschot te staan. Wij komen namelijk vanaf Oirschot (kempenweg) en rijden naar Oostelbeers (N395).
Wel foto's maken he!!!
DIK!!! Ik ga echt me ogen uitkijken!Hans GP schreef:Deelnemersveld 8)
Adje ///M3 schreef:Is bijna niet te doen Panamera.Panamera schreef:Femme zou je die tijdstippen en locatie's hier ook willen posten dan kan ik op bepaalde tijdstippen op bepaalde plekken gaan staan om foto's te maken zodat ik die later hier ook kan posten
Ik raad aan om om rond half 12 / 12 uur op het viaduct bij Oirschot te staan. Wij komen namelijk vanaf Oirschot (kempenweg) en rijden naar Oostelbeers (N395).
Wel foto's maken he!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten