Censuur op dit forum?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
Metchu

Re: Censuur op dit forum?

Bericht door Metchu » 11 mar 2009, 18:35

Afbeelding

Shakes

Bericht door Shakes » 11 mar 2009, 19:06

B***** ni**** hebben dit forum ook gevonden. B :please: s**t up!

Mijn god zeg

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 11 mar 2009, 19:09

SvB schreef:Zal ik dan ook maar een duit in het zakkie doen.
De 1 serie kan ik ook niet mooi vinden, maakt niet uit of welke 1.
Over mooi kunnen de smaken inderdaad verschillen, echt een super mooie wagen vind ik het ook niet.
Maar het concept is natuurlijk wel goed/uniek.
Kleine(re) wagen met achterwielaandrijving.....met de mogelijkheid tot dikke motoren...

Ik kan zo één, twee, drie geen ander merk noemen die dat op dit moment in z'n portfolio heeft......

Luco

Bericht door Luco » 11 mar 2009, 19:19

SvB schreef:Zal ik dan ook maar een duit in het zakkie doen.
De 1 serie kan ik ook niet mooi vinden, maakt niet uit of welke 1.
Andere BMW's daarentegen vind ik
Afbeelding
Net zo lelijk en homoachtig als die vent op de foto :mrgreen:

@Rodney, wordt eerst eens volwassen en kom dan nog eens terug :bag:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 11 mar 2009, 19:25

Of laten we anders met z'n allen lekker normaal doen en dit forum in stand houden?

Harrie

Bericht door Harrie » 11 mar 2009, 19:39

Heren heren...het ging mij niet om een auto(merk) af te zeiken. Ik had dit topic gestart omdat ik moeite had met de "censuur" en op de manier waarop.

Over al het voorgaande ben ik van mening dat iedereen die zijn auto hier laat zien, trots is op zijn aankoop en dan ook met respect behandeld moet worden en zijn verhaal moet kunnen vertellen. Gelukkig rijden we daarom allemaal een andere auto en niet allemaal een Opel Kadet...(ik durf 130i al niet meer te noemen..... :bag: (even ter verduidelijking..dit is een grapje)) Dat iemand een model wel of niet mooi vind is onderdeel van een discussie...maar mag nooit een persoonlijke aanval worden. Als dat de reden is geweest van de opslitsing van het artikel dan is me dat NU duidelijk en begrijp ik dat ook. Maar ik had dat artikel gemist en omdat er geen verdere uitleg bij het sluiten van het genoemde topic bij stond heb ik dat waarschijnlijk verkeerd beoordeeld.

Laat ik duidelijk zijn dat ik helemaal niets tegen BMW heb. Ben misschien zelfs ook wel een liefhebber. Vond de M3 die Rico had geweldig. De Cecottos en Sport Evo's vind ik SUPER. Groot fan van de M5's en de 2e serie 750i, maar ik zie ook dat er allerlei ander leuk spul is. Hier wil ik dan nog wel aan toevoegen dat er naar, mijn mening, te vaak met een roze bril wordt gekeken alsof er niets anders is.

De opmerking van Snipe ""Gelieve niet te reageren wanneer u zelf in het bezit van een BMW bent of deze om andere, niet ter zake doende redenen in uw avatar heeft geplaatst." vond ik derhalve een misplaatste opmerking. In de reakties na plaatsing van mijn artikel gebeurde namelijk precies wat ik schreef/bedoelde. Wederom die roze bril...en werd zelfs verdedigd met het feit dat Peter zijn werk zo goed doet. Ik zeg hiermee zeker NIET dat Peter zijn werk NIET goed maar dat er soms wel een vergissing gemaakt kan worden. Dat vond ik in dit geval namelijk wel.

Je kan een auto mooi of niet mooi vinden...fijn zo...daar moeten we niets aan veranderen...moeten we ook gewoon tegen elkaar kunnen blijven zeggen. We kunnen discussieren of verschillende concepten (FWD_AWD_RWD_Hatch_Coupe_Sedan ATMO of Turbo....of noem maar op)...moeten we ook blijven doen, maar ik probeer in dat geval altijd mijn idee daarover met voorbeelden aan te geven en niet alleen op mijn eigen ervaring.

Kortom, laten we ophouden met iemand persoonlijk aan te vallen. :beer:

Luco

Bericht door Luco » 11 mar 2009, 19:42

Rodney schreef:Hoi luco,

Wil je mij uitleggen wat jou probleem is ten opzichte van mij?

mvg,
rodney

Geen zin in pm gezeik
Maar je bent 16 jaar ofzo, geen rijbewijs, maar je doet net alsof je al 30 jaar in een bmw rijdt.
Je kan zonder ook maar ooit in een auto te hebben gereden nooit oordelen wat je een goede of fantastische wagen vind.
Maar jij doet alsof je dat wel kan.
Jij kan een auto alleen op het uiterlijk bepalen, niet op de rijeigenschappen.
Ik denk dat je dan beter je mond kan houden.
Verder vind ik dat je voor een puber van 16 een knap grote bek hebt en ook overal een weerwoord op hebt
Maar goed dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn bij de jeugd, nou ik heb daar een pesthekel aan.

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 19:45

luco hornsveld schreef:

mvg,
rodney

Geen zin in pm gezeik
Maar je bent 16 jaar ofzo, geen rijbewijs, maar je doet net alsof je al 30 jaar in een bmw rijdt.
Je kan zonder ook maar ooit in een auto te hebben gereden nooit oordelen wat je een goede of fantastische wagen vind.
Verder vind ik dat je voor een puber van 16 een knap grote bek hebt en ook overal een weerwoord op hebt
Maar goed dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn bij de jeugd, nou ik heb daar een pesthekel aan.
:bag: :bag: :bag:

Probeer ik er geen gezijk van te maken in dit topic, begint het weer.
Jullie zoeken het maar uit, als jonger iemand kan je op forums blijkbaar geen mening hebben/Geen goed woord uitspreken

Tom

Bericht door Tom » 11 mar 2009, 19:51

Mening gebaseerd op wat? :bag:

Wij lullen ook over Ferrari's terwijl er maar een handjevol mensen in hebben gereden maar dat is dan nog op basis van een referentiekader van eerder gereden auto's en testen.
Als je het alleen uit de boekjes hebt dan praat je alleen anderen na zonder dat je andermans mening ooit op waarde kunt schatten :hmmm:
Ik stoor me er verder niet aan maar ga dan niet de wijsneus uithangen.

Metchu

Bericht door Metchu » 11 mar 2009, 19:53

waar rook is, is rodney?

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 11 mar 2009, 19:53

Rodney, ik noem; Kees Bunk, Luuk v Kaathoven, Rein enz enz gaan hier ook prima. Jij bent meer degene die het voor zichzelf verpest, doe ermee wat je wilt :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 11 mar 2009, 19:56

Rodney schreef:
luco hornsveld schreef:

mvg,
rodney

Geen zin in pm gezeik
:bag: :bag: :bag:

Probeer ik er geen gezijk van te maken in dit topic, begint het weer.
Jullie zoeken het maar uit, als jonger iemand kan je op forums blijkbaar geen mening hebben/Geen goed woord uitspreken
Dit bedoel ik dus, lees eerst eens goed wat ik schrijf voordat je weer gaat schreeuwen.
Ow en gezijk is gezeik :bag:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 mar 2009, 20:03

Harrie schreef:De opmerking van Snipe ""Gelieve niet te reageren wanneer u zelf in het bezit van een BMW bent of deze om andere, niet ter zake doende redenen in uw avatar heeft geplaatst." vond ik derhalve een misplaatste opmerking. In de reakties na plaatsing van mijn artikel gebeurde namelijk precies wat ik schreef/bedoelde. Wederom die roze bril...en werd zelfs verdedigd met het feit dat Peter zijn werk zo goed doet. Ik zeg hiermee zeker NIET dat Peter zijn werk NIET goed maar dat er soms wel een vergissing gemaakt kan worden. Dat vond ik in dit geval namelijk wel.
Het was dan ook niet zo serieus bedoeld als jij het nu weergeeft. Ik wilde er alleen mee zeggen dat je er - wat mij betreft - iets te fanatiek op inging. Wat voor mening je verder hebt over wat voor auto (of überhaupt wat dan ook), dat vind ik prima. En als je het een beetje aardig kunt verwoorden, kunnen we er nog over in discussie ook; daar is het immers een forum voor.

En voor wat betreft Rodney: zijn reacties zijn passend bij zijn leeftijd, soms prima, soms totaal onzinnig. Maar laten we niet heel DF op z'n kop zetten voor de meninkjes van een 17-jarige.
Buiten dat, hij heeft zelf een geinig forum opgezet, dat verdient tot op zekere hoogte wel wat credits. Maar nu en dan een toontje lager zou geen kwaad kunnen voor hem.

Pfffffft, wat een gezijk :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 11 mar 2009, 20:08

Snipe schreef:
Pfffffft, wat een gezijk :mrgreen:
't Is maar hoe je het bekeikt. :bag:

Harrie

Bericht door Harrie » 11 mar 2009, 20:09

Snipe... :beer:

Verdorie..ik heb al moeite met d of t of dt...... komt er nu ook nog ei en ij bij....HELLUP.... :lol:

frankv

Bericht door frankv » 11 mar 2009, 20:22

Peter Tunissen schreef:
Stefan R schreef:En als men het nu ineens zielig vind dat iemand zijn auto afgezeken wordt in een voorsteltopic zou eens wat andere voorsteltopics door moeten spitten waar men zich aanmeld met een niet "DF waardige" auto.

:goodnight:
Zoals? :?:
inderdaad, zoals? ik kan me niet herinneren ooit een auto afgezeken te hebben zien worden in een voorsteltopic (maar goed, ik lees ze niet allemaal)

Max V

Bericht door Max V » 11 mar 2009, 20:37

En Rodney, als iemand je aanspreekt op spelfouten, slaat het natuurlijk nergens op om te schermen met het feit dat je pas 17 jaar bent.

Als je 17 bent hoor je je middelbare school al zo goed als afgerond te hebben, dus een zeker niveau van taalkennis (het is potdikke je moedertaal!) moeten we toch van je kunnen verwachten. Als ik een fout zou maken, zou ik daar graag op gewezen worden, daar leert een mens van!

Edit: ik verwijs hiermee naar een bericht eerder van Rodney, volgens mij verwijderd tijdens de grote schoonmaak. Even een opmerking om te voorkomen dat hij daar weer mee gaat komen...

Niels v D

Bericht door Niels v D » 11 mar 2009, 20:41

frankv schreef:
Peter Tunissen schreef:
Stefan R schreef:En als men het nu ineens zielig vind dat iemand zijn auto afgezeken wordt in een voorsteltopic zou eens wat andere voorsteltopics door moeten spitten waar men zich aanmeld met een niet "DF waardige" auto.

:goodnight:
Zoals? :?:
inderdaad, zoals? ik kan me niet herinneren ooit een auto afgezeken te hebben zien worden in een voorsteltopic (maar goed, ik lees ze niet allemaal)
Een groene firebird, een paar weken terug kan ik me nog wel herinneren..Maar dat was meer de bestuurder dan de auto, die was nog wel df waardig.

Niels v D

Bericht door Niels v D » 11 mar 2009, 20:43

Ik denk trouwens niet dat het echt om het afzeiken/zijken van bmw's gaat, maar meer bedoeld is in de trant van:
Hou nou eens op met dat eeuwige ophemelen van die Beierse hokken....
:mrgreen:

frankv

Bericht door frankv » 11 mar 2009, 20:45

Niels v D schreef:
frankv schreef:
Peter Tunissen schreef: Zoals? :?:
Een groene firebird, een paar weken terug kan ik me nog wel herinneren..Maar dat was meer de bestuurder dan de auto, die was nog wel df waardig.
Het zou niet moeten gebeuren. Ook al stelt zich iemand voor met de simpelste hatchback van 10 jaar oud, het gaat om driving fun, niet om de mooiste auto. Als je niks met een auto uit een voorsteltopic hebt of je vindt het niks, dan reageer je gewoon niet. Simpel toch?

Shakes

Bericht door Shakes » 11 mar 2009, 20:46

leven en laten leven hoor!

Ik erger me wel eens aan de post count fanatici. 40x onzinnig posten in hetzelfde topic. Hoor je mij daarover klagen? Nee toch :)

Laten we vooral niet vergeten dat het maar een forum is. Geen RL! Hoewel ik weleens betwijfel of iedereen hier een RL heeft........

Ooh ja het ophemelen van BMW is prachtig. De Josti band zou er trots op zijn. Net zo zeer als het afkraken van elk ander merk. Zulk sneu gedrag van mensen met een BMW dekbed of Renault oogkleppen (b.v.)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 11 mar 2009, 20:51

Ach, Rodney zal het nu wel begrijpen.
WE kunnen er nog wel 20 pagina`s aan besteden maar daardoor gaan we elkaar niet aardiger vinden.
Wat mij betreft kappen we me dit topic want ik denk dat het nu allemaal wel duidelijk is.
We moeten bij de volgende D-F dag wel weer een hoop lol met elkaar kunnen maken, dat vind ik belangrijker dan een bmw topic wat uit de hand loopt.

Grtz,hanz06

Luco

Bericht door Luco » 11 mar 2009, 20:54

Maximus schreef:Als ik een fout zou maken, zou ik daar graag op gewezen worden, daar leert een mens van!
JE HEBT EEN BMW, DAT NOEM IK TOCH EEN GROTE FOUT
:mrgreen: :angel: :roflol: :whistle: :whistle:

Joy

Bericht door Joy » 11 mar 2009, 20:57

Wat dat betreft is DF voor leken in 1e instantie wat lastig te lezen. Je moet een beetje weten wat voor humor er heerst en wat er in die paar jaar aan grappige of minder grappige momenten voorbij is gekomen. Als je alles letterlijk gaat nemen dan lijkt het net of Hans elke dag Allen in elkaar slaat en zijn banden lek steekt met rijststokjes. Dat is natuurlijk niet echt zo, alleen tijdens trackdays. :D
Verder blijft het maar een forum waar je al snel verkeerde conclusies trekt door het ontbreken van een gezicht met de bijbehorende emoties.

Luco

Bericht door Luco » 11 mar 2009, 20:59

Jouw gezicht hoef ik niet te zien.
Die zeeuwen kijken mij te zuinig :beer:

En voor lekke banden moet je bij Aad zijn, vraag maar aan Elmar :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Luco op 11 mar 2009, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten