Censuur op dit forum?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
Michel P

Re: Censuur op dit forum?

Bericht door Michel P » 11 mar 2009, 13:00

Bron nu.nl
Het domein http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een vermogen over genomen door BMW AG

11 maart 2009

De eigenaren van het domein Driving-fun.com hebben dit forum aan BMW AG verkocht, BMW ziet grote mogelijkheden om op dit forum BMW liefhebbers en rijders in Nederland een communicatie platform te bieden. Trackday te organiseren en t.z.t. het forum in vele talen aan te bieden.

Over de hoogte van het bedrag wat gemoeid is met de overname willen partijen geen mededelingen doen.

Wel geeft Peter Tunissen als een de eigenaren aan zich een maand terug te trekken op het Ascari race resort vergeld van enkele pitspoezen.
:lol: :lol: :wink: :wink: :wink:

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 13:10

Heel mooi michel :mrgreen:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Tom

Bericht door Tom » 11 mar 2009, 13:11

Hoe laat kom je peter want 1 schoonmaakster was ziek dus die blonde schoonmaakster heeft nog niet alle villa's klaar.
De F40 is al wel met z'n opwarmrondes bezig hoor ik dus de olie is al warm als je aankomt.

Snipe

Bericht door Snipe » 11 mar 2009, 14:33

Tom schreef:De F40 is al wel met z'n opwarmrondes bezig hoor ik dus de olie is al warm als je aankomt.
Je hoort het verkeerd, die V8 is een van de M3's waar de garage tegenwoordig vol mee staat.

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 11 mar 2009, 16:29

Peter Tunissen schreef:
Metchu schreef:het is heel simpel: dat topic "bestond" niet harrie!!!

dit is mijn perceptie van het geheel:
er werd weer eens een 1-serie afgezeken. Toen heeft een van de mods het voorstel draadje en de kritiek opgedeeld. De kritiek werd in een topic gegooid dat voor de grap anti-bmw topic werd genoemd... En de andere mod heeft het maar gesloten omdat dat eigenlijk een beetje onzin was. Wat mij betreft geheel terecht want het sloeg nergens op om in een voorstel draadje van iemand een discussie te starten over de lelijkheid van z;n auto...

Dus er ging helemaal niet fout, er word weer eens een olifant van een mug gemaakt.

p.s. rodney fijn dat je wil toegeven dat je fout zat :thumbup: Wij gingen waarschijnlijk ook wel een beetje ver met het "pesten"... maar goed, zand erover...

Zo komen er steeds weer van die indianenverhalen en gaan we geloven in die verhalen... beetje self fulfilling profecies aan het maken hiero... zo KRIJG je namelijk problemen ...

goedendag nog verder! komt allen 3 april en geniet van wat Driving-Fun.com nou eigenlijk echt is!!! http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=14036" onclick="window.open(this.href);return false;

M.
Nou, vooruit dan, ik zal een keer meedoen met de mode:
+1 :thumbup:
Ik zal niet met de mode meedoen, ik was de eerste die in dat topic reageerde dat ik het geen mooie auto vind. En die reactie heb ik mede geplaatst om wat BMW eigenaren uit de tent te lokken die gereageerd hadden dat ze het een fantastisch mooie auto vonden.
Ik vraag mezelf af of je zo'n ding dan weleens in het echt gezien hebt, ik had overigens vorig jaar al ergens in een 1 serie draadje gepost dat ik de 1 serie cabrio een verschrikkelijk lelijk drollenhok vind.
En als men het nu ineens zielig vind dat iemand zijn auto afgezeken wordt in een voorsteltopic zou eens wat andere voorsteltopics door moeten spitten waar men zich aanmeld met een niet "DF waardige" auto.

:goodnight:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 mar 2009, 16:48

Stefan R schreef:ik was de eerste die in dat topic reageerde dat ik het geen mooie auto vind. En die reactie heb ik mede geplaatst om wat BMW eigenaren uit de tent te lokken die gereageerd hadden dat ze het een fantastisch mooie auto vonden.
Ik vraag mezelf af of je zo'n ding dan weleens in het echt gezien hebt, ik had overigens vorig jaar al ergens in een 1 serie draadje gepost dat ik de 1 serie cabrio een verschrikkelijk lelijk drollenhok vind.
En als men het nu ineens zielig vind dat iemand zijn auto afgezeken wordt in een voorsteltopic zou eens wat andere voorsteltopics door moeten spitten waar men zich aanmeld met een niet "DF waardige" auto.
Als iemand een auto koopt en er zelf blij mee is, dan is het toch goed?

Het kan natuurlijk altijd dat je zelf een andere keus had gemaakt. En dan geldt weer het oude adagium: het maakt niet uit wát je zegt, het gaat erom hóe je het zegt.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 11 mar 2009, 16:53

Stefan R schreef:En als men het nu ineens zielig vind dat iemand zijn auto afgezeken wordt in een voorsteltopic zou eens wat andere voorsteltopics door moeten spitten waar men zich aanmeld met een niet "DF waardige" auto.

:goodnight:
Zoals? :?:
Volgens mij ben je hier op het moment stoerder als je met me meute meehuilt hoe kut BMW is, dan als je zegt dat je zo'n ding geweldig vindt.
Hoe dan ook, lekker belangrijk, merkenfans zijn net zo sneu als merkenbashers.... Ik rij altijd in een auto en niet in het merkje dat erop staat. :bag:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 11 mar 2009, 17:09

Ja en ik ging daar ook lekker op in..........en dat zou ik zo weer doen.

Maar niet zozeer om die jongen zijn auto af te zeiken want hij moet zelf weten waar hij in wil rijden.
Het ging mij meer om de reakties van sommigen wanneer er iemand een 1 serie of weet ik veel welke bmw gekocht heeft
Soms is het net als of wanneer je een bmw gekocht hebt, je het 7e wereld wonder gekocht hebt, terwijl zo`n 1 serie gewoon lelijk is.
Ik vind een e36 ook een veel mooiere auto dan een 1 serie.
Als je de meest simpele 1 serie gekocht heb dan zie je reacties van"gefeliciteerd met die waanzinig mooie auto van je"
Ik denk dan dat het tijd wordt om langs Hans Anders te gaan want er is iets mis met je ogen.
Nogmaals, je koopt een auto voor jezelf en als je er blij mee bent dan vind ik het prima en dat is ook bij Pim het geval.
Het was dus niet om Pim te jennen maar meer voor die andere beemer boy`s zoals bv P. Tunissen met zijn BMW avatar.
Ook zo`n type die bij die BMW bende wil horen :bag: :mrgreen: :thumbup:

Grtz,Hanz06 :wink:

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 11 mar 2009, 17:11

Ik reken mij niet tot de meute BMW boe roepers, en ik vind BMW zeker niet kut. Sterker nog ik struin regelmatig MP af in de BMW sectie, Ik ventileer alleen mijn menig dat een 1 serie cabrio er gewoon niet uitziet. En als men dat gelijk onder boe roeperij schaart, het zij zo......

p.s. gezien mijn auto historie ben ik volgens mij ook niet echt merkblind/gebonden.
Als iemand een auto koopt en er zelf blij mee is, dan is het toch goed?
Dat iemand een auto koopt die hij mooi vind is zéker zijn goed recht! Net zo goed als dat ik zeg dat ik hem niet mooi vind. :shithappens:

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 17:22

Als we er nou allemaal lekker over ophouden wat wie vind!

Als jij die 1 serie niet mooi vind prima!, maar reageer dan gewoon welkom!
En begin niet altijd over dat miezer gezijk van, wat een lelijk kontje, wat een afschuwelijke spiegel

of wat een kleine velg!

En hans, als iemand een 1 serie mooi vind met wieldoppen en hij zelf een Fiat panda rijd, dan vind iemand dat mooi.

Dat jij nou middenin schiedam stad een garage hebt waar je corvette staat en je 5 serie buiten en je suzuki swift? Maar niet iedereen heeft dat.
Je moet je kunnen indenken in een situatie van iemand anders.. :wink:

KAPPE NOH :wink:

Max V

Bericht door Max V » 11 mar 2009, 17:30

Here we go again :P

Luco

Bericht door Luco » 11 mar 2009, 17:32

Ik vind eigenlijk elke bmw lelijk
Hoor ik nu ook bij de meute :mrgreen: :whistle:

Tom

Bericht door Tom » 11 mar 2009, 17:34

Rodney schreef:Als we er nou allemaal lekker over ophouden wat wie vind!

En begin niet altijd over dat miezer gezijk van, wat een lelijk kontje, wat een afschuwelijke spiegel
Ik geef gewoon mijn mening. Ook als ik het niks vind of bepaalde dingen niks vind. Doe het alleen wel op een normale manier omdat ik mij kan voorstellen dat iemand anders daar juist wel dolgelukkig mee is. Feliciteer diegene dus maar zeg dat het mijn keus niet zo zijn. Anders kun je de toko wel sluiten als je je mening niet gewoon mag geven. Positief of negatief.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 11 mar 2009, 17:36

Haha omg Rodney, heb je nou écht zo'n bord voor je kop. :hammer:

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 17:37

nee, heb wel een pet op mijn kop :mrgreen: ?

Ik ga echt geen discussie maken nu hoor.
maar dat is het laatste wat ik wou zeggen erover :bag:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 11 mar 2009, 17:42

Rodney schreef:Als we er nou allemaal lekker over ophouden wat wie vind!

of wat een kleine velg!

En hans, als iemand een 1 serie mooi vind met wieldoppen en hij zelf een Fiat panda rijd, dan vind iemand dat mooi.

Dat jij nou middenin schiedam stad een garage hebt waar je corvette staat en je 5 serie buiten en je suzuki swift? Maar niet iedereen heeft dat.

KAPPE NOH :wink:
Ik weet niet wat die laatste alinea er mee te maken heeft maar volgens mij begrijp jij er nog steeds niks van.
En je vergeet nog een nieuwe golf,een 205 gti,een Alpine a310 en een smart cabrio te noemen. :hmmm: :mrgreen: :thumbup:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 11 mar 2009, 17:44

Downforce Hans schreef:
Ik weet niet wat die laatste alinea er mee te maken heeft maar volgens mij begrijp jij er nog steeds niks van.
En je vergeet nog een nieuwe golf,een 205 gti,een Alpine a310 en een smart cabrio te noemen. :hmmm: :mrgreen: :thumbup:
patser.... :bag:
Trouwens wat een lelijke bak zo'n Smart Cabrio..... :banaan: :wink:

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 17:51

Oh, die ken ik dan niet..

Maar die bimmer vind ik wel mooi, mooi kleurtje ook :mrgreen: een touring is mooier dan een sedan :wink:

Oh man i love BMW :love: :love:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 11 mar 2009, 17:53

Eric H schreef:
Downforce Hans schreef:
patser.... :bag:
Trouwens wat een lelijke bak zo'n Smart Cabrio..... :banaan: :wink:
Ik weet het, maar als ik er in zit zie ik dat toch niet.............. :mrgreen:
Volgens mij denken al die bmw 1 serie rijders dat trouwens ook :roflol: :thumbup: :sealed: :whistle:

Tristan

Bericht door Tristan » 11 mar 2009, 17:59

+1

Foei lelijk zo'n 1-serie. :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 mar 2009, 18:16

Rodney schreef:Dat jij nou middenin schiedam stad een garage hebt waar je corvette staat en je 5 serie buiten en je suzuki swift? Maar niet iedereen heeft dat.
Maak je geen zorgen, Rodney, we hebben ook respect voor jouw fiets 8)

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 18:17

Snipe schreef:
Rodney schreef:Dat jij nou middenin schiedam stad een garage hebt waar je corvette staat en je 5 serie buiten en je suzuki swift? Maar niet iedereen heeft dat.
Maak je geen zorgen, Rodney, we hebben ook respect voor jouw fiets 8)
Thanx!, maar ik heb geen fiets :wink:

Snipe

Bericht door Snipe » 11 mar 2009, 18:23

Strippenkaart, whatever....

Rodney

Bericht door Rodney » 11 mar 2009, 18:23

Snipe schreef:Strippenkaart, whatever....
Hahahaha, sorry :mrgreen:

Natuurlijk heb ik een fiets :roflol:

SvB

Bericht door SvB » 11 mar 2009, 18:25

Zal ik dan ook maar een duit in het zakkie doen.
De 1 serie kan ik ook niet mooi vinden, maakt niet uit of welke 1.
Andere BMW's daarentegen vind ik
Afbeelding

Gesloten