En met mijn studentenbudget

Maar is een prop schieten in een semi eigenlijk wel mogelijk?
Ik hoor het graag! As Zaterdag moet er namelijk op Malmedy geknald worden

Niet helemaal, want voor een paraplutje moet je de band demonteren. Een prop kan je gewoon er in stoppen, lucht in de band pompen en klaar ben je.frank de jonge schreef:paraplutje is ook vervanger van de prop. Maar bij zachte compounds doen ze dat niet zo snel meer.
Ideaal!mdhtuning schreef:Heren bedankt voor jullie snelle respons.
Zojuist met Indobesar ff de band eraf gehad en gezocht naar het lek. Niks gevonden...vervolgens maar wat lucht erin gedaan om te kijken of we iets hoorden sissen.
Uiteraard was het lek snel boven![]()
Het bleek het ventiel te zijn wat was gescheurd![]()
![]()
Geen prop nodig dus
In Duitsland mag het niet geloof ik en aan het repareren van runflat banden hangen strenge eisen. Die mag je 9 van de 10 keer niet repareren.frank de jonge schreef:Ja toen, maar proppen schieten mag niet meer wat ik gehoord heb (correct me if I'm wrong)
Mooi dat het opgelost is
Dus als zo'n band voor de 10de keer lek is gegaan mag je hem opeens wel repareren.......raar systeem.....Youp schreef: In Duitsland mag het niet geloof ik en aan het repareren van runflat banden hangen strenge eisen. Die mag je 9 van de 10 keer niet repareren.
Nieuwe bandEric H schreef:Dus als zo'n band voor de 10de keer lek is gegaan mag je hem opeens wel repareren.......raar systeem.....Youp schreef: In Duitsland mag het niet geloof ik en aan het repareren van runflat banden hangen strenge eisen. Die mag je 9 van de 10 keer niet repareren.
Wat moet je dan die negen keer daarvoor doen met die band....gewoon doorrijden ofzo....:
( sorry, heb m'n irri-uurtje )
Precies, kan geen kwaad. Tenzij er een koordlaag zwaar beschadigd is, maar dat uit zich dan in een bult op de band.Wouter81 schreef:Motorband inclusief prop regelmatig 250 km/u + mee gedaan, ging altijd goed.
Ploffen doet hij niet wanneer er geen koordlagen beschadigd zijn. Als er een schroefje in heeft gezetenn of een spijkertje en de prop zou het niet houden, dan loopt hij gewoon weer langzaam leeg.Knot schreef:Zou m toch nieuw halen... stel je voor dat ie ploft bij 200+!
Op de motor wil ik ook nevernooit een prop erin, vergroot de kans op een ziekenhuisbezoek of uitvaart aanzienlijk.
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 2 gasten