Even voorstellen.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Jenia

Even voorstellen.

Bericht door Jenia » 10 mar 2009, 12:32

Ik ben Jenia of J voor mensen die mij beter kennen.

Ik ben 21jaar, woon in prov Antwerpen (BE), mijn hobby's zijn fitness(3-4 keer per week), sleutelen aan auto's.
Ik breng veel tijd door op mijn werk , en met mijn vriendin ...dat zijn de twee meest tijdrovende bezigheden.
Verder ga ik nog graag uit in naar Café Local en La Rocca.

Op dit moment ben ik een trotse eigenaar van een e34 525i 24v .Heb de wagen ong 3 maand , hiervoor heb ik al enkele andere wagens gehad ond. e34 520i automaat full options, honda civic 4th gen ,honda del sol vti, audi a8,bmw 316i,enz.

Moesten er nog vragen zijn hoor ik het graag. :blabla:

Max V

Re: Even voorstellen.

Bericht door Max V » 10 mar 2009, 12:35

Welkom, Jenia :D

Heb je wat plaatjes van je bolide?

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 10 mar 2009, 15:52

Welkom enneh, is er al om foto's gevraagd?

Jenia

Bericht door Jenia » 10 mar 2009, 17:36

Voila.

Wagen is ondertussen wel verlaagd, en staan 17 inch velgen op (voor 8,5j breed , achter 10j breed) in plaarts van die schnitzers, zit xenon op .enz

Foto genomen op de parking van Wijnegem shopping center
Bijlagen
vbgarage.jpg
vbgarage.jpg (72.81 KiB) 1151 keer bekeken

Max V

Bericht door Max V » 10 mar 2009, 17:50

Erg strak! :thumbup:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 10 mar 2009, 19:16

Sehr schön!

RJay

Bericht door RJay » 10 mar 2009, 21:00

Nice, Strakke bak, letterlijk :thumbup:

Welkom op DF

Jenia

Bericht door Jenia » 11 mar 2009, 09:06

Ik zal proberen om de komende weken eens recentere foto's te nemen van de wagen met de nieuwe velgen en verlaging.
Zal deze wel onder "mijn auto " plaatsen met volledige beschrijving wat er aan verandert is en wat er nog zal komen.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 11 mar 2009, 09:15

Toppie!

HSR

Bericht door HSR » 11 mar 2009, 23:09

ha, een streekgenoot. Ikzelf kom ook uit antwerpen en heb toevallig ook een E34 525 24v. Alleen heb ik de E34 voor een ander doel. :D

Jenia

Bericht door Jenia » 12 mar 2009, 09:07

hugo schreef:ha, een streekgenoot. Ikzelf kom ook uit antwerpen en heb toevallig ook een E34 525 24v. Alleen heb ik de E34 voor een ander doel. :D
ella, buurman :))

Ik woon eigenlijk tegen de stad he. (in 2600 Berchem)
Je gebruikt e34 enkel voor circuit? Zojah , dan ga ik enkele vraagjes voor jou hebben ...ivm koeling van de motor enz

Jenia

Bericht door Jenia » 16 mar 2009, 22:37

http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... 10&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Xave30

Bericht door Xave30 » 17 mar 2009, 00:27

Welkom hier Jenia.

Jenia

Bericht door Jenia » 17 mar 2009, 16:31

hugo schreef:ha, een streekgenoot. Ikzelf kom ook uit antwerpen en heb toevallig ook een E34 525 24v. Alleen heb ik de E34 voor een ander doel. :D
Hey Hugo.

Vraagje..

Hoe heb je de koeling van jou e34 aangepast.?
Want ik weet uit ervaring dat bmw bij langdurige belasting redelijk warm kunnen worden .
Heb je mss paar wijze tips voor mij?

HSR

Bericht door HSR » 17 mar 2009, 21:58

Jenia schreef:
Hey Hugo.

Vraagje..

Want ik weet uit ervaring dat bmw bij langdurige belasting redelijk warm kunnen worden .
Koeling kan inderdaad problematisch zijn. Eerste wat ik gedaan heb was een nieuwe waterpomp gemonteerd. Kost rond de 50 a 75 euro voor een model met stalen schoepen. Daarnaast heb ik de standaard viscose fan weggehaald en veranderd voor een Electrische fan met schakelaar in de wagen. Let wel dat deze fan's heel wat amperes trekken dus ik heb zo'n schakelbare hoofdzekering gebruikt die je ook in je meterkast terug vindt. Werkt prima. Zorg ook dat je dikke bedrading gebruikt. Ik heb 2 kabels gebruikt die vroeger dienst deden als startkabels voor scooters. Hoeveel carre die zijn weet ik niet maar ik verwacht rond de 20.

Ik heb een elektrische fan gekozen voor tijdens het driften omdat de wagen dan veel toeren maakt zonder goede rijwindkoeling te krijgen.
Als ik op het circuit rijd heb ik ook altijd de fan aanstaan. Op deze manier blijft het koelwater mooi tussen de 90 en 100 graden staan daar het koelwater voor de elektrische fan modificatie vaak 120 graden werd. Iets te warm naar mijn mening.

Bij normaal rijden op de autostrade zal het blok nooit warm mogen lopen. Ga je stevig rijden in de antwerpse haven dan is het een ander verhaal. :wink:

Als je materiaal voor de 5-serie nodig hebt kun je het beste naar http://www.offenga.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gaan. Dit bedrijf zit wel helemaal in het Noorden van Nederland maar kan de benodigde producten gewoon opsturen naar je. Zij gebruiken Meyle Heavy Duty producten en deze producten zijn echt van hele goede qualiteit. Misschien zelfs beter dan de producten die ze bij de BMW garage gebruiken.

Jenia

Bericht door Jenia » 18 mar 2009, 10:13

hugo schreef:
Jenia schreef:
Hey Hugo.

Vraagje..

Koeling kan inderdaad problematisch zijn. Eerste wat ik gedaan heb was een nieuwe waterpomp gemonteerd. Kost rond de 50 a 75 euro voor een model met stalen schoepen. Daarnaast heb ik de standaard viscose fan weggehaald en veranderd voor een Electrische fan met schakelaar in de wagen. Let wel dat deze fan's heel wat amperes trekken dus ik heb zo'n schakelbare hoofdzekering gebruikt die je ook in je meterkast terug vindt. Werkt prima. Zorg ook dat je dikke bedrading gebruikt. Ik heb 2 kabels gebruikt die vroeger dienst deden als startkabels voor scooters. Hoeveel carre die zijn weet ik niet maar ik verwacht rond de 20.

Ik heb een elektrische fan gekozen voor tijdens het driften omdat de wagen dan veel toeren maakt zonder goede rijwindkoeling te krijgen.
Als ik op het circuit rijd heb ik ook altijd de fan aanstaan. Op deze manier blijft het koelwater mooi tussen de 90 en 100 graden staan daar het koelwater voor de elektrische fan modificatie vaak 120 graden werd. Iets te warm naar mijn mening.

Bij normaal rijden op de autostrade zal het blok nooit warm mogen lopen. Ga je stevig rijden in de antwerpse haven dan is het een ander verhaal. :wink:

Als je materiaal voor de 5-serie nodig hebt kun je het beste naar http://www.offenga.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gaan. Dit bedrijf zit wel helemaal in het Noorden van Nederland maar kan de benodigde producten gewoon opsturen naar je. Zij gebruiken Meyle Heavy Duty producten en deze producten zijn echt van hele goede qualiteit. Misschien zelfs beter dan de producten die ze bij de BMW garage gebruiken.

hmmm...heel leuke site . Ik koop meestal bij AKC in Deurne (op 200meter van Sportpaleis)
Daar zijn ze ook redelijk goedkoop(zeer deftig materiaal).Maar ik denk dat de prijzen op de site die je hebt gegeven nog zachter zijn...Zeker bij grotere bestelling zal het zeker de moeite zijn, (verzendkosten voor een groter pakket zijn bijna zelfde als je per stuk zou kopen)

Ik zal wrs de komende maand draagarm , stabilisatorstokjes , handremschoenen kopen bij die winkel.
Alvast bedankt .

Vanwaar ben je eigenlijk ? Kom je soms op zondagen in Kallo? (omdat ik u iets over de haven zie typen)

HSR

Bericht door HSR » 19 mar 2009, 09:11

Ik ben zelf van Schilde.

In de buurt van kallo ga ik zeker wel eens rijden op de zondagen. De grote rotonde bij Katoen Natie zal je misschien wel kennen. Met name op regenachtige nachten heb ik daar veel rondjes gedrift met de E34. Over 2 maanden ben ik weer terug in het land. Misschien dan maar eens een Meeting houden in de haven daar. :D :df:

Jenia

Bericht door Jenia » 19 mar 2009, 09:34

hugo schreef:Ik ben zelf van Schilde.

In de buurt van kallo ga ik zeker wel eens rijden op de zondagen. De grote rotonde bij Katoen Natie zal je misschien wel kennen. Met name op regenachtige nachten heb ik daar veel rondjes gedrift met de E34. Over 2 maanden ben ik weer terug in het land. Misschien dan maar eens een Meeting houden in de haven daar. :D :df:
Idd, die rotonde bedoel ik . Kom daar ook regelmatig piepen , ben vorige week nog geweest . Van't weekend terug goed weer , dus zal dan ook aanwezig zijn.

Plaats reactie