E92 BMW 335i DCT! (update: pagina 7)
- Snipe
Re: BMW 335i DCT! (update: pagina 7)
Kut, paar rondjes meegereden vandaag in Lelystad. Onverstandig; nu wil ik er ook een......
- Tom V
Was jij er ook joh?
- Snipe
Ja, met Ruben.Tom V schreef:Was jij er ook joh?
- Tom V
Och, dan heb ik je gewoon nog een handje gegeven aan het eind. 8)
- Snipe
Dat is helemaal waar - al stond ik toen nog even bij te komen van wat rondjes met Rene 

-
Lol wist ook niet dat jij SNIPE was
Nu begint het wel te dagen..

-
Is de wagen nog schoon geworden, of blijft die twotone rubberlook 8)
- Maus335i
Snipe! Was jij het haha. Soms nog best lastig om nicknames en namen en daar weer een gezicht bij te krijgen
We hebben de auto's meteen afgespoeld bij thuiskomst, viel gelukkig nog mee. Jammer dat ik geen foto's heb geschoten van hoe smerig hij was, ik had inderdaad echt een twotone kleur zo hahaha
Volgende keer maak ik even wat rondjes met je goed joost! Het was nu helaas even wat (te) kort en ik ben benieuwd of jij hem ook goed dwars kan krijgen.
Ruben vroeg me gister nog of het vanaf nu alleen nog maar BMW is, nou... JAAA!! Gisteren lukte het driften een klein beetje ook al had ik veel onderstuur, maar dat ligt meer aan mijn stuurkunsten dan aan de auto. Heb echt een heerlijke dag gehad en op zo'n dag merk je pas hoe speels een bmw kan zijn. Ik vind het echt super!!
Vandaag schijnt de zon in Leeuwarden en omstreken en vanochtend ben ik er even op uit gegaan om lekker een stukje te rijden.. Bak in de manual, sportknop aan, dakje open en GAS. Kreeg er echt helemaal zin in!! De combinatie met de PP uitlaten is toch wel heel riant hoor, het verhoogt het toch al niet zo weinige plezier in die auto. Als het even wat rustiger aan moet SlamFM op met wat zomerse muziek.
Ik ben verliefd op mijn auto

We hebben de auto's meteen afgespoeld bij thuiskomst, viel gelukkig nog mee. Jammer dat ik geen foto's heb geschoten van hoe smerig hij was, ik had inderdaad echt een twotone kleur zo hahaha

Ruben vroeg me gister nog of het vanaf nu alleen nog maar BMW is, nou... JAAA!! Gisteren lukte het driften een klein beetje ook al had ik veel onderstuur, maar dat ligt meer aan mijn stuurkunsten dan aan de auto. Heb echt een heerlijke dag gehad en op zo'n dag merk je pas hoe speels een bmw kan zijn. Ik vind het echt super!!
Vandaag schijnt de zon in Leeuwarden en omstreken en vanochtend ben ik er even op uit gegaan om lekker een stukje te rijden.. Bak in de manual, sportknop aan, dakje open en GAS. Kreeg er echt helemaal zin in!! De combinatie met de PP uitlaten is toch wel heel riant hoor, het verhoogt het toch al niet zo weinige plezier in die auto. Als het even wat rustiger aan moet SlamFM op met wat zomerse muziek.
Ik ben verliefd op mijn auto

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
welkom bij de club.................................... 

- Jelmer850i
ik heb nog een dikke zwarte coupe gezien in leeuwarden, iemand van hier ? (ik was met de M5)
- Snipe
Ja, sorry, alhoewel die nick toch wel een soort lettertovenarij met mijn naam is.....Maus335i schreef:Snipe! Was jij het haha. Soms nog best lastig om nicknames en namen en daar weer een gezicht bij te krijgen![]()
Als je het mij vraagt komt die berg onderstuur eerder door de achterbanden die voor dit doel nogal veel profiel hebben (nou ja, hadden), van relatief zacht rubber zijn en bovendien nogal breed zijn. Kortom, Wanli's kopen 8)Maus335i schreef:Gisteren lukte het driften een klein beetje ook al had ik veel onderstuur, maar dat ligt meer aan mijn stuurkunsten dan aan de auto.
Je auto was inderdaad niet zo heel erg wit meer aan het eind van de dag

- Erik335i
Zou ik wel eens kunnen zijn, behalve dat ik geen M5 gespot heb. Waar zag je me ?Jelmer850i schreef:ik heb nog een dikke zwarte coupe gezien in leeuwarden, iemand van hier ? (ik was met de M5)
- Maus335i
@Jelmer: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 54#p339554" onclick="window.open(this.href);return false; dat was Erik zeker?
Snipe, ik kan er alleen Penis van maken maar dat zal het wel niet zijn

Snipe, ik kan er alleen Penis van maken maar dat zal het wel niet zijn

-
Ik kwam niet verder als PisenMaus335i schreef: Snipe, ik kan er alleen Penis van maken maar dat zal het wel niet zijn

- Snipe
* zoekt paspoort om het te checken *Maus335i schreef:Snipe, ik kan er alleen Penis van maken maar dat zal het wel niet zijn
- Jelmer850i
Weet zo niet hoe die straat heet, was bij de Saab dealer, jij reed richting het water en ik kwam daar vandaan..Erik335i schreef:Zou ik wel eens kunnen zijn, behalve dat ik geen M5 gespot heb. Waar zag je me ?Jelmer850i schreef:ik heb nog een dikke zwarte coupe gezien in leeuwarden, iemand van hier ? (ik was met de M5)
Misschien was het ook wel een ander..
- Tom V
Wat ik dus nog even was vergeten was nog even te bedanken voor het meerijden Maurice, was een leuke ervaring! Volgens mij heb ik jou en Erik ook nog wel even gefilmd, zal dat hier nog wel even plaatsen. Maar verwacht dan geen Metchu/Luuk/Hubert fimpje. 

- Tom V
[vimeo]http://www.vimeo.com/3539801[/vimeo]
Maurice en Erik @ Driftsport dag. Heb Maurice helaas maar 1 x op de film staan maar toch leuk om even zien toch?
Maurice en Erik @ Driftsport dag. Heb Maurice helaas maar 1 x op de film staan maar toch leuk om even zien toch?
- Sperdy

dit is mooi, wil ik ook een keertje doen zeg!
-
Die eerste uit de bocht vlieg actie ben ik volgens mij
. Daarna waren de banden kapot

- Sperdy
^hoe kunnen die stuk gaan dan op die natte weg?
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ziet er goed uit heren. Driftwerk van Erik is ook echt strak, mooi alles aan elkaar lussen.
Gaaf om de witte zo smerig te zien 8) Waarom zie ik hem nou nooit rijden in Leeuwarden
:
Gaaf om de witte zo smerig te zien 8) Waarom zie ik hem nou nooit rijden in Leeuwarden

- Rodney
Gaaf!!!,
En ligt het aan mij of gaat de 335i van erik veel beter scheef?
@mark.. het is niet leuk om een witte zo smerig te zien.. dat doet pijn..
En ligt het aan mij of gaat de 335i van erik veel beter scheef?

@mark.. het is niet leuk om een witte zo smerig te zien.. dat doet pijn..

-
Stond een flinke wind, was zo droog, de buitenste lijnen waren zoiezo droog. Samen met Laurens 3 sets versleten onder de e34 tot aan het canvas, rond de 6mm profiel.Ferdinand schreef:^hoe kunnen die stuk gaan dan op die natte weg?
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Nee, mij Mark noemen doet niet pijn :fy:Rodney schreef:@mark.. het is niet leuk om een witte zo smerig te zien.. dat doet pijn..