Vandaag mooi weer, dus samen met een maat van me en een digicam maar is wat leuke locaties gezocht om de 155 op de plaat te zetten

Helaas de 155 niet echt gepoetst maar vind ze toch nog wel leuk geworden

Paul schreef:Tja...
Maximus schreef:De auto is vrij lelijk, maar misschien kun je het wat verbeteren door er wat minder afschuwelijke velgen onder te zetten?![]()
En ik vind 'niet goed gepoetst' wel een understatement hier![]()
Verder wel leuke foto's
Maximus schreef:Some unresolved issues Hugo? Ik heb zijn auto volgens mij niet vergeleken met de mijne, ik heb er alleen een oordeel over gegeven
Gast, ik post geen 500 berichten over hoe geweldig de auto is waar ik niet in mag rijden. Daarnaast heb ik geen eigen forum over een auto die ik niet mag rijden en heb ik een rijbewijs, een auto en een motor. Geen appels met peren vergelijkenRodney schreef:Leuke alfa, jongen uit me klas heeft er ook 1tje..
Geloof dat ze nog behoorlijk van kas gaan![]()
@max, vervelend he?.. maar wel lekker doorzeiken op mij
Hey Joy, ik had ze een tijdje terug helemaal in van die siliconenespray gespoten toen was het weer mooi zwart, maar met het weer van tegenwoordig heeft dat niet zoveel nutJoy Jolliffe schreef:Ik vind het nog steeds een knappe wagen om te zien. Het is trouwens de enige Alfa waar ik ooit mee heb gereden, een 155 1.7 TS![]()
Peter, kan je die bovenkant van de bumper loshalen ? Je zou er eens met een spuitbus zwart over kunnen gaan. Tijdje terug ook gedaan met de stootstrips, ziet er meteen een stuk frisser uit voor die paar euro en een uurtje werk.
Het zijn eigenlijk originele q4 wielen dus zijn niet origineel onder dit type en bouwjaar, maar origineel staat de 155 op 14" staal met dopjes of 15" lichtmetaal vanaf fabriekJoop schreef:Zijn de wielen overigens origineel onder deze "widebody' koets? Ze ogen wat aan de kleine kant t.o.v. het koetswerk.
Dit lijkt met de 'oude' koets meer in verhouding:
Overigens altijd een nette auto geweest die 155, waarbij de versie van voor halfweg ´95 me iets meer aanspreekt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten