Gaat die rob kamphuus in het voorprogramma rijden met een supercopa, en pon maar zeggen dat ze alleen Coronel zouden doen en verder niks
WTCC 2009
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: WTCC 2009
Lekker boeiend; 1 of 2 van die drellen op de baan 
-
indobesar
- Berichten: 9986
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: WTCC 2009
Daar had jij kunnen rijden, Luco!

- Fernando
- Berichten: 5149
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: WTCC 2009
Dat die rob kamphues maar snel een bandenstapel mag kussen, wat een verschrikking die man....
- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
Re: WTCC 2009
Haha je mag hem wel he? 
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: WTCC 2009
Ha, de dieselcup begint weer?

-
Luco
Re: WTCC 2009
Prestatie van Coronel viel tegen in de qualie.
Zometeen live de wedstrijden op eurosport
De F1 is nog erger wouter, hier is iig nog strijd
Zometeen live de wedstrijden op eurosport
De F1 is nog erger wouter, hier is iig nog strijd
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: WTCC 2009
luco hornsveld schreef:Yesssssss natte tweede race![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de FIA nog altijd de voordelen in het regelement bij die klere diesels heeft laten zitten.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: WTCC 2009
Idd, weer een race klasse naar de kloten.Wouter81 schreef:Ha, de dieselcup begint weer?
Michel
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: WTCC 2009
Pfff, wat een 'spanning' in de Seat cup. Die BMW's en Chevy's staan gewoon stil.
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: WTCC 2009
Het enige echt spannende was inderdaad alleen welke leuke opmerking die verslaggever weer ging maken; wat zat die man te zwetsen zeg....Wouter81 schreef:Pfff, wat een 'spanning' in de Seat cup. Die BMW's en Chevy's staan gewoon stil.
-
Luco
Re: WTCC 2009
BMW's staan altijd stilWouter81 schreef:Pfff, wat een 'spanning' in de Seat cup. Die BMW's en Chevy's staan gewoon stil.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: WTCC 2009
Wat heb ik me aan die kerel geïrriteerd zeg. NIET TE GELOVEN!!!!!!Aernoudt schreef:Het enige echt spannende was inderdaad alleen welke leuke opmerking die verslaggever weer ging maken; wat zat die man te zwetsen zeg....Wouter81 schreef:Pfff, wat een 'spanning' in de Seat cup. Die BMW's en Chevy's staan gewoon stil.
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: WTCC 2009
Die reporter die kunnen ze beter het weer laten presenteren. hahah.
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
Re: WTCC 2009
Altijd op engels commentaar zetten, is zo veel beter. Was wel een beetje een seat optocht, zonde.
-
Peter van den Berg
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 11 apr 2008, 13:03
- Locatie: Het Noorden
Re: WTCC 2009
Kan dat??Tom V schreef:Altijd op engels commentaar zetten, is zo veel beter. Was wel een beetje een seat optocht, zonde.
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: WTCC 2009
Engels commentaar lijkt me veel leuker inderdaad!
Was helaas weinig spanning te vinden in deze eerste race. Nog 22 races te gaan
Ben benieuwd naar Marrakech
Was helaas weinig spanning te vinden in deze eerste race. Nog 22 races te gaan
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: WTCC 2009
1e vrije training in Puebla:
GAAAAAAAP
GAAAAAAAP
1 Rickard Rydell SEAT Leon TDI 1:38.138
2 Gabriele Tarquini SEAT Leon TDI 1:38.473
3 Yvan Muller SEAT Leon TDI 1:38.597
4 Jordi Gene SEAT Leon TDI 1:38.617
5 Augusto Farfus BMW 320si 1:38.793
6 Andy Priaulx BMW 320si 1:38.909
7 Jörg Müller BMW 320si 1:39.050
8 Felix Porteiro BMW 320si 1:39.278
9 Tiago Monteiro SEAT Leon TDI 1:39.349
10 Alessandro Zanardi BMW 320si 1:39.625
11 Tom Coronel SEAT Leon 1:39.626
12 Sergio Hernandez BMW 320si 1:39.703
13 Nicola Larini Chevrolet Cruze 1:39.962
14 Franz Engstler BMW 320si 1:40.064
15 Alain Menu Chevrolet Cruze 1:40.191
16 Stefano D’Aste BMW 320si 1:40.277
17 Kristian Poulsen BMW 320si 1:41.128
18 Marin Colak SEAT Leon 1:41.151
19 George Tanev BMW 320si 1:41.442
20 Jaap van Lagen Lada 110 1:41.538
21 Tom Boardman SEAT Leon 1:41.660
22 Kirill Ladygin Lada 110 1:41.926
23 Viktor Shapovalov Lada 110 1:42.579
24 Robert Huff Chevrolet Cruze Geen Tijd
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: WTCC 2009
Ach, altijd wel interesse hoe onze landgenoten Coronel en van Lagen het doen maar die diesels zijn echt dieptriest, dat ze dat toelaten. Als daar niet snel iets aan gebeurt krijg je straks in ieder geval dat BMW en Chevrolet een dikke middelvinger aan de organisatie geven en d'r mee stoppen.
-
Luco
Re: WTCC 2009
De diesels zijn al teruggeschroefd en de tactiek van seat is elkaar helpen ipv elkaar eraf te rossen, misschien dat dat wel het verschil maakt 
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: WTCC 2009
Hm valt tegen.
Dat regelement zit zo in elkaar dat sommige dingen nog steeds niet begrensd zijn.
Zo hebben de benzine atmo's een max van 8500 RPM voor 4 cyl en 9000 RPM voor 6 cyl.
Diesel heeft een max RPM van 4200 en een 34mm restrictor. Maar turbodruk is bijvoorbeeld gewoon vrij en daar zit dus aardig speelruimte op als je vermogen zoekt.
Dat regelement zit zo in elkaar dat sommige dingen nog steeds niet begrensd zijn.
Zo hebben de benzine atmo's een max van 8500 RPM voor 4 cyl en 9000 RPM voor 6 cyl.
Diesel heeft een max RPM van 4200 en een 34mm restrictor. Maar turbodruk is bijvoorbeeld gewoon vrij en daar zit dus aardig speelruimte op als je vermogen zoekt.
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: WTCC 2009
Precies. Je zie die diesel rommel gewoon weglopen puur op vermogen. Wat een drama sound maken die dingen. Echte emotie-killers zijn het; zeer slecht voor de autosport. Wordt tijd dat die verboden worden. Diesel hoort in een vrachtwagen/autobusBert ///M3 schreef:Hm valt tegen.
Dat regelement zit zo in elkaar dat sommige dingen nog steeds niet begrensd zijn.
Zo hebben de benzine atmo's een max van 8500 RPM voor 4 cyl en 9000 RPM voor 6 cyl.
Diesel heeft een max RPM van 4200 en een 34mm restrictor. Maar turbodruk is bijvoorbeeld gewoon vrij en daar zit dus aardig speelruimte op als je vermogen zoekt.
-
indobesar
- Berichten: 9986
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: WTCC 2009
Farfus pakt pole-position voor Mexicaanse race
21 maart 2009 / Uitslagen / Foto's
Augusto Farfus heeft BMW de eerste pole-position van het seizoen bezorgd. Op het circuit van Puebla in Mexico reed de jonge Braziliaan een tijd van 1.37.682, waarmee hij Andy Priaulx vier honderdsten van een seconde achter zich liet. Gabriele Tarquini was de snelste Seat-rijder op de derde positie.
Voor Farfus verliep de hele kwalificatie eigenlijk al naar wens. In Q1 was hij al de snelste, voor Tarquini en Priaulx. Minder goed ging het met Nicola Larini. Twee weken geleden in Brazilië stuurde hij zijn Chevrolet nog wel de top-tien in, maar nu kwam hij achttien duizendsten van een seconde te kort om hetzelfde te bereiken. Hij start de race als elfde, voor Alex Zanardi (BMW) en teamgenoten Robert Huff en Alain Menu.
Tom Coronel eindigde in Q1 als vijftiende, wat hem de beste Nederlander maakte. In de Independent Trophy was alleen Felix Porteiro sneller. De Spanjaard eindigde als tiende en ging zo net door naar Q2. De laatste positie in Q1 was voor Jaap van Lagen, die daarmee ook als laatste van het trio Lada-coureurs eindigde.
In Q2 ging Farfus verder met het rijden van snelle tijden en hij pakte dan ook de pole-position. Priaulx zorgde met zijn tweede tijd voor een door BMW gevulde eerste startrij. De twee rijen daarachter zijn echter voor Seat. Gabriel Tarquini en Rickard Rydell staan op rij twee, Yvan Muller en Tiago Monteiro bezetten rij drie.
Jörg Müller zal vanaf de zevende plek een goede race moeten rijden om wat terrein goed te maken in het kampioenschap, waarin hij elf punten achterligt op leiders Tarquini en Muller. Hij deelt de vierde startrij met Felix Porteiro, die een goede uitgangspositie heeft om weer in de Independents Trophy te winnen. De top-tien werd afgesloten door Spanjaarden Jordi Gené en Sergio Hernández.
Race 1 start zondag om 19.20 uur Nederlandse tijd. Om 16.00 uur vindt eerst nog de warm-up plaats.
1 A. Farfus BMW Team Germany 1:37.682
2 A. Priaulx BMW Team UK 1:37.727
3 G. Tarquini SEAT Sport 1:37.793
4 R. Rydell SEAT Sport 1:37.874
5 Y. Muller SEAT Sport 1:37.924
6 T. Monteiro SEAT Sport 1:38.213
7 J. Muller BMW Team Germany 1:38.287
8 F. Porteiro Proteam Motorsport 1:38.525
9 J. Gene SEAT Sport 1:38.749
10 S. Hernandez BMW Team Italy-Spain 1:38.952
21 maart 2009 / Uitslagen / Foto's
Augusto Farfus heeft BMW de eerste pole-position van het seizoen bezorgd. Op het circuit van Puebla in Mexico reed de jonge Braziliaan een tijd van 1.37.682, waarmee hij Andy Priaulx vier honderdsten van een seconde achter zich liet. Gabriele Tarquini was de snelste Seat-rijder op de derde positie.
Voor Farfus verliep de hele kwalificatie eigenlijk al naar wens. In Q1 was hij al de snelste, voor Tarquini en Priaulx. Minder goed ging het met Nicola Larini. Twee weken geleden in Brazilië stuurde hij zijn Chevrolet nog wel de top-tien in, maar nu kwam hij achttien duizendsten van een seconde te kort om hetzelfde te bereiken. Hij start de race als elfde, voor Alex Zanardi (BMW) en teamgenoten Robert Huff en Alain Menu.
Tom Coronel eindigde in Q1 als vijftiende, wat hem de beste Nederlander maakte. In de Independent Trophy was alleen Felix Porteiro sneller. De Spanjaard eindigde als tiende en ging zo net door naar Q2. De laatste positie in Q1 was voor Jaap van Lagen, die daarmee ook als laatste van het trio Lada-coureurs eindigde.
In Q2 ging Farfus verder met het rijden van snelle tijden en hij pakte dan ook de pole-position. Priaulx zorgde met zijn tweede tijd voor een door BMW gevulde eerste startrij. De twee rijen daarachter zijn echter voor Seat. Gabriel Tarquini en Rickard Rydell staan op rij twee, Yvan Muller en Tiago Monteiro bezetten rij drie.
Jörg Müller zal vanaf de zevende plek een goede race moeten rijden om wat terrein goed te maken in het kampioenschap, waarin hij elf punten achterligt op leiders Tarquini en Muller. Hij deelt de vierde startrij met Felix Porteiro, die een goede uitgangspositie heeft om weer in de Independents Trophy te winnen. De top-tien werd afgesloten door Spanjaarden Jordi Gené en Sergio Hernández.
Race 1 start zondag om 19.20 uur Nederlandse tijd. Om 16.00 uur vindt eerst nog de warm-up plaats.
1 A. Farfus BMW Team Germany 1:37.682
2 A. Priaulx BMW Team UK 1:37.727
3 G. Tarquini SEAT Sport 1:37.793
4 R. Rydell SEAT Sport 1:37.874
5 Y. Muller SEAT Sport 1:37.924
6 T. Monteiro SEAT Sport 1:38.213
7 J. Muller BMW Team Germany 1:38.287
8 F. Porteiro Proteam Motorsport 1:38.525
9 J. Gene SEAT Sport 1:38.749
10 S. Hernandez BMW Team Italy-Spain 1:38.952
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: ErikS en 12 gasten
