Oh, appeltje eitje.Tristan schreef:1.83, normaal postuur.
Dan kun je zelfs de dingen uitvoeren die Rico voorstelde en waar ik blijkbaar een 330d touring voor nodig heb.

Ga eens in een Focus RS rijden... Echt een serieuze machine, n.m.m. beter al een wrx sti... Erg Exclusief!Tristan schreef:Die Type-R is iets te hardore denk ik. Ook het hoge toeren concept vind ik waardeloos bij dagelijks gebruik. Hij moet ook bij 3000 rpm eraan kunnen sleuren.
@Edwin (als je leest): Heb jij ergens een jong gebruikte GTI staan/gezien? Met zo'n VDV pakket (JD+Milltek en Bilstein) ben ik snel verkocht ben ik bang.
NEEN! Juist mega gunstig haha! Je moet wél even wennen. Maar als je er aan gewend bent kun je er sneller een bocht mee door als een sti. Ik was na de rit in die auto helemaal verbouwereerd hoe snel je met deze auto kunt sturen. Ik ben wel wat gewend maar deze auto gaat echt als de spreekwoordelijk brandweer door bochten heen.Tristan schreef:Maar deze schijnt toch erg onrustig te zijn door de sper?
Wrm een Golf GTI, met een focus ST ben je veel unieker.Kasteel schreef:In het vergelijk tussen de Golf gti en de Focus st zou ik op zeker voor de Golf gaan deze is veel minder speelgoed, komt gewoon stukken serieuzer/meer klasse over imho. Enige nadeel is dat je niet zo'n mooi geluid hebt als bij de Focus. Echter zou ik als je de Golf overweegt zeker wel een keer met een r32 rijden, zeker gezien het dagelijkse aspect.
Tot nu toe zou ik in jouw positie voor de Golf gti gaan, er zijn vel vettere opties inmiddels genoemd, maar dan ga je toch al snel terug in leeftijd + km standen.
Leg eens uit?Kasteel schreef:In het vergelijk tussen de Golf gti en de Focus st zou ik op zeker voor de Golf gaan deze is veel minder speelgoed, komt gewoon stukken serieuzer/meer klasse over imho. Enige nadeel is dat je niet zo'n mooi geluid hebt als bij de Focus.
Hans precies ! in deze klasse hoefde ik 3 jaar geleden ook niet lang na te denken, Cooper S !Hans GP1630 schreef:Ik hoor niemand over de Cooper-s?? Waarom probeer je dat niet eens een keer, zoveel fun heb je met dat ding.. en als je goed zoekt staat er vast nog wel ergens een Cooper-s Works GP
Anders probeer je de mijne eerst even..
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 8 gasten