Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Knot

Re: Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Bericht door Knot » 06 mar 2009, 11:14

Stond gister op nu.nl ook iets extreem ernstigs....

http://www.nu.nl/algemeen/1927816/25-ja ... hting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

2,5 jaar..... slechts.... :(

Metchu

Bericht door Metchu » 06 mar 2009, 11:16

gatverdamme, ik kreeg kokhals neigingen op het einde... maar wat heeft het met dit topic te maken? Eigenlijk alles na pagina 2 niets meer, maar goed :blabla:

p.s. vuistman is wel weer bezig geweest

Knot

Bericht door Knot » 06 mar 2009, 11:26

Heb gewoon het eerste "verkrachting" topic gebruikt....

Maar zo'n meid gaat wel met de verkeerde mensen om maar is hierdoor ook voor haar leven getekend, bedoel, stoma etc... en dan de geestelijke nasleep nog ervan, je lichaam en geest zijn gewoon kapot..... :(

Michel P

Bericht door Michel P » 06 mar 2009, 11:32

Knot schreef:Stond gister op nu.nl ook iets extreem ernstigs....

http://www.nu.nl/algemeen/1927816/25-ja ... hting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziek, opruimen dit soort barbaren.........

Michel

Max V

Bericht door Max V » 06 mar 2009, 11:33

What the fuck! Dit is echt niet normaal, laten ze die kerel ophangen aan zijn eigen geslachtsdelen en hem een bezemsteel zo diep z'n aars in rammen dat hij hem in z'n maag voelt!

(sorry, dit was mijn eerste reactie van walging)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 mar 2009, 12:37

Michel P schreef:
Maximus schreef:Ik vond het wel een mooie vergelijking... er zijn namelijk vrouwen bij wie dat deel net zo ruikt als een haring met uitjes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:
ROFLOL inderdaad :lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 06 mar 2009, 12:47

Michel P schreef:
Knot schreef:Stond gister op nu.nl ook iets extreem ernstigs....

Ziek, opruimen dit soort barbaren.........

Michel
2,5 jaar, wie bedenkt dat nou? Dan heb je toch echt totaal geen benul van de toegerichte schade :bag: Maar met een beetje geluk overleeft ie de bak niet :sealed: :whistle:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 mar 2009, 13:08

Inderdaad niet te geloven al die verhalen weer, en dat gebeurt natuurlijk al heel lang...ik vind ook dat het echt veranderd moet worden, dit soort zaken mogen niet weer gebeuren.
En zwaardere straffen...of andere, je verspeelt sowieso je rechten vind ik...eigenlijk ook om in de maatschappij thuis te horen, een valse hond maken ze af, en zulke barbaren laten ze leven en hun gang gaan...how low can you go :evil:

HSR

Bericht door HSR » 08 mar 2009, 06:43

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3414 ... tml?p=11,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Guusje ter horst is ook weer goed bezig. Verplicht meer vrouwen en allochtonen in de top. Verplicht nog wel, dat is nog het erge. Uberhaupt is positieve discriminatie echt zo verschrikkelijk denigrerend. Met de achterliggende gedachte ''Jij bent een zielige allochtoon c.q. vrouw en daarom geef ik, guusje, je maar een topbaan, zo heb ik als minister mezelf het valse gevoel gegeven dat ik een enorme weldoener ben''. Dit terwijl het hufterig is, iemand een baan geven uit medelijden. Je moet je eens voorstellen dat je dat zou gebeuren, dan zou je je toch echt van je trots beroofd voelen.

Michel P

Bericht door Michel P » 08 mar 2009, 08:35

hugo schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/3414 ... tml?p=11,1

Guusje ter horst is ook weer goed bezig. Verplicht meer vrouwen en allochtonen in de top. Verplicht nog wel, dat is nog het erge. Uberhaupt is positieve discriminatie echt zo verschrikkelijk denigrerend. Met de achterliggende gedachte ''Jij bent een zielige allochtoon c.q. vrouw en daarom geef ik, guusje, je maar een topbaan, zo heb ik als minister mezelf het valse gevoel gegeven dat ik een enorme weldoener ben''. Dit terwijl het hufterig is, iemand een baan geven uit medelijden. Je moet je eens voorstellen dat je dat zou gebeuren, dan zou je je toch echt van je trots beroofd voelen.
Als we meer achterlijke denkers op dat soort plekken krijgen lijkt het kabinet niet zo dom :mrgreen:
Gezocht, besneden, invalide, lesbische moslimvrouw voor topfunktie, uw dominantie man als begeleider is geen enkel probleem

GTRene

Bericht door GTRene » 08 mar 2009, 10:04

:mrgreen: het moet toch niet gekker worden...

Niels

Bericht door Niels » 08 mar 2009, 15:28

Echt wat een enorme doos dat w!jf, nog niet zo erg als Jet B. maar het scheelt niet veel. Dan snap je erg toch geen ene reed van imho. Goed voor Wilders deze actie :bag:

Fernando

Bericht door Fernando » 28 apr 2009, 11:25

Een kinderverkrachter in Brabant krijgt geen tbs opglegd omdat hij niet mee wilde werken aan psychiatrisch onderzoek. Ter "compensatie" is de straf van de 56-jarige Geoffrey J. iets verhoogd tot twaalf jaar.

Het gerechtshof in Den Bosch heeft dinsdag de 56-jarige Geoffrey J. veroordeeld tot twaalf jaar cel wegens de verkrachting van een 9-jarig Bredaas meisje in haar eigen slaapkamer in 2006. De celstraf is weliswaar hoger dan de rechtbank eerder bepaalde, maar het hof schrapte de tbs met dwangverpleging die de rechter vorig jaar oplegde.

Weigerachtig

Omdat de verdachte weigerde mee te werken aan onderzoeken naar zijn geestesvermogens, zijn er volgens het gerechtshof onvoldoende argumenten om te zeggen dat hij iets mankeert. De verkrachting moet hem daarom volledig worden toegerekend, aldus het arrest.
In eerste instantie was tien jaar en tbs geeist. J. was woedend over de eis. "Intriest. Een democratisch rechtstelsel onwaardig," zei hij in BN De Stem.

TBS moet

"Hoeveel jaren hij de cel in moet, interesseert me niet. Als hij maar tbs met dwangverpleging krijgt", reageerde moeder Natasja van het meisje twee weken geleden toen ze de eis hoorde..

De politie vond J. na DNA-sporen van het uitgespuugde sperma dat in het slaapkamertje van het meisje werd gevonden. De verkrachter is al tweemaal eerder veroordeeld voor zelfde gruwelijke daden. Over negen jaar is hij weer vrij...

bron: spitsnieuws
Ongeloofelijk dit weer. Als je dus express niet meewerkt aan een psychiatrisch onderzoek krijg je uiteindelijk geen TBS. En ook al de 3e keer dat hij in de fout gaat. Zo'n vent heeft toch geen rechten meer.... :wtf:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 apr 2009, 11:36

Zo'n vent heeft inderdaad geen rechten meer, althans verdiend geen rechten meer, echter krijgt ze vaak wel aangeboden :evil:

maar geen TBS lijkt me niet erg, kost alleen maar extra geld, helpt weinig en vluchtkans veel groter, verder hebben ze het daar vaak erg luxe dus nee, geen TBS voor mij, gewoon opsluiten maar liever dat soort lui alle rechten ontnemen en laten lynchen ofzo :mrgreen: of gooi hem in de krokodillen kooi, dan heeft de mens hem geen rechten afgenomen :beer: maar wordt het op een natuurlijke manier opgelost :lol:

Mack

Bericht door Mack » 28 apr 2009, 12:16

Ik las dit op nu.nl
Het gerechtshof in Den Bosch veroordeelde hem in 2003 voor het laatst tot acht jaar cel wegens ontucht met een 9-jarig meisje in Eindhoven.
Als hij in 2003 veroordeelt is tot 8 jaar, hoe kan hij in 2006 dan weer een meisje verkrachten?

Fernando

Bericht door Fernando » 28 apr 2009, 12:18

Volgens mij hebben ze hem uiteindelijk vrij moeten laten wegens gebrek aan bewijs. :(

Michel P

Bericht door Michel P » 28 apr 2009, 12:24

Dit soort beesten hebben idd hun rechten verspeelt in mijn ogen, gewoon opruimen dit soort ongedierte.

Mar dit bericht doet je toch ook achter je oren krabben............. ouders gelijk ontzetten uit de ouderlijke macht, en een fokverbod op leggen, kiddo's naar een opvoedingskamp.
http://www.dekrantvangouda.nl/Nieuws-va ... ?tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;[tt_news]=4603

Michel

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 28 apr 2009, 13:00

Gouda... ik weet wel weer genoeg... :bag:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 28 apr 2009, 13:40

Of dit dan: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3799 ... tml?p=32,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Afschieten zulk tuig.

Niels

Bericht door Niels » 28 apr 2009, 13:51

GTRene schreef:maar geen TBS lijkt me niet erg, kost alleen maar extra geld, helpt weinig en vluchtkans veel groter, verder hebben ze het daar vaak erg luxe dus nee, geen TBS voor mij, gewoon opsluiten.
Geen TBS betekend zo rond een jaar of 8 vervroegd vrij komen vanwege goed gedrag :bag: TBS helpt bij dergelijke gevallen ook geen moer maar in de praktijk betekent het wel dat iemand vast zit wat in dit geval een goede zaak is. Dus 12 jaar eis wordt 7 a 8 jaar zitten terwijl TBS in praktijk gewoon levenslang is. Dat het allemaal geld kost ben ik met je eens, beter stuur je zo'n vent naar Texas waar ome Bush even een naald in z'n arm zet :beer:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 apr 2009, 14:03

ow, tja minder lang zitten is natuurlijk niet de bedoeling, maar doelde meer op gelijke tijd achter slot en grendel....maar liever opsturen naar Texas Busch en wat Volt er door :lol: langzaam opschroeven, wat klemmen op de zak en penis en opvoeren die stroom net zolang tot het voorbij is, anders moet je jaren lang die lui betalen ook nog... :wink:

huppeté weg ermee. (bij bewezen omstandigheden natuurlijk )

Roman

Bericht door Roman » 28 apr 2009, 14:13

Gaat het ooit nog een keer goedkomen in NL denken jullie?

Het word alleen maar erger met dit soort gezeik en niemand die er ook maar iets aan doet... :wtf:

Michel P

Bericht door Michel P » 28 apr 2009, 14:42

Wouter81 schreef:Of dit dan: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3799 ... tml?p=32,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Afschieten zulk tuig.
Las het vanmorgen, opruimen als ongedierte idd.

Michel

RVV

Bericht door RVV » 28 apr 2009, 14:47

Dit vind ik een behoorlijk misselijkmakend bericht..

http://www.endandit.nl/bizar/270412407/ ... homobillen" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels

Bericht door Niels » 28 apr 2009, 14:49

NL is te rijk Roman, zodra het financieel echt slecht gaan dan moeten er spijkers met koppen geslaan worden. Pas dan wordt eindelijk eens duidelijk dat dit soort trajecten te duur zijn en dat niet het gewenste resultaat bereikt wordt. Tot dan wil iedereen in de "loop" bestaansrecht, een goed salaris en eventueel een dikke bonus. Een goede vriendin werkt bij het GGZ met dit soort jongens en geloof me die geld verslindende trajecten gaan helemaal nergens over. Individueel herkent men het allemaal heel goed hoor alleen nemen goedbetaalde managers en hoger geen beslissingen die hun carriere wel eens in de weg kan zitten :bag:

Zo rond 2050 is de grote gasbel onder Groningen leeg, ik schat dat het zo rond 2055-2060 zal zijn dus :wink:

Plaats reactie