Ik was zo blij als een kind!! Met deze auto leren rijden & glijden.
Door het verlopen onstekingstijdstip & klepspeling kreeg ik altijd een mooie backfire bij zo'n 6.000tpm

De thermostaat bleef open staan, en de kachelventilator was defect. In wintertijd bevroren de ruiten van binnen, en omdat er ergens in het schutbord een gat zat vroren je tenen eraf. Dus sjaal om en jas aan, en gaan met die banaan :banaan: .
Later een stuk karton op maat geknipt die ik voor de radiateur schoof, en dat samen met wat rijwind door het kachelsysteem zorgde ervoor dat het binnnen nog steeds koud bleef, maar de motor iets beter op temperatuur kwam.
In de tijd dat ik deze auto in bezit had, waren ze in Engelen(randgemeente Den Bosch) de kasteel woningen aan het bouwen. Dit betekende een parcours in de middle of nowhere, hoop betonplaten en zand 8) Heel wat uren rondgedrift, en liters brandstof verbrand.
Helaas was het roestmonster echt toegeslagen, en een ferme schop tegen een van de voorschermen betekende dat je voet bleef haken. Met pijn in mijn hart afscheid genomen van deze prachtige bolide