Shit ik zal hem zo erbij willen hebben voor mijn vriendin ofzo..

Hans GP schreef:Die oranje graag 8) Deze heeft een dak die kan toch buiten staan Rene!?
Heb jij geen invloed op je vrouwtje!? De mijne is nu ook verslaafd aan sensatie.. Een 1 serie is totaal emotieloos dus die komt er gelukkig niet.atomchris schreef:Hans GP schreef:Die oranje graag 8) Deze heeft een dak die kan toch buiten staan Rene!?
Neeheeeeeeee de groenuh!!!!!![]()
Dan kan jij die ander gewoon voor je vriendin kopen(doe mij ook zo een vriendin......die van mij wil alleen maar een witte 1 serie![]()
)
Die oranje is inderdaad mooi, diep metallic valt wel op met zwarte accenten, en nog goedkoop ook...best moeilijk allemaal, stel je toch eens voor als ze voor dat geld in NL aangeboden werdenHans GP schreef:Die oranje graag 8) Deze heeft een dak die kan toch buiten staan Rene!?
denk dat Krypton green de mooiste van het groene veld is? ze hebben zeker 3 kleuren groenMaximus schreef:Ik zeg ook groen!
Hans GP schreef:Heb jij geen invloed op je vrouwtje!? De mijne is nu ook verslaafd aan sensatie.. Een 1 serie is totaal emotieloos dus die komt er gelukkig niet.atomchris schreef:Hans GP schreef:Die oranje graag 8) Deze heeft een dak die kan toch buiten staan Rene!?
Neeheeeeeeee de groenuh!!!!!![]()
Dan kan jij die ander gewoon voor je vriendin kopen(doe mij ook zo een vriendin......die van mij wil alleen maar een witte 1 serie![]()
)
Maar goed een Exige is ook weer wat te heftig voor dagelijks verkeer voor haar dan gewoon een Elise S1 8)
En die JPS sticker in het 2e filmpje is nageaapt :twisted: . Gaan wel erg leuk die Caterham!!Mathieu schreef:Wat een geniale wagens toch 8)
8000km tot het karkasGTRene schreef:ik heb nu al verscheidene filmpje gezien dat ze veel dwars gaan met de acterham, dus een plamobiel is het zeker, al zal het wat banden kosten lijkt me![]()
+1atomchris schreef:@ rene:DIE GROENUH!:banaan: