BMW E36 328i Touring - AST onderstel + M3 remmen
-
Re: BMW E36 328i Touring
Als ik deze 328i Touring zie, wil ik eigenlijk heel snel m'n 323ti inruilen voor een vergelijkbaar exemplaar.
Echt heel erg strak, Tourings zijn vrijwel nooit ordinair.
Spoilerlip onder de m-technik bumper en een setje nieuwe koplampglazen maken een wereld van verschil, echt de moeite waard.
Echt heel erg strak, Tourings zijn vrijwel nooit ordinair.
Spoilerlip onder de m-technik bumper en een setje nieuwe koplampglazen maken een wereld van verschil, echt de moeite waard.
- Joop
Mooie originele E36 touring...
...veel fijne
-kilometers gewenst!
...veel fijne

- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat is er met die koplampglazen dan?
-
Zit hoogstwaarschijnlijk steenslag en een soort waas op. Met nieuwe glazen ziet zo'n e36 er ineens veel frisser uit.
- Arthur
Lijkt op de foto mee te vallen?
- Niels
- Auto: Prius+
Knappe auto 

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Pff zit hem nog even goed te bekijken. Maar DAMN wát een gave wagen man. In mijn ogen ook de perfecte daily, helemaal voor het geld.
De voorbumper van de tourings valt me wel op, wat zit daar voor soort rekje in?
Onderlip, rekje zwart en KW v2
De voorbumper van de tourings valt me wel op, wat zit daar voor soort rekje in?
Onderlip, rekje zwart en KW v2

-
Die ondergrille is gebruikt voor onderscheid. Door de fabriek iig, achteraf wordt er een zooitje van gemaakt....Steven Nauta schreef:De voorbumper van de tourings valt me wel op, wat zit daar voor soort rekje in?
Edit after correction by the Bertikipedia:

-3,0 = gaas in kleur
-3,2 = zwart plastic gaas
-M-tupperware-pakketje

Ben het wel met je eens dat dit echt een gave auto is. Stof is super en als ik me niet vergis geen noodluik! :banaan:
Laatst gewijzigd door steve smith op 06 mar 2009, 13:37, 2 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
Gaaf ding, zo'n touring 8)
Het is btw andersom, een 3.0 hoort af fabriek gekleurd gaas te hebben en 3.2 heeft zwart. Maar de meeste 3.0 rijden inmiddels ook allemaal met zwart, bijna niemand die dat nog origineel in kleur heeft
Het is btw andersom, een 3.0 hoort af fabriek gekleurd gaas te hebben en 3.2 heeft zwart. Maar de meeste 3.0 rijden inmiddels ook allemaal met zwart, bijna niemand die dat nog origineel in kleur heeft

-
Mooi ding Tom... Zaterdag even haaks ermee 

- Martin van der Zwaard
Heb deze auto zien staan op MP in Zoetermeer. Even aan gedacht om er bij te gaan kijken en mijn Touring te verkopen. Schitterende auto hoor!! En mocht je de originele radio weg doen, dan hoor ik het graag
Rekje in de bumper heb ik ook, alleen heb ik ook de ontbrekende M-bumperspoiler erop gezet. Is inderdaad een hele verbetering anders is het zo'n "blote billen" gezicht.
Gefeliciteerd met deze prachtige Touring!!
(kan het niet laten ff een piccie van mijn Touring te posten. wielen heb ik inmiddels niet meer
)

Rekje in de bumper heb ik ook, alleen heb ik ook de ontbrekende M-bumperspoiler erop gezet. Is inderdaad een hele verbetering anders is het zo'n "blote billen" gezicht.
Gefeliciteerd met deze prachtige Touring!!
(kan het niet laten ff een piccie van mijn Touring te posten. wielen heb ik inmiddels niet meer

- Michel P
Touring is tijdloos, 328i heerlijk, opties top!! Veel plezier met deze fraaie 328i.
Mijn pa heeft ook een e36 328i touring gehad, heerlijke auto.
Michel
Mijn pa heeft ook een e36 328i touring gehad, heerlijke auto.
Michel
- Tom V
Dat ziet er ook goed uit Martin!
Bedankt voor de leuke reacties mensen, moet zeggen dat ik ook wel trots was toen ik 'm zo buiten zag staan. Over dat M3 lipje. Die wordt binnenkort besteld, schijnbaar wordt die niet origineel bij M pakket geleverd, was dit alleen voor de m3, misschien kan iemand dit bevestigen of juist niet.
Moet zeggen dat het rekje in de voorbumper me nog niet echt negatief was opgevallen maar misschien eens kijken naar origineel zwart gaas, even wat fotoshoppen nog.
En binnenkort maar eens een stukje rijden, even naar huis gereden en dat was het, net nog wel even een klein rondje gedaan maar dashboardkastje nog niet eens open gehad ( de auto nog niet lekker eigen kunnen maken, komt nog wel ). Dinsdag even langs Bas Roos om er eens even onder door te lopen en wat plannen te maken.
Bedankt voor de leuke reacties mensen, moet zeggen dat ik ook wel trots was toen ik 'm zo buiten zag staan. Over dat M3 lipje. Die wordt binnenkort besteld, schijnbaar wordt die niet origineel bij M pakket geleverd, was dit alleen voor de m3, misschien kan iemand dit bevestigen of juist niet.

En binnenkort maar eens een stukje rijden, even naar huis gereden en dat was het, net nog wel even een klein rondje gedaan maar dashboardkastje nog niet eens open gehad ( de auto nog niet lekker eigen kunnen maken, komt nog wel ). Dinsdag even langs Bas Roos om er eens even onder door te lopen en wat plannen te maken.
- Christiaan van H.
Mooie touring Tom!
Gaat hier die AST-set onder?

-
Ernstig mooi ding, Tom ! Ik heb ook nog driftig gezocht naar een 328i touring voordat ik de E34 kocht. Blijf het een tijdloze wagen vinden, helemaal met M-packet.
-
jij moet niet teveel in het buitenland hangen, je vergeet het Nederlandshugo schreef: M-packet.

-
Ahh het is deze toch geworden Tom.
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee

- frank de jonge
Tom, die lip was alleen origineel op de ///M coupe.
///M sedans hadden die lip origineel niet. Vandaar dat ie ook niet standaard op het M pakket vand e touring is geleverd.
Dingen kosten btw maar 20 euro ofzo bij de dealer.
///M sedans hadden die lip origineel niet. Vandaar dat ie ook niet standaard op het M pakket vand e touring is geleverd.
Dingen kosten btw maar 20 euro ofzo bij de dealer.
- Martin van der Zwaard
Is wel iets duurder hoor. Dacht dat ik er ongeveer een tientje of 5 a 6 voor heb betaald bij Renova in Breda.
- frank de jonge
Dan zullen ze wel een fout gemaakt hebben bij Oolbekking in Hoogeveen 8)
- Martin van der Zwaard
Of in Breda 

- Arthur
@Frank: Daar komen ze dan wel op terug hoor... 

- Tom V
Zal vanmiddag even langs Renova rijden. @ MP iig 69 euro voor een nieuwe. Had al wel gepland die eronder te hangen, oogt een stukje mooier weer.

Christiaan van H. schreef:Mooie touring Tom!

- Martin van der Zwaard
Aha....een brabander dus
Goeie ervaring met Renova. Moest best wat spullen hebben voor de Touring toen ik hem net had. Belde ik de Breeman in Rotterdam, moest ik eerst komen betalen voordat ze wat wilde bestellen omdat het al om een oud model ging!! EIKEL!!!
Toen Renova gebeld en die bestelde alles meteen en had het twee dagen later in huis. Tegenwoordig bestel ik mijn spullen bij Dubbelsteyn in Dordrecht. Is vlak bij mijn werk en ook een fijne dealer. Nooit moeilijk doen en bestellen gewoon de spullen voor je.

Goeie ervaring met Renova. Moest best wat spullen hebben voor de Touring toen ik hem net had. Belde ik de Breeman in Rotterdam, moest ik eerst komen betalen voordat ze wat wilde bestellen omdat het al om een oud model ging!! EIKEL!!!
Toen Renova gebeld en die bestelde alles meteen en had het twee dagen later in huis. Tegenwoordig bestel ik mijn spullen bij Dubbelsteyn in Dordrecht. Is vlak bij mijn werk en ook een fijne dealer. Nooit moeilijk doen en bestellen gewoon de spullen voor je.
- Tom V
Jajoh, Renova ligt hier om de hoek.
Goede zaak wel, voor de e30 ook een hoop originele spullen besteld nog, die man vond het allemaal wel leuk geloof ik. Dubbelsteyn is inderdaad ook een goede hoor, m'n vader heeft daar toendertijd z'n e39 gekocht, was een goede ervaring.