Ik ga niet rijden. Alles behalve de Ardennen en Antwerpen ga ik vliegenAr schreef:Allemaal kleine tripjes. Je moet naar midden Turkije rijden.

Ik ga niet rijden. Alles behalve de Ardennen en Antwerpen ga ik vliegenAr schreef:Allemaal kleine tripjes. Je moet naar midden Turkije rijden.
De volgende roadtrip overtreffen????????????????????????????????????????????????allen schreef:Je had ook eerst een warme jas moeten aantrekken voor je begon te lezen!![]()
Ik heb gisteren nog alle foto's van mij en patrick zitten doorkijken. Damn... mis Schotland met z'n rust, de wegen en de fantastische inwoners. Het is m'n bedoeling iedere roadtrip te overtreffen maar de lat ligt wel erg hoog voor volgend jaar.
Rust is zeker nog te vinden op de meest fantastische wegen van Europa. Maar je moet echt buiten het seizoen gaan. De 1e of 2e week van oktober, nadat veel hotels gesloten zijn na het herfstseizoen, is het in de Alpen en Dolomieten lekker rustig. Keerzijde is dat je ontzettend veel moeite moet doen om een hotel te regelen, maar dat heb ik er graag voor over!gijzbed-opc schreef:Inderdaad Allen dat word heel moeilijk.![]()
Ervan uitgaande de rust die ik aan tref,op de foto,s dan zal dit heel moeilijk worden.
Ik ben in heel veel landen in Europa geweest, maar helaas in schotland nog niet maar de rust en vrijheid die ik aantref in je tourtocht zal je niet snel elders in Europa aantreffen.
Jammer dat je camera niet iets hoger stond, zodat je ook nog wat van de weg ziet. Je ziet nu alleen maar omgeving.SteV6 schreef:Rust is zeker nog te vinden op de meest fantastische wegen van Europa. Maar je moet echt buiten het seizoen gaan. De 1e of 2e week van oktober, nadat veel hotels gesloten zijn na het herfstseizoen, is het in de Alpen en Dolomieten lekker rustig. Keerzijde is dat je ontzettend veel moeite moet doen om een hotel te regelen, maar dat heb ik er graag voor over!gijzbed-opc schreef:Inderdaad Allen dat word heel moeilijk.![]()
Ervan uitgaande de rust die ik aan tref,op de foto,s dan zal dit heel moeilijk worden.
Ik ben in heel veel landen in Europa geweest, maar helaas in schotland nog niet maar de rust en vrijheid die ik aantref in je tourtocht zal je niet snel elders in Europa aantreffen.
Kijk maar hoe weinig verkeer ik tegen kwam:
....
Stephan
Heb overigens genoten van je mooie reisverslagen en de bijbehorende foto's! 8)alpinab10biturbo schreef:Mooie trip heren. Moet ik ook een keer doen. Van de Alpenn heb ik bijkans 90% al wel een keer gezien.
En ik van die van jullie.allen schreef:Heb overigens genoten van je mooie reisverslagen en de bijbehorende foto's! 8)
Ik heb maar 1 timelaps online gegooid en voor mij geldt: nog hoger kan niet.Macboy schreef:Leuke filmpjes heren! Voor allemaal geldt camera volgende keer iets hoger
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Darudevampire, EvdP, Fabian, SAH en 3 gasten