Elmar, ik heb dankbaar gebruik gemaakt om je lijnen en rempunten te bestuderen: Scheivlak, (met name) Marlboro bocht (daar ga ik nu harder doorheen, dankzij nieuw inzicht), Vodafone en Bos Uit heb ik van je bijgeleerd. Later met slicks in praktijk gebracht, en met succes, qua tijd.
Nog iets ontdekt woensdag: als ik rem voor (of beter gezegd: in) het Scheivlak, kan ik niet van 4 naar 3 terugschakelen omdat ik te snel daarvoor ga, ik zou dan teveel toeren maken. Doordat ik niet op de motor kan remmen (zoals bevoorbeeld bij de Tarzan) is de auto daar ontzettend onrustig. Nu doe ik het als volgt: hard remmen en tegelijk een kwart tot een halve slag tegenstuur (dus naar links in de rechterbocht) geven. een beetje a'la een rallye rijder. De onrust en onbalans die in de auto zit door het harde afremmen van 180-190 naar 130-140 in combinatie met de lichtheid die in de auto zit nadat hij de heuvel afkomt en het rommelige camber, wordt helemaal opgeheven door het tegelijk hard remmen en tegensturen. Een eye-opener die veel tijdwinst oplevert. Ik zou zeggen (behalve tegen Laurens en Elmar, die sturen altijd al tegensturen in het Scheivlak): probeer het eens!