De voitures, de BMW E30 325i, de Alfa Romeo 155 Q4 en de 1979 Ford Casual
Allereerst de Alfa,
Het betreft hier een Alfa 155 Q4 van de eerste generatie (er zijn er 3), welke niet geheel meer standaard is.
De eerste of 2e eigenaar heeft er serieus geld in gestoken, en het prestatieniveau zou ongeveer gelijk moeten liggen aan dat van een LanEvo 4 - 6.
Allereerst zitten er andere nokkenassen in, de kop is (door ons) grondig aangepakt aan klepzadels, veren, e.d. (allemaal wat steviger en stugger), en als laatste op de power afdeling zit er een heuze Gr. A computer in.
Qua remmen zitten hier Brembo schijven onder met sportblokken (toenmalige equivalent van de Ferodo ds2500) en dit ankert toch wel behoorlijk

De wielen zijn 17" OZ supertourismo's welke dus met schuifbouten bevestigd zijn (supertourismo: 4x100, alfa: 4x98)
De rubbers hierom zijn Dunlop SP Sport 9000's in 225/35/17, behoorlijk plat dus

Ps. ze is nou niet echt.... gewassen
Dan de Ford, Dit is een oude amerikaanse camper, NIET met v8, maar met een LPG gestookte 5.0 liter 6 in lijn. Klinkt hetzelfde, is iets langzamer

Er kan tot 80 liter water in mee genomen, er zit een gasfornuis in, wasbak met kraan, zelfs een toilet, koelkast en vriesvak ontbreken niet!
Oja, en je kan er natuurlijk in slaaaapen

Dan als laatste ons tracktooltje, de Beemer. Wat moet je hier op DF nog over vertellen?
Weinig, dus vraag gerust. Ik merk nu trouwens wel dat de camera weigert als je van letterlijk closeup een foto probeert te maken van de remschijven en blokken, dus ik vertel maar dat het hier gaat om Tarox G88 en Hawk Ht10's.
Oeh lekker fijne spanband zeg.
Het nieuwe accuutje en de spacers:
En nog wat nieuw gereedschap

Wel fijn hoor, zo'n autosportkrik en wielmoerpistool.
Zo, in mijn thread geen "this thread is worthless w/o pics"