king of drift komend weekend op Spa Francorchamps

Slowly sideways, maar oh zo leuk om te doen. Hier vind je alles over driften.
Plaats reactie
sven deutschmann
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
Locatie: omg. sittard

king of drift komend weekend op Spa Francorchamps

Bericht door sven deutschmann » 13 sep 2006, 11:18

weet niet of dit de goede plek hiervoor is maar op verzoek van Knot wil ik deze met jullie delen
Wij willen met een aantal drift enthousiasten een gezellig weekendje ervan maken.. hoe meer zielen hoe meer vreugde!!

http://www.streetracingmania.com/english/index.html

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 13 sep 2006, 12:31

Moet wel geinig zijn.. jullie blijven overnachen? Ik heb zaterdag een hoop staan, en nog feestje, maar misschien zondag wel leuk om te gaan kijken (als ik weer prive mag rijden met de astra dan).

sven deutschmann
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
Locatie: omg. sittard

Bericht door sven deutschmann » 13 sep 2006, 15:34

ja we blijven daar overnachten.. s'avonds ACDC coverband dus klinkt wel intressant!maar vooral ook voor de gezellige sfeer te proeven..
geloof dat entree voor het hele weekend iets van 15 euro was dus daar hoeven we het dan ook niet voor te laten

zal voor jou wel iets langer rijden zijn als voor ons?! (80km)

Driftreport.nl
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:08
Locatie: Nabij Rotterdam/Spijkenisse

Bericht door Driftreport.nl » 13 sep 2006, 22:10

Ik hoop dat het leuker en beter georganiseerd zal zijn als de troep die we in Chimay kregen. Daar draaide alles om het dragracen de drifters zochten het maar uit... En ik hoop dat ze nu marshalls hebben die ook andere talen dan alleen frans kunnen...

sven deutschmann
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
Locatie: omg. sittard

Bericht door sven deutschmann » 14 sep 2006, 01:17

mm ja dat ga ik dan ook zeker hopen al weet ik niet hoe het in chimay was..

kan wel helaas niet het hele weekend gaan want ben op het jaarlijkse motocross event in stein gevraagd voor de foto's te maken en was dit een beetje vergeten.. :oops: paar vrienden rijden mee dus toch even naar toe :D

maargoed wordt een weekend vol afwisseling en zondag ben ik dan zekers op Spa

Bastiaan Olij
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mar 2006, 11:02
Locatie: Hoofddorp

Bericht door Bastiaan Olij » 29 sep 2006, 13:20

En was je nog gegaan?

Ik ben nog even wezen kijken omdat Zax helemaal uit croatie kwam afreizen en gezien ik al heel wat jaartjes bevriend ben met hem... was opzich wel geinig ookal was de opkomst kwa drifters door bovengenoemde euvel een beetje laag...

Fototjes hier iig:

http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.ph ... 6&start=25

sven deutschmann
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
Locatie: omg. sittard

Bericht door sven deutschmann » 29 sep 2006, 16:51

was idd nog geweest ja maar vond het niet zo spectaculair.. drifts vielen tegen sprints waren soms wel vet maar alles lag te ver uit mekaar waardoor het meer een wandel dag was geworden.. wel veel mensen maar die vielen niet op omdat het over het gehele terrein verdeelt was. niet mijn ding op die manier

Bastiaan Olij
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mar 2006, 11:02
Locatie: Hoofddorp

Bericht door Bastiaan Olij » 29 sep 2006, 16:59

Tja, heb eigenlijk alleen het driften gezien, opzich naar mijn zin gehad maar was niet mega spectaculair. Wel erg genoten van Zax en Paul :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten