watjeLuuk schreef:Oja, Ben: Ik kan m'n hoofd nu al niet meer rechtop houden.Toch wat te weinig gewend denk ik.

watjeLuuk schreef:Oja, Ben: Ik kan m'n hoofd nu al niet meer rechtop houden.Toch wat te weinig gewend denk ik.
luco hornsveld schreef:watjeLuuk schreef:Oja, Ben: Ik kan m'n hoofd nu al niet meer rechtop houden.Toch wat te weinig gewend denk ik.
Thanks, even kijken wat ik bak van de uiteindelijke video.KdK schreef:Luuk, gave teaser man. TOP!
Dat waren mijn broertje en ondergetekende waarschijnlijk, Hubert liep met een kameraad met beiden oranje vestjes rond... de rest weet ik nietDennis Cavallino schreef:In 't begin stond je bij de Toyotabocht in gele hesjes samen met iemand anders?
Daar moest ik ook gelijk aan denken! LOLallen schreef:Ik kan me herinneren dat hij met de BMW, in het bezit van dezelfde familie met de rode MX-5 eens bovenop een heuveltje heeft gestaan in Malmedy...
@ Peter:Kevin20v schreef:gijzbed-opc schreef:Overal wielspin zelf in de luyendijk bocht moest ik wachten op grip.(all weather tyres).straatbanden.
Ja dat van het niet onder controle houden is mij bekend.Hij heeft de 916 verkocht en heeft nu een 996sps race-motor gekocht. en is hem druk aan het klaar maken voor croix 24 & 25 april.Kevin20v schreef:hahaha, geweldig hoe klein de wereld is![]()
Dat ik niet meer rondhang op het Ducati forum is helaas een hele goede reden voor :
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=12668
Dit beest is nog altijd niet klaar, en ben er iets mee over het budget heen gegaan!!!
Het probleem is dus dat als ik op het ducati forum rond blijf hangen, dat ik de drang naar een Duc niet onder controle kan houden![]()
Is hij ook nog altijd bezig met dat plaatje van een Kadett?
Gaaf, erg netjes.KdK schreef:Twee rondjes aan elkaar geplakt. Ik heb mijn snelste rondje gemeten en dat was inclusief een gele vlag en verkeer maar op een opdrogende baan en ik kwam op een 2 minuten 6 seconden.
Hier twee rondjes aan elkaar geplakt.
Have fun!
Twee rondjes DF Zandvoort 4 maart 2009
Metchu, dat heet een running gag. Ik neem aan dat in april de dvd van vorig jaar februari wordt geleverdMetchu schreef:Er komt van mijn kant (vooralsnog) geen teaser of preview, ik zal ergens in april uiterlijk de dvd leveren aan Peter. Die alle deelnemers thuisgestuurd krijgen!
Steven Nauta schreef:Nog even een momentje voor een Downforce 130i, duidelijk gevalletje shiftlock.. Show must go on.
[vimeo]http://www.vimeo.com/3477185[/vimeo]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten