er is veel gefilmd en gefotografeerd... De actie van de dag kwam natuurlijk van Cavalino... die heeft even anderhalf uur in de Metchu gestaan

de r26r van Ruben was ook ERG gaaf! 8)
allen schreef:Ik kan me herinneren dat hij met de BMW, in het bezit van dezelfde familie met de rode MX-5 eens bovenop een heuveltje heeft gestaan in Malmedy...
allen schreef:Ik kan me herinneren dat hij met de BMW, in het bezit van dezelfde familie met de rode MX-5 eens bovenop een heuveltje heeft gestaan in Malmedy...
sorry hansHans GP schreef:Ik had al een draadje geopend dus deze kan kan slot!
Dit keer bleef je aardig OP de baan.. vorig jaar was dat iets andersgijzbed-opc schreef:Het was zekers koud,maar onder het rijden gelukkig geen last van
![]()
Het weer viel enorm mee qua regen.De eerste 2 uur spetterde het soms wat teveel en was het op sommige delen erg glad.
Dit was ook tezien bij verschillende schuivers met wat kleine schade"'s.Alhoewel het erg meeviel.
De laatste 2 uur ging het beter en beter met aan het einde een bijna droge lijn..
Voor mij zelf ging het rijden langzaam beter en beter,leerde welke bochten ik gewoon moet op offeren na wat uitstapjes.
Kan die bochten met mijn Caravan gewoon niet snel nemen wegens teveel onderstuur.
Op de natte baan kwam ik met een 2.31.4 aardig weg en later met een opdrogende baan tot een 2.21.00.
Uiteraard bediend met de stopwatch in de auto.Geen transponder
Al met al dus erg leerzaam geweest.
Greetz peter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten