breng hem niet op een ideeAernoudt schreef:"The One and Only Hysteria M3": straks scheert Elmar zijn hoofd nog kaal ook
Metchu schreef:
Time attack 2008 8)
JohanH schreef:Metchu schreef:
Time attack 2008 8)![]()
Waar komt deze foto die nou weer vandaan? Je liep op dat moment toch alleen met de kaartjes rond?
Nou weet je ook waarom ik niet dicht kan rijden _met_ helm
Ik word er ook wel regelmatig op aangesprokenMetchu schreef:Het komt rechtstreeks uit de videobeelden van time attack 2008ff een screenshot van gemaakt! Het is zo'n mooi gezicht als jij in je mx5 zit
![]()
![]()
![]()
Heb ik wat gemistPeter Tunissen schreef:Zo, grote opruiming geweest, ik ben er godverdomme helemaal klaar mee.
Ik kom hier voor mijn plezier en steek een hoop tijd in meetings organiseren, allemaal omdat ik het leuk vind om te doen en dat plezier gaat op deze manier in sneltreinvaart naar het nulpunt of daaronder.
Kinderachtige ruzies kunnen prima via mail of voor mijn part in het echt uitgevochten worden (laat maar weten waar de ziekenauto naartoe gestuurd moet worden) en mensen die er niks mee te maken hebben moeten zich er ook niet mee gaan bemoeien om het vuurtje op te stoken.
Klaar.
En nu weer verder met Vuistman.
Dat gevoel kreeg ik ook alTristan schreef:Heb ik wat gemist:
dat Tristan wat gemist heeft?Steven Nauta schreef:Dat gevoel kreeg ik ook alTristan schreef:Heb ik wat gemist:
Ik mis sowieso mijn replie onder de opmerking van Peter.Tristan schreef:Heb ik wat gemistPeter Tunissen schreef:Zo, grote opruiming geweest, ik ben er godverdomme helemaal klaar mee.
Ik kom hier voor mijn plezier en steek een hoop tijd in meetings organiseren, allemaal omdat ik het leuk vind om te doen en dat plezier gaat op deze manier in sneltreinvaart naar het nulpunt of daaronder.
Kinderachtige ruzies kunnen prima via mail of voor mijn part in het echt uitgevochten worden (laat maar weten waar de ziekenauto naartoe gestuurd moet worden) en mensen die er niks mee te maken hebben moeten zich er ook niet mee gaan bemoeien om het vuurtje op te stoken.
Klaar.
En nu weer verder met Vuistman.: