Kan me vaag iets herinneren dat jij bijna voor mijn neus uit een Range flikkerdeMetchu schreef:[vorig jaar in de regen was best een mooie dag hoor!

Kan me vaag iets herinneren dat jij bijna voor mijn neus uit een Range flikkerdeMetchu schreef:[vorig jaar in de regen was best een mooie dag hoor!
Dat was Dr. NautaBen_968CS schreef:Kan me vaag iets herinneren dat jij bijna voor mijn neus uit een Range flikkerdeMetchu schreef:[vorig jaar in de regen was best een mooie dag hoor!Of was dat een andere multi-mediale held? Wat je er al voor doet om nieteen DVD niet te produceren
Hehe
Ben_968CS schreef:Kan me vaag iets herinneren dat jij bijna voor mijn neus uit een Range flikkerdeMetchu schreef:[vorig jaar in de regen was best een mooie dag hoor!Of was dat een andere multi-mediale held? Wat je er al voor doet om nieteen DVD niet te produceren
Hehe
Dit was degene die bijna Viel Ben... (en die dvd zit nog in de koker hoorMetchu schreef:dat was bizar vorige keer in de regen... Ik heb toen het leven van marknauta.nl gered in het busje van dexter![]()
vorige keer, dik in de regen: http://www.driving-fun.com/media/movies ... review.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar je vervolgens wel aan de gastank vasthouden omdat je bijna 'hoi' tegen Ben's voorruit zegtMetchu schreef:vorige keer, dik in de regen: http://www.driving-fun.com/media/movies ... review.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;[
Dit was degene die bijna Viel Ben... (en die dvd zit nog in de koker hoor)
en ik zat zo:
![]()
Ik heb Cor met ziijn r888 onder zij corvette in de regen zien rijden en dat ging erg goed.Erik Stoffelsen schreef:Zou de R888 niet doen, is toch halve semi slick?!
Morgen wordt een dag die wat het weer betreft aan de herfst doet denken. In de ochtend is het al bewolkt en mogelijk valt er in het zuidwesten al lichte regen. De regen breidt zich langzaam uit naar het noordoosten. In de middag zal het overal regenen. Het kwik ligt daarbij rond een graad of 7. De wind komt voornamelijk uit het zuidoosten en is matig tot vrij krachtig.
Had ik ook gezien, alleen we hebben geen verse banden meer... moet ik nog altijd bestellenDennis Cavallino schreef:Het wordt dus R888 weer, droog en lichte regen:Morgen wordt een dag die wat het weer betreft aan de herfst doet denken. In de ochtend is het al bewolkt en mogelijk valt er in het zuidwesten al lichte regen. De regen breidt zich langzaam uit naar het noordoosten. In de middag zal het overal regenen. Het kwik ligt daarbij rond een graad of 7. De wind komt voornamelijk uit het zuidoosten en is matig tot vrij krachtig.
Steven Nauta schreef:Regenlijnen, watch and learn
Tristan schreef:Bewust gladde stukken opzoeken is wel leuk met RWD.
As goed heet stoken, hammer, pin en spierballen. 8)GTRene schreef: Anders kon ik eventueel met de Saxo(speciaal voor die nood gekocht)...maaaaaaaaaaar der zit een nieuwe (2d hands) achteras onder, maar verlagen kan nog niet want die as zit muurvast, bekend verschijnsel en moet dus ingeweekt worden om te verstellen...en dus is die ook nog niet klaar![]()
De schroefset en de nieuwe draagarm voor zit er wel onder, maja...die stomme torsieas verstelling.
Niks aan te doen, zit allemaal wat tegen helaas...wilde graag weer rijden op CPZ ...ik zal de kalender er eens bijhalen van Assen en CPZ
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten