Bazzer en zn e30
-
Bazzer en zn e30
Bij deze dan toch even voorstellen voordat we woensdag gaan rijden!
Mn naam is dus Bas en ik ben een redelijke race fanaat. Vandaar ook vorig jaar mn race licentie gehaald en e30 cup gaan rijden met onderstaande auto!
Via DF hoop ik net zoveel lol te hebben als bij het DNRT!
Mn naam is dus Bas en ik ben een redelijke race fanaat. Vandaar ook vorig jaar mn race licentie gehaald en e30 cup gaan rijden met onderstaande auto!
Via DF hoop ik net zoveel lol te hebben als bij het DNRT!
- RJay
Re: Bazzer en zn e30
Haha, zorg jij nou maar dat je banden heel blijvenluco hornsveld schreef:Welkom, als je ook maar op minder schade hoopt dan in de E30 cup![]()

Welkom concurrent Bas

- Max V
Welkom Bas, veel DF gewenst! 

- Downforce Hans
Bas,
Ik heb de indruk dat je bij D-F bent gekomen omdat je dan met je race bmw lekker rond kan scheuren op vrij rijden dag.
Het is echter geen race dag want er rijden er ook zat met personen auto`s.
Ik hoop en ga er van uit dat je dat wel in de gaten hebt.
Ik heb geen zin in schade van en halfwassen schumacher die even een uit rem actie doet en hem er bij mij even in parkeert.
De D-F dagen staan zeer goed bekend en dat moeten we zo houden dus geen klappers tegen elkaar.
Van de baan af schieten kan altijd en daar heb ik geen problemen mee.
Mocht je rijstijl gevaar opleveren voor anderen dan zal je daar zeker op aangesproken worden.
Grtz,Hanz06
Ik heb de indruk dat je bij D-F bent gekomen omdat je dan met je race bmw lekker rond kan scheuren op vrij rijden dag.
Het is echter geen race dag want er rijden er ook zat met personen auto`s.
Ik hoop en ga er van uit dat je dat wel in de gaten hebt.
Ik heb geen zin in schade van en halfwassen schumacher die even een uit rem actie doet en hem er bij mij even in parkeert.
De D-F dagen staan zeer goed bekend en dat moeten we zo houden dus geen klappers tegen elkaar.
Van de baan af schieten kan altijd en daar heb ik geen problemen mee.
Mocht je rijstijl gevaar opleveren voor anderen dan zal je daar zeker op aangesproken worden.
Grtz,Hanz06
-
Heren alvast bedankt voor de reacties!
En Hans06 ik ben al een tijdje actief lezer van DF, echter nog nooit de mogelijkheid gehad om eerder mee te rijden. Vind het een mooi dagje om mn autotje weer een uit de stal te halen, en het is zeker!!! niet mn bedoeling om bijzondere uitrem acties te proberen, daar heb ik de e30 cup al voor
Heelhouden en plezier hebben is mn motto!
tot Woensdag
En Hans06 ik ben al een tijdje actief lezer van DF, echter nog nooit de mogelijkheid gehad om eerder mee te rijden. Vind het een mooi dagje om mn autotje weer een uit de stal te halen, en het is zeker!!! niet mn bedoeling om bijzondere uitrem acties te proberen, daar heb ik de e30 cup al voor

tot Woensdag
- Downforce Hans
-
Welkom en tot woensdag!
De enige die je mag uitremmen is die grijze corvetteBazzer schreef:Heren alvast bedankt voor de reacties!
En Hans06 ik ben al een tijdje actief lezer van DF, echter nog nooit de mogelijkheid gehad om eerder mee te rijden. Vind het een mooi dagje om mn autotje weer een uit de stal te halen, en het is zeker!!! niet mn bedoeling om bijzondere uitrem acties te proberen, daar heb ik de e30 cup al voor![]()
tot Woensdag

- Downforce Hans
Daar zal ik weinig in zitten want ik rij heel de ochtend met jou mee......luco hornsveld schreef:De enige die je mag uitremmen is die grijze corvetteBazzer schreef:Heren alvast bedankt voor de reacties!
En Hans06 ik ben al een tijdje actief lezer van DF, echter nog nooit de mogelijkheid gehad om eerder mee te rijden. Vind het een mooi dagje om mn autotje weer een uit de stal te halen, en het is zeker!!! niet mn bedoeling om bijzondere uitrem acties te proberen, daar heb ik de e30 cup al voor![]()
tot Woensdag![]()
![]()
Behalve als je dinsdag avond weer shoarma met saus heb zitten bunkeren, dan pas ik even

is goed, hoop wel dat je in de stoel past, die is vrij smal, bredere past niet
- Tristan
Welkom concurrent.
Gr Tristan (311, witte E30).

Gr Tristan (311, witte E30).
- Downforce Hans
Voor die ervaring wil ik wel even pijnlijdenluco hornsveld schreef:![]()
![]()
is goed, hoop wel dat je in de stoel past, die is vrij smal, bredere past niet

Ik probeer ook nog wel even 300 gram af te vallen want alle kleine beetjes helpen

- frank de jonge
Welkom op DF Bas!
- Mathieu
Luco, wil je nu zeggen dat Hanz06 dik isDownforce Hans schreef:Voor die ervaring wil ik wel even pijnlijdenluco hornsveld schreef:![]()
![]()
is goed, hoop wel dat je in de stoel past, die is vrij smal, bredere past niet![]()
Ik probeer ook nog wel even 300 gram af te vallen want alle kleine beetjes helpen

-
Welkom hier 

-
Mathieu schreef: Luco, wil je nu zeggen dat Hanz06 dik is:
Cartman schreef: I'm not fat. I'm just big boned![]()