Wel weer een klasse filmpje

Heeeeeel diep respect voor Elmar!! Waanzinnig hoe hard hij ging op de natte baan. Waanzinnig gefeliciteerd!Ook van mijn kant felicitaties aan Elmar, schitterende prestatie(s). Droog of nat maakte voor hem geen verschil hij vindt in alle condities snelheid door tot op de limiet te gaan.
Tegen dit geweld kon de rest van de deelnemers, op twee na, niet op. Waar hij de grip vond in de finale is mij een raadsel maar het verschil was significant met meer dan 5 sekonden verschil per ronde. Grip moet er zijn geweest want zelfs een Golf 1 met 200 pk en 13" wieltjes vond de nodige grip om de tijden van Dodge Viper bijna te evenaren. Ook Ben met de 968 was te snel (0,15 sek) voor de Ringmazda.
naaaaa.... Gisteren werd er wel eventjes lichtjes gebaald met de viperCorvette schreef:Wat zeg ik ..............hij vind het nat nog leuker dan droog volgens mij.![]()
![]()
![]()
Gr.
Corvette
Normaal gesproken op straat heb ik geen problemen.....In de regen rijden kun jij doorgaans wel toch Gaskleppie?
Klinkt heftig inderdaad. Jij bent toch Gaskleppie van de Vtecs en de Nurburgring (op 8200rpm.com zat altijd een Gaskleppie namelijk)?gaskleppie schreef:Normaal gesproken op straat heb ik geen problemen.....In de regen rijden kun jij doorgaans wel toch Gaskleppie?
Maargoed, dit was welgeteld de 2e keer dat ik met deze bak reedt en nu incl vandaag zijn dat dus iets van 16 rondjes totaal. Het wilde gewoon niet in de regen, hij gaf me geen vertrouwen, dan kan je wel stoppen.
Het leek net of die actieve difs continu de grip aan het verstoren waren. Op het gas de bocht uit ging best goed, maar met half gas een bocht door was alsof je op ijs reed. Of grip, of direct over 4 wielen niks meer. Niet voor wel, achter niet of anders om. Gewoon alles of niks, en dan gelijk 4 wielen tegelijk. Best eng rijden cq glijden.....
Ben_968CS schreef:Ik hoorde jullie toeteren, tegen de tijd dat ik door had wie het was waren jullie de hoek al weer om. Viel trouwens niet mee om weer in te voegen in de 30 kmh rijden file: alle clubjes deden hun uiterste best om het wel-bespoilerde treintje in tact te houden. Moest echt even grof er tussen douwen.
Hoe heb ik dat opgelost: ik heb gebumperkleefd tot Aalsmeer...En dan maar hopen dat het goed ging. Volgens mij kan deze actie wel in mijn persoonlijke top 3 van stomste dingen die je ooit met een auto hebt gedaan.
Joost Hermens schreef:O nee,
Op de achtergrond, het plant zich voort![]()
Volgens mij was jij het toch die bij de Hunzerug naar boven liep met de opmerking "Waarom hebben ze hier !^&%^#$&# de tribune weggehaald?"Metchu schreef:
Nou, wel fijn dat het allemaal goed is afgelopen dan! Ja het sjonniegehalte was echt bizar! Het is dat ik het supergezellig heb gehad met de df'ers...
Volgens mij ging dat ook niet helemaal goed aan het einde van de baan.partyondude schreef:Dan moet je nog redelijk op je remmen gaan staan volgens mij, met zo'n hoge eindsnelheid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten