De Hartge zitten ze nog steeds te wachten op een speciale olieleiding/koppeling? snap er niks van...en op de DS3000 rem blokjes, snap ik ook niet wat traag allemaal...ja het moet daar via officiële kanalen bij de BMW dealer en daar zit het probleem ik kan veel sneller aan dat spul komen maar dan zitten zei met de verzekering...
Anyway, men Saxo is ook niet klaar, heb hem Vrijdag om 8u bij de garage gezet en was er al bang voor dat ze het niet zouden redden, en Zaterdag werken ze niet Maandag gaan ze verder...dus balen...maja had ook een beste lijst
--compleet andere/vernieuwde achteras eronder (dus ook zaken overzetten enz
--nieuwe draagarm rechtsvoor
--nieuwe remblokjes achter
--ABS probleem (lampje brand en dus doet ABS niet) oplossen
--Schroefset monteren
--verlagen minimaal 4 cm...met schroefset makkelijk maar achteras torsie wat omslachtiger)
straks met een beetje geluk heb ik hem maandag of dinsdag...en met wat geluk kan ik dan toch woensdag nog de CPZ dag meedoen..anders veel werk e veel geld in de Saxo en de volgende eigenaar kan der van genieten en ik heb der alleen maar aan gewerkt en weinig mee kunnen rijden ivm draagarm en achteras (gevaarlijk)

Dus bij deze door alle rompslomp en pech en nog wat zaken geen energie meer in men koppie om daar zonder hartge en Saxo te komen de fun is dan ff weg te weinig puf...om dan alle "moeite" te doen/nemen.
Ik kom dus niet Zondag.