Denken ze in jullie straat nog niet dat je een autohandeltje bent begonnen?

Ligt aan de lakkleur toch? Op een witte auto vind ik oranje knippers mooier staan, op een donkere auto heb ik weer liever witte knippers.Fernando schreef:Grappig vroeger vond ik witte gaver maar naarmate ik ouder/wijzer wordt () vind ook ik die oranje echt beter staan.
Nee, een taxibedrijf...Tom schreef:Gefeliciteerd Dutch! Ziet er nog zeer netjes uit.
Denken ze in jullie straat nog niet dat je een autohandeltje bent begonnen?
Goed hè? Het M-onderstel dat er nu onder zit, is me nog niet comfortabel genoeg.Tom V schreef:Een 325i met 316 onderstel.![]()
Is wel twee keer 2,5 uur voor mij, op werkdagen...Knot schreef:Ach, trein is toch niet zo erg... kun je tenminste legaal zuipen
Da's nou net niet het geniale plan dat ik in gedachten had!Knot schreef:Naja, ik kan t altijd nog nemen toch als jij de set niet wilt?![]()
Ha, er heeft zich een ander geniaal plan ontvouwd: Knot neemt volgende week de boel mee deze kant op en daarna laat ik de spullen er hier in de buurt onder zetten. Wat ik anders aan treinkaartjes kwijt ben, mag Bas in z'n zak steken. Knot krijgt van mij bier en ik heb twee halve dagen terug.Dutch schreef:Da's nou net niet het geniale plan dat ik in gedachten had!Knot schreef:Naja, ik kan t altijd nog nemen toch als jij de set niet wilt?![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Godspeed, Google [Bot], tomgtr, Vanreijmersdal en 10 gasten