Vliegtuig neergestort

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30

Re: Vliegtuig neergestort

Bericht door Xave30 » 28 feb 2009, 13:41

Thnx voor deze link Erik.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 28 feb 2009, 13:49

Toch bijzonder dat je direct na zo'n crash de camerafunctie op je mobiel weet te vinden!! :shock:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 28 feb 2009, 13:54

Misschien is het als buitenstaander makkelijk redeneren maar dat schadeclaimgedoe hou ik niet zo van, stel aasgieren. Wacht nou eerst even het onderzoek af. Pas als er echt iemand ernstig nalatig was kun je daarover gaan nadenken lijkt me. Lijkt me niet dat Turkish Air met opzet die Boeing daar bij boer Harmsen in de wei parkeert.

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 28 feb 2009, 14:40

je hebt 2 jaar de tijd om ergens een schadeclaim neer te leggen.. dus ze hebben tijd zat en zouden niet met die aasgieren in zee moeten gaan.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 28 feb 2009, 17:19

Ik ben echt een beetje vliegtuigmoe, je kunt gvd de tv niet meer aan te zetten of geen internet pagina meer te openen zonder iets over dat stinkvliegtuig te lezen of horen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/106985/- ... crash.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit ook weer, sjonge jonge jonge. Hebben die lui hun hele leven gedacht dat er NOOIT een vliegtuig zou kunnen neerstorten van die HONDERDEN per dag die over schiphol komen?

Rodney

Bericht door Rodney » 28 feb 2009, 17:21

@mauce,

dat zijn zulke domme mensen! ze wonen ergens waarmee ze weten dat er vliegtuigen komen, en dan denken ze dat ze kunnen bepalen dat schiphol geen vliegtuigen meer over laat komen?

wat een achterlijke gedachten.. :twisted:
al die grijze roodstaarten :hammer:

JP

Bericht door JP » 28 feb 2009, 17:26

Jeroen van Emmerik schreef:je hebt 2 jaar de tijd om ergens een schadeclaim neer te leggen.. dus ze hebben tijd zat en zouden niet met die aasgieren in zee moeten gaan.
Waarom zou je een schadeclaim gaan indienen. Is dit niet gewoon het risico van het vak?

What goes up, must com' down... :wink:

Peric

Bericht door Peric » 28 feb 2009, 19:08

Waar ik gister even walgneigingen van kreeg was van 1 van de meiden van Hala die in het vliegtuig zat.. Ze zat bij P&W en vond dat er ' typisch Nederlands' gereageerd was na de crash. ' Veel gepraat, en weinig actie..'
Want de bekende mevrouw moest natuurlijk het eerst geholpen worden, kan het haar schelen dat er mensen waren die er veel slechter aan toe waren. Haar zus moest geholpen worden, de rest bekijkt het maar even...
:nah:

JP

Bericht door JP » 28 feb 2009, 19:41

Die mevrouw van Halal, ging toch ook ff terug voor haar laptop en de cadeautjes die ze had gekocht.... :shocking:

Terwijl er nog mensen bekneld waren....

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 28 feb 2009, 20:08

Peric schreef:Waar ik gister even walgneigingen van kreeg was van 1 van de meiden van Hala die in het vliegtuig zat.. Ze zat bij P&W en vond dat er ' typisch Nederlands' gereageerd was na de crash. ' Veel gepraat, en weinig actie..'
Want de bekende mevrouw moest natuurlijk het eerst geholpen worden, kan het haar schelen dat er mensen waren die er veel slechter aan toe waren. Haar zus moest geholpen worden, de rest bekijkt het maar even...
:nah:
Afbeelding

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 28 feb 2009, 20:43

ow.. was dat er 1 van Halal... ik dacht alleen maar "wat een narcistische trut"... :protest:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 feb 2009, 21:04

Die meiden van Halal, laat ze lekker oprotten uit Nederland, ik heb echt zin om die wijven een enorme hengst op dat smoelwerk te geven, al vóór die crash.Vreselijke bitches. Opbokke die wijven. :evil:

Ipv 3 dreunen voor hun 3 rotkoppen, heb ik ook nog wel zin om een 4e te geven. :twisted:
Afbeelding

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 28 feb 2009, 21:11

Had bijna gewenst dat de stewardessen zo aardig waren geweest om de sletjes van Halal de landing vanuit de cockpit mee te laten maken. :bag:

Robin

Bericht door Robin » 28 feb 2009, 21:46

Wouter81 schreef:Had bijna gewenst dat de stewardessen zo aardig waren geweest om de sletjes van Halal de landing vanuit de cockpit mee te laten maken. :bag:
inderdaad :bag: :angel:

die mokkels voegen NIKS toe aan Nederland, hebben lulargumentatie en enorme grote bekken/arrogantie. De linksheid/doorgedraaide emancipatie druipt er vanaf en maar lekker hypocriet doen. Beter was dat ze in een harem terecht kwamen bij 1 of andere arabier om ff te tonen hoe 't in elkaar steekt, 'hun' wereld.
:whistle:

Mede door die rotkrengen wil ik Turkije onder geen beding bij de EU hebben.

De Paus en Williamson krijgen er TERECHT van langs, de Bible Belt en gereformeerden zijn totaal het pispaaltje(misschien wel terecht), joden krijgen er in Israel van langs(misschien werl terecht, misschien niet) maar o wee als je wat zegt over 'hun'cultuur/religie, dan ben je aan de beurt en 'links'sluit 'hun'in haar armen, dus goed voor het links bolwerk, ze stemmen eigenlijk allemaal links, datzelfde links wat ons uit onze autootjes trapt....

Maar dás een andere discussie I know.
Laatst gewijzigd door Robin op 28 feb 2009, 21:52, 3 keer totaal gewijzigd.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 28 feb 2009, 21:47

Zou het OM kunnen besluiten om een onderzoek naar de filmer in te stellen om te onderzoeken of hij filmde terwijl hij hulp had kunnen bieden?

JP

Bericht door JP » 28 feb 2009, 21:48

Jammer dat Henk Westbroek de vlucht gemist heeft....

"Waar is hier de nooduitgaaaaaang"....!!

Robin

Bericht door Robin » 28 feb 2009, 21:56

JP schreef:Jammer dat Henk Westbroek de vlucht gemist heeft....

"Waar is hier de nooduitgaaaaaang"....!!
LOL

stukje België:

is er leven op pluto
kun je landen naast de baan
reis ik first class met 5 sterren
waar ik dood kan gaan
is er leven op pluto
kun je landen naast de baan
reis ik first class met 5 sterren
waar ik dood kan gaan

Snipe

Bericht door Snipe » 28 feb 2009, 22:13

RutgerK schreef:Zou het OM kunnen besluiten om een onderzoek naar de filmer in te stellen om te onderzoeken of hij filmde terwijl hij hulp had kunnen bieden?
Wat dacht je van die hoofddoeken van halal die terugklimmen het vliegtuig in om het leven van hun laptop te redden?
Wat denk je, langs hoeveel gewonden zouden ze heen zijn gelopen? Over hoeveel lijken zouden ze heen zijn geklommen om hun mobieltjes terug te vinden?

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 28 feb 2009, 22:17

Snipe schreef:
RutgerK schreef:Zou het OM kunnen besluiten om een onderzoek naar de filmer in te stellen om te onderzoeken of hij filmde terwijl hij hulp had kunnen bieden?
Wat dacht je van die hoofddoeken van halal die terugklimmen het vliegtuig in om het leven van hun laptop te redden?
Wat denk je, langs hoeveel gewonden zouden ze heen zijn gelopen? Over hoeveel lijken zouden ze heen zijn geklommen om hun mobieltjes terug te vinden?
Als je je hele leven door zo'n brievenbus moet gluren, dan zie je die gewonden en lijken ook niet. :bag:

Robin

Bericht door Robin » 28 feb 2009, 22:20

LOL :mrgreen:

Nou wij gaan lekker ZuidAmerikaans naar 'n Salsaparty, zonder hoofddoekjes en ander achterlijk middeleeuws gedoe:Meiden met weinig om ''t lijf, DAAR hou ik van. Viva la vida loca. :beer:

Oant moarn/ hasta mañana

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 feb 2009, 22:45

Kan ik niet mee? :mrgreen:

:popcorn: :thnx: :love:

Luco

Bericht door Luco » 28 feb 2009, 23:39

Snipe schreef:
Maximaal 6 lijken en 87 gewonden? :angel:

Max V

Bericht door Max V » 01 mar 2009, 10:26

Ach, je kunt zeggen wat ze wilt, ze zorgen wel voor vertier als ze weer eens flink in de zeik genomen worden, bijvoorbeeld door Hans Teeuwen :mrgreen:

RobS

Bericht door RobS » 01 mar 2009, 12:28

Robin schreef:Die meiden van Halal, laat ze lekker oprotten uit Nederland, ik heb echt zin om die wijven een enorme hengst op dat smoelwerk te geven, al vóór die crash.Vreselijke bitches. Opbokke die wijven. :evil:

Ipv 3 dreunen voor hun 3 rotkoppen, heb ik ook nog wel zin om een 4e te geven. :twisted:
Afbeelding
:mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 01 mar 2009, 13:09

^^^^^
vandaar inderdaad.

Plaats reactie