gezocht een bedrijf of persoon in het zuiden van het land(liefst limburg)die expert is met ASA tm -12 compressors
voor de auto
grtz Tom
ASA compressoren
-
Re: ASA compressoren
Dat kun je wel shaken Tom..
ASA en Rotrex kun je zowieso niet rebuilden..
ASA en Rotrex kun je zowieso niet rebuilden..
-
is niet kapot Paul,maar wil eens de auto echt goed laten afstellen (en meer eruit halen)en daarvoor wil ik eerst alles van de compressor in orde hebben(voorlopige afstelling die een jaar gelden in duitsland is gedaan pingelt nog wel eens)
maar dan is wel de vraag ,wat kost dan een nieuwe unit?
mocht hij toch zover versleten zijn dat hij gemaakt moet worden
maar dan is wel de vraag ,wat kost dan een nieuwe unit?
mocht hij toch zover versleten zijn dat hij gemaakt moet worden
TOm ,waar gaat het je dan om.. om de boel softwarematig af te laten stellen of heb je problemen met je setup?
een goede tuning is bijna het allerbelangrijkste..
-
doordat er bij bmw destijds een verkeerd upgrade progamma is geload is het sturings progamma van g-power een beetje van slag geraakt(bmw zegt dat het niet door hun komt)Paul schreef:TOm ,waar gaat het je dan om.. om de boel softwarematig af te laten stellen of heb je problemen met je setup?
dit en doordat wat nieuwe onderdelen zijn geplaats wil ik hem nu weer helemaal in orde maken en kijken om het vermogen wat op te schroeven
naar g-power gaan heb ik geen zin meer in aangezien ik ruim 8,5 uur moet rijden hiervoor en de service van de laatse keer ook niet echt geweldig was(zeggen ze door de telefoon dat ik maar FF moet langskomen)
Verhoeven al gemaild maar nog geen reactie gekregen.
volgende week naar de garage voor een oliewissel en dan worden alle leidingen nagekeken van de compressor op scheuren(heb gevoel of ik druk verlies)
Verhoeven, zijn kloothommels.. heb 2 weken geleden die eigenaar aan de telefoon gehad, wat een omhooggevallen stuk stront zeg..
Bel Beek autoracing eens... even een uurtje of 2 op de bank en opnieuw afstellen...
Bel Beek autoracing eens... even een uurtje of 2 op de bank en opnieuw afstellen...
-
za; Beek eens mailen,anders gaat hij naar Alsdorf (is ook nog een alternatief)Paul schreef:Verhoeven, zijn kloothommels.. heb 2 weken geleden die eigenaar aan de telefoon gehad, wat een omhooggevallen stuk stront zeg..