[VIDEO] WOW!!!!
- Roman
Re: [VIDEO] WOW!!!!
Tontos españoles 

- Femme
Wat een enorme oelewappers ook...
Eerst je auto bijna op een rallyparcours parkeren en vervolgens niet even gaan waarschuwen als er een gecrashte auto dwars op de baan staat.
Eerst je auto bijna op een rallyparcours parkeren en vervolgens niet even gaan waarschuwen als er een gecrashte auto dwars op de baan staat.
- Roman
Dat is volstrekt logisch anders hier hoorFemme schreef:Wat een enorme oelewappers ook...

- Casper
http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... 64#p394964" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Wat ben je een mongool om daar je auto neer te zetten. Imho begrijpelijk dat daar vroeg of laat een rallywagen in geprakt wordt
Wel indrukwekkende beelden

Wel indrukwekkende beelden

-
- Auto: Fun Damn Mentally
+ 1Roman schreef:Tontos españoles
- Max V
Spanje is ook gewoon een groot rallyparcours 

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Het wow-gehalte zit 'm vooral in de laatste halve minuut :o .
Heel apart, zo wil je je auto toch niet neerzetten als je kijkt? Istie aan het einde van de proef toe aan een nieuwe laklaag. En dat er dan niet gevlagd wordt is nog veel aparter
.
Heel apart, zo wil je je auto toch niet neerzetten als je kijkt? Istie aan het einde van de proef toe aan een nieuwe laklaag. En dat er dan niet gevlagd wordt is nog veel aparter

- Stéphane
Puta wat? Die kerel rijd op een rallyproef zonder waarschuwingen zo'n menigte tegemoet. Wat een domme, domme dwazen 

- Roman
Tis niet anders als dat je gewoon ergens hier rond rijdStéphane schreef:Puta wat? Die kerel rijd op een rallyproef zonder waarschuwingen zo'n menigte tegemoet. Wat een domme, domme dwazen

- Stéphane
Ik zie je puntEspaña - omringt door gekken.

- Roman
Ik roep al jaren dat ik een camera moet parkeren op m'n dash en gewoon af en toe wat openemen, moet ik toch eens doen want je ziet soms dingen gewoon gebeuren waarvan je denkt moest dat nouStéphane schreef:Ik zie je puntEspaña - omringt door gekken.Damned, dat lijkt me echt een ramp. Ik vind het in NL al redelijk erg over het algemeen

- Max V
Doe dat dan ook!Roman schreef:Ik roep al jaren dat ik een camera moet parkeren op m'n dash en gewoon af en toe wat openemen, moet ik toch eens doen want je ziet soms dingen gewoon gebeuren waarvan je denkt moest dat nouStéphane schreef:Ik zie je puntEspaña - omringt door gekken.Damned, dat lijkt me echt een ramp. Ik vind het in NL al redelijk erg over het algemeen

- Knot
Zijn lekker bezig daar... 

- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
Maar wat gebeurt er nou in godsnaam met die Sub dat hij zo aburpt die auto's in stuurt. Lijkt wel iets compleet verkeerd in te schatten die coureur
- Sjef
Die coureur doet alleen wat de navigator hem net vertelde en dat is waarschijnlijk snijden daar. Gok dat tijdens de verkenning de boel akelig leeg was daar. Echt te idioot voor woorden van zon organisatie.Evert van der Linde schreef:Maar wat gebeurt er nou in godsnaam met die Sub dat hij zo aburpt die auto's in stuurt. Lijkt wel iets compleet verkeerd in te schatten die coureur
-
was het wel een coureur? 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat zal wel, maar als coureur luister je natuurlijk niet alléén naar de pacenotes, je moet VOORAL opletten waar je (naartoe) stuurt....Sjef schreef:Die coureur doet alleen wat de navigator hem net vertelde en dat is waarschijnlijk snijden daar. Gok dat tijdens de verkenning de boel akelig leeg was daar. Echt te idioot voor woorden van zon organisatie.Evert van der Linde schreef:Maar wat gebeurt er nou in godsnaam met die Sub dat hij zo aburpt die auto's in stuurt. Lijkt wel iets compleet verkeerd in te schatten die coureur
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Robin schreef:Dat zal wel, maar als coureur luister je natuurlijk niet alléén naar de pacenotes, je moet VOORAL opletten waar je (naartoe) stuurt....Sjef schreef:Die coureur doet alleen wat de navigator hem net vertelde en dat is waarschijnlijk snijden daar. Gok dat tijdens de verkenning de boel akelig leeg was daar. Echt te idioot voor woorden van zon organisatie.Evert van der Linde schreef:Maar wat gebeurt er nou in godsnaam met die Sub dat hij zo aburpt die auto's in stuurt. Lijkt wel iets compleet verkeerd in te schatten die coureur
Goede pacenotes gaan erg ver qua detailering, verkijk je daar niet op. Ik help nu sinds kort mee bij een rallyteam (amateurbasis) waar de vorige auto kort gereden is omdat men in het routeboek over het hoofd gezien had dat er in een bepaalde bocht een baal stro geplaatst zou worden om het snijden tegen te gaan. Hadden ze bij het verkennen over het hoofd gezien waardoor men er mid-corner door verrast werd. De reactie hierop i.c.m. nieuwe achterremmen en een verminderde concentratie door (naar alle waarschijnlijkheid!) verkeerde bandenspanning leidde tot een schuiver tegen de boom. Exit auto (rechtsvoor tussen wielophanging en schutbord werd de boom geraakt. Had dat baaltje daar niet gelegen was het misschien wel goed gegaan.
Je ziet hier maar een klein fragment en een klein stukje van het verhaal, je kunt er geen conclusies uit trekken m.i.. Neemt niet weg dat ik m'n auto nooit zo langs de proef zou zetten en je dat in NL ook niet snel zult zien (hooguit een vrachtautotrailer die is blijven staan op een industrieterreinproef).