Nee, want ik heb geen porsche......Jeroen van Emmerik schreef:...de porsche van je buurman...?

Nee, want ik heb geen porsche......Jeroen van Emmerik schreef:...de porsche van je buurman...?
Een 2e handsje dus...?MarcH schreef:Volgende week vrijdag ophalen.![]()
Even geduld hebben dus 8).
Marc
Nee, eentje die is ingereden.......Arthur schreef:Een 2e handsje dus...?MarcH schreef:Volgende week vrijdag ophalen.![]()
Even geduld hebben dus 8).
Marc
Ik moest ook erg lachen om de eerste reacties in dit topic.Rodney schreef:hahaha geweldig, ik helemaal denken dat er een porsche kwam.
...super...MarcH schreef:Ik moest ook erg lachen om de eerste reacties in dit topic.Rodney schreef:hahaha geweldig, ik helemaal denken dat er een porsche kwam.
Marc
Jazeker. Ik moest ook wel aangezien jij de jouwe niet aan mij wilde verkopenFabian schreef:Heb je hem toch gekocht!!![]()
Leuk man. Ik vroeg me al af of je toch doorgezet had![]()
Goed ideeFabian schreef:Weer een Z3QP erbij! Binnenkort onze eigen DF Z3QP-meeting houden man. Zullen we bij de admins vast een eigen forum onderdeel aanvragen?
Rodney schreef:Kunnen we voor de 130i rijders dan ook wel alvast doen![]()
Volgens mij niet. Maar de standaard uitrusting van zo'n auto is volgens mij redelijk uitgebreid.Niels schreef: Nog speciale opties erop?
Heb je bmwe90forum al voor!allen schreef:Rodney schreef:Kunnen we voor de 130i rijders dan ook wel alvast doen![]()
Lijkt mij wel wat om hier een apart forumdeel te hebben voor alle E90 rijders...
Gebruikers op dit forum: Fabian en 7 gasten