Geeft niet, het topic ging over Obama die dus óók in de war was.R.J schreef:Ja ik was het was even in de war tussen die 2
Obama invented the automobile
- Snipe
Re: Obama invented the automobile
- RJay
Heb ik toch nog wat met de beste man gemeen.Snipe schreef:Geeft niet, het topic ging over Obama die dus óók in de war was.R.J schreef:Ja ik was het was even in de war tussen die 2
YES WE CAN :banaan:
Gaan jullie nu allemaal op mij stemmen?
-
HSR
R.J schreef:Volgens mij zitten drijfstangen zelfs nog in rolls royces hoor? Of mis ik nu iets?
Sinds wanneer is een stoterstang een drijfstang?
*edit* Niels was me (weer) voor
- Downforce Dennis
Niels v D schreef:Ik heb een MGB GT en een VW Hans....
Werk/Loop stage bij een Opel/Chevrolet/Caddilac Dealer en zou dus moeten weten dat Opel ook GM is.
Maar dat neemt niet weg dat het troep is..Vanaf mijn werkplek kijk ik uit op een chevy HHR, het nieuwste retro model van Chevrolet.
Ding heeft trommelremmen achter..Dat is bijna nog erger dan dat jou Corvette pushrods heeft...
Hoooo maar, Begrijp ik dat goed?
Iemand met een antieke badkuip die al roestte in de folder en zich trager voortbeweegd dan een tarzan dildo gaat lopen bashen op een Z06
Stagairs, allemaal dezelfde onnozelaars. Na een week denken ze dat ze de toko uit hun broekzak kennen...
Edit:
Ohja, moest je een beetje technisch onderlegd zijn had je al snel begrepen dat pushrods op laagtoerige motoren de betrouwbaarheid ten goede komt...