En dan te bedenken dat dit slechts op filmpje is, ws ir echt een topper. De st had ook al een topsoundSteV6 schreef:Dat geluid![]()
Ik denk dat een proefrit heel gevaarlijk zou kunnen worden voor mijn spaarpot ...
Stephan

En dan te bedenken dat dit slechts op filmpje is, ws ir echt een topper. De st had ook al een topsoundSteV6 schreef:Dat geluid![]()
Ik denk dat een proefrit heel gevaarlijk zou kunnen worden voor mijn spaarpot ...
Stephan
Als je em koopt sta ik dezelfde dag nog op de stoep !SteV6 schreef:En jij weet net als ik hoe goed een VR6 klinkt ... Dus dat ik (spreek echt voor mijzelf) een fwd met 5-pitter alleen door de sound al zou kunnen gaan overwegen zegt veel 8)
Stephan
Een Ford, voorwielaandrijving, gifgroen.....hugo schreef:Als je em koopt sta ik dezelfde dag nog op de stoep !SteV6 schreef:En jij weet net als ik hoe goed een VR6 klinkt ... Dus dat ik (spreek echt voor mijzelf) een fwd met 5-pitter alleen door de sound al zou kunnen gaan overwegen zegt veel 8)
Stephan
Nog nooit zo hebberig geworden van een auto.![]()
Klopt dat een beetje met de concurrentie aldaar?Harrie schreef:Prijs.... 50.000 euro!!!
Naar wat ik begrepen heb wel. De prijs zou afgelopen week nog wat verhoogd zijn.Gijs schreef:Harrie, is dat officieel?
Officieele prijs hier nu ook gevondenMacboy schreef:Wat echt niet te begrijpen is van ons landje:
Renault Megane R26-R in UK: 23.995 pond
Ford Focus RS in UK: 24.995 pond
Renault Megane R26-R in NL: EUR 39.995
Ford Focus RS in NL: EUR 50.000
:!:
Als 48,5k zoals eerder genoemd? Komt het ook niet meer op aanHunter schreef:Auwtsss... een tikkie te duur
Roman schreef:
Officieele prijs hier nu ook gevonden
Megane R26-R in ES EUR 33.000
Ford Focus RS in ES EUR 33.795
Ligt ook dicht op elkaar, maar waarom is die RS zo duur in NL
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten