Vliegtuig neergestort
- Max V
Re: Vliegtuig neersgestort
De hoek van waaruit de foto's zijn genomen is anders, daarom is de achtergrond ook anders 
- Roman
Dacht ik ook maar vond het gewoon vreemd hoe drastisch anders het is (of lijkt dus)Maximus schreef:De hoek van waaruit de foto's zijn genomen is anders, daarom is de achtergrond ook anders
-
Xave30
-
Tom
kapstok van de piloten denk ik.Roman schreef:hier beter te zien
Geen idee wat dat is
Laatst gewijzigd door Tom op 25 feb 2009, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
De passagierslijst staat ook online:
http://sites.google.com/site/planecrash ... passengers" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sites.google.com/site/planecrash ... passengers" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Metchu
is dat niet "classified" ? beetje raar toch ?Mark Nauta schreef:De passagierslijst staat ook online:
- Ahmed
De lijst kwam uit Turkije en werd zelfs voorgelezen op het journaal daar...Metchu schreef:is dat niet "classified" ? beetje raar toch ?Mark Nauta schreef:De passagierslijst staat ook online:
-
Harrie
De lijst stond vroeg op de middag ook al op rtl.nl Verbaasde mij daar ook over.
-
Marco R.
Dat raam bij de voorzijde is nogal verkleurd lijkt het, beetje een bruin/rood achtig kleurtje?Roman schreef:]http://www.geenstijl.nl/archives/images ... iphol2.jpg
- Ahmed
Is natuurlijk geen normaal raam hé, zullen vast diverse soorten coatings op zitten en icm met de bewolking en vanuit deze hoek, kan het een raar effect gevenMarco R. schreef:Dat raam bij de voorzijde is nogal verkleurd lijkt het, beetje een bruin/rood achtig kleurtje?Roman schreef:]http://www.geenstijl.nl/archives/images ... iphol2.jpg
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
De piloten zelf zijn toch ook overleden? GEzien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit. 
-
Metchu
idd, piloten hebben het niet overleefd
burgemeester (mijn ex-burgemeester) heeft niet een persverklaring gegeven en doet geen uitspraken over slachtoffers en/of namen... Dan vind ik die lijst echt wel vreemd ...
burgemeester (mijn ex-burgemeester) heeft niet een persverklaring gegeven en doet geen uitspraken over slachtoffers en/of namen... Dan vind ik die lijst echt wel vreemd ...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Impact is veel te groot, je kan wel normaal in je stoel zitten en er lijkt niets aan de hand v.w.b. de buitenkant..................van binnen kan het wel pap zijn........................( masieve interne bloedingen; RIP)Nuttkees schreef:De piloten zelf zijn toch ook overleden? GEzien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit.
- Fernando
Nuttkees schreef:De piloten zelf zijn toch ook overleden? Gezien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit.
Dacht ik eerst ook maar las dit bericht op een pilotenforum...
Zo te zien zit de hele avionics-bay en nose-wheel nu op de plek waar normaal de vliegers zitten.
- @iko
Ik vind het ook raar:Nuttkees schreef:De piloten zelf zijn toch ook overleden? GEzien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit.
- als ik getuigenverklaringen hoor vielen de doden en zwaargewonden vnl achterin
- voorkant ziet er redelijk uit
- waarom moesten die piloten zolang voor onderzoek op hun plek blijven?
- waarom zijn er 3 (van de 9) voorin dood aangetroffen?
- ik heb nog niet gehoord dat ze signalen richting vluchtleiding hebben gegeven dat er iets aan de hand was
Misschien een hele rare gedachte, maar als die piloten gewoon eens vlak voor de landing door hun kop geschoten zijn? (door een of andere katholieke terrorist)
Of dat er iets anders geks in de cockpit gebeurt is?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Vliegtuig neergestort
Als je hard neerkomt hoeft er niet meteen structural damage te zijn...............................maar je nek kan er zo slecht tegen...................de romp van het vleigtuig relatief in tact, verder de kop van je eigen romp gebroken..................het is niet anders, das de harde realiteit.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
De 3 bemanningsleden voorin zaten ook bekneld, en dat zou wel kunnen rijmen met onderstaande quote :idea:Aiko schreef:Ik vind het ook raar:Nuttkees schreef:De piloten zelf zijn toch ook overleden? GEzien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit.
- als ik getuigenverklaringen hoor vielen de doden en zwaargewonden vnl achterin
- ik heb nog niet gehoord dat ze signalen richting vluchtleiding hebben gegeven dat er iets aan de hand was
Misschien een hele rare gedachte, maar als die piloten gewoon eens vlak voor de landing door hun kop geschoten zijn? (door een of andere katholieke terrorist)
Fernando schreef:Nuttkees schreef:De piloten zelf zijn toch ook overleden? Gezien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit.
Dacht ik eerst ook maar las dit bericht op een pilotenforum...![]()
Zo te zien zit de hele avionics-bay en nose-wheel nu op de plek waar normaal de vliegers zitten.
- Snipe
[aluhoedje]Aiko schreef:Misschien een hele rare gedachte, maar als die piloten gewoon eens vlak voor de landing door hun kop geschoten zijn? (door een of andere katholieke terrorist)
Interessante gedachte.
[/aluhoedje]
- Rodney
Lang zo gek niet wat je zegt,Aiko schreef:Ik vind het ook raar:Nuttkees schreef:De piloten zelf zijn toch ook overleden? GEzien de foto's zou je toch denken dat ze deze crash hadden moeten kunnen overleven, want de cockpit ziet er nu niet echt slecht uit.
maar mensen die levend uit het toestel kwamen en die ook al gesproken zijn door de pers.. ook op tv dus
die zeggen niks van paniek ofzo.
- Rodney
- RJay
Dat noem ik toch wel een fors ingedeukte voorkant.
- RutgerK
Misschien waren de lichamen niet te verwijderen zonder de 'plaats delict' in tact te laten. Mogelijk moest eerst een aantal dingen vastgelegd worden/onderzocht worden voordat de lichamen vrijgemaakt konden worden.
Omdat het vliegtuig eerst met de staart de grond raakte kreeg de cockpit aan het andere eind misschien een exra zwiep en dus extra G-krachten te verwerken. Een beetje het idee dat als je over een balkje struikelt je vaak de meeste pijn aan je hoofd krijgt.
Dat er misschien geen signaal door de piloten is afgegeven kan bijvoorbeeld ook aan het karakter liggen. Ten tijde van de 'millenniumproblematiek' was de grootste vrees van Schiphol niet zozeer de systemen maar het karakter van de Zuid-Amerikaanse en Mediteraanse piloten. Die geven een probleem pas toe als het te laat is volgens de toenmalige projectleider. Deze piloten dachten misschien tot het laatst dat een landing toch nog zou lukken.
Omdat het vliegtuig eerst met de staart de grond raakte kreeg de cockpit aan het andere eind misschien een exra zwiep en dus extra G-krachten te verwerken. Een beetje het idee dat als je over een balkje struikelt je vaak de meeste pijn aan je hoofd krijgt.
Dat er misschien geen signaal door de piloten is afgegeven kan bijvoorbeeld ook aan het karakter liggen. Ten tijde van de 'millenniumproblematiek' was de grootste vrees van Schiphol niet zozeer de systemen maar het karakter van de Zuid-Amerikaanse en Mediteraanse piloten. Die geven een probleem pas toe als het te laat is volgens de toenmalige projectleider. Deze piloten dachten misschien tot het laatst dat een landing toch nog zou lukken.
- wjn
De piloten zaten in de kreukelzone van het vliegtuig zo te zien 
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Mogelijk dat de zachte grond extra nadelig is geweest voor hun. Alles komt naar binnen. Maar goed, zoals Romo al aanhaalde, je lichaam en dan vooral je nek kan die enorme dreun gewoon niet aan. Triest.
-
PeterB
Bijna goed, alleen waar A9 staat moet A 200 worden gelezen.. ( Halfweg-Haarlem)Fernando schreef: