Sjoerd schreef: Als ik er meer in zou moeten rijden zou ik denk ik ook voor een Cayenne gaan.

Heej Sjoerd is je GT3 nu stock met die setup of extra verlaagd oid?
Sjoerd schreef: Als ik er meer in zou moeten rijden zou ik denk ik ook voor een Cayenne gaan.
Mooie bak de 997 Turbo, wel ingevoerd lijkt me, bouwjaar 1-2007 met een nieuwe nummerplaat........................Robin schreef:^^^^^In die link van Mark Nauta. Prachtige 997GT3 maar wel al 2 bouwjaren oud(07) en nog gewoon 149mille vragen in deze crisistijden. ALLES schrijft af, OOK een GT3 jongens. Die kop-eraf 997Turbo die bij m'n dealer staat er over 'n jaar nog als de prijzen zo blijven...
Joy Jolliffe schreef:Bram, heb je de inruilprijs van die duurtest Renault Megane gezien in het EVO blad ? Gewoon in 9 maanden, 50% afschrijving.
Die halen veel uit the UK. Alles wat je daar koopt is Ex / Ex volgens mij.Erik Stoffelsen schreef:Ja, dat dan wel weer... :twisted:
Die doen veel naar de UK, niet te vertrouwen dus?
996mk2 gt3 is nog aardig stukje hoger dan 996mk1 gt3 toch? Of is een RS lager dan een 'std' gt3?Sjoerd schreef:DR,
ik moet ook een parkeergarage in; ligt onder appartement waar ik woon. Een 997 S rijdt hier makkelijk naar binnen, 997 GT2 nog recht maar net wel naar binnen. Met mijn 996 GT3 moet ik dus helemaal schuin naar binnen om zonder dat de onderbumper (zwarte strip) het asfalt raakt.
Als ik er meer in zou moeten rijden zou ik denk ik ook voor een Turbo of 997 S gaan.
Geen misselijke wagen dat! Wel weer jammer van die calvinistische opmerkingen in zijn verkoopdraadje.Mark Nauta schreef:Is dit ook wat voor je David?? Is in het echt een bijzonder fraai ding, en gaat echt ongelooflijk los!!!
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=21925" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi ding maar ik wil geen cabrioMark Nauta schreef:Is dit ook wat voor je David?? Is in het echt een bijzonder fraai ding, en gaat echt ongelooflijk los!!!
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=21925" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahahahaha ook belangrijkChristoph schreef:Daar om de hoek in Knokke hebben ze goeie broodjes
Die ford Ka blijft hem toch redelijk voor moet ik zeggen.Macboy schreef::!: 700pk Ruf Kit![]()
![]()
€ 199.000,- ex bpmGijs te Kaat schreef:Die ford Ka blijft hem toch redelijk voor moet ik zeggen.Macboy schreef::!: 700pk Ruf Kit![]()
![]()
Laatste bod was € 90.000,- ex btw ex bpm en ex veilingkosten (ca 15%). Ik weet niet precies hoe dat werkt maar ik schat in dat hij tegen de € 130.000,- ex bpm heeft gezeten. En dat is voor een GT 2 niet te duur.Martijn schreef:DR schreef:Ik kijk ook meer in Dld aangezien ik waarschijnlijk met Duits kenteken gaat rijden. Er staan al enkele 08 modellen op van tussen de 100 en 110 k waarvan ik denk dat ze voor 95 ook weg mogen.
Deze even in de gaten houden, de ex-Wolbers (EasyLife) GT2.
Als je toch op Duitse platen gaat rijden (krijgt dan immers ook je eigen gepersonaliseerde Duitse kentekenplaat)
http://bva-auctions.com/auction/auction ... lid=339401
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Herr Erik en 7 gasten