Maus335i
Erik335i

Super, gelijk even neuzen... Ben wel benieuwd hoe veel julle E92's lager liggen dan die van mij...Maus335i schreef:Rico!
Maus335i
Erik335i
Ik rijd op die stukken ongetwijfeld niet vooropJurjen van Rhee schreef:De politie ziet ons al rijden met een hele stoet aan snelle bmw's en ander sportief spul.
Ik neem aan dat er gewoon sportief gereden word, al zullen op sommige rechte stukken alleen sommigen gelijker zijn dan anderen.
Wouter81 schreef:Lijkt me ook wel leuk, hoe is het tempo? Wordt het echt sportief of meer touren? Niet dat mij dat veel uitmaaktmaar als het niet te gek gaat, kunnen m'n vriendin en de kleine meid (die is dan precies 1 jaar) ook mooi mee. Mooi middagje d'r tussen uit.
Ervanuitgaande natuurlijk dat het doorgaat naar aanleiding van de situatie bij Rico...
Maar om je kind van 1 jaar mee te nemen?frank de jonge schreef:Naja, er zal vast niet knetterhard gereden worden.
Lijkt me ook wel link daar in Groningen gezien de strenge controles.
Maar eerst aanzien.
Ik wel, gewoon goed vastsnoeren en gaan...no problem, de rest heb je zelf in de hand, je hoeft niet hard, je kan.frank de jonge schreef:Zelf zou ik dat nooit doen.
begrijp ik, maar als je ze niet kan dumpen, dan laat je zo'n dag er niet voor zitten, zo bedoel ik.frank de jonge schreef:Vast snoeren ofniet.
Ik zou zo'n klein hummeltje liever thuislaten bij opa en oma voor een middagje.
Maargoed, ik heb geen kleintjes en dat zal ook nog wel een hele tijd zo blijven.
Valt wel mee met die controles, als je de plaatselijke situatie een beetje kent.frank de jonge schreef:Naja, er zal vast niet knetterhard gereden worden.
Maar eerst aanzien.
Valt mee zegt ie danErik335i schreef:Valt wel mee met die controles, als je de plaatselijke situatie een beetje kent.frank de jonge schreef:Naja, er zal vast niet knetterhard gereden worden.
Maar eerst aanzien.
Op de ringweg van groningen hangt het vol met camera's (en mobiele controles), de A28 is ook altijd een risico, voor de rest is het gewoon lekker planken.
(oja kleine dorpen staan ook nog vol met die flitskasten).
GTRene schreef:Ik wel, gewoon goed vastsnoeren en gaan...no problem, de rest heb je zelf in de hand, je hoeft niet hard, je kan.frank de jonge schreef:Zelf zou ik dat nooit doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten