Zeker een leuke docu om te zien!!!
Deel 1.:
Deel 2.:
Deel 3.:
Peter-Paul,Peter-Paul Haars schreef:... In 2007 reed hij tijdens de 24uhr met +-250km/h vol in achterin een stilstaande Seat LeonEn dan gewoon binnen een paar maanden weer achter het stuur zitten
...
Goede vraag. De door mij gegeven snelheid van impact blijkt iniedergeval veeeeeeeeeeeeel te hoog te zijn, het was met 137km/h(zie.: http://www.1asport.de/sport/Sportnachri ... 1787N.html" onclick="window.open(this.href);return false;) . Hoe kan ik aan die 250 kom.....SteV6 schreef:Peter-Paul,Peter-Paul Haars schreef:... In 2007 reed hij tijdens de 24uhr met +-250km/h vol in achterin een stilstaande Seat LeonEn dan gewoon binnen een paar maanden weer achter het stuur zitten
...
Weet je toevallig ook hoe het met de coureur uit de Leon is afgelopen?
Stephan
Während Marsani mit Prellungen vergleichsweise glimpflich davonkam, wurde Stuck nach einem ersten Check im Streckenhospital nach Koblenz ins dortige Bundeswehr-Zentralkrankenhaus geflogen.
Marsani Motorsport: Glück im UnglückPeter-Paul Haars schreef:Goede vraag. De door mij gegeven snelheid van impact blijkt iniedergeval veeeeeeeeeeeeel te hoog te zijn, het was met 137km/h(zie.: http://www.1asport.de/sport/Sportnachri ... 1787N.html" onclick="window.open(this.href);return false;) . Hoe kan ik aan die 250 kom.....SteV6 schreef:Peter-Paul,Peter-Paul Haars schreef:... In 2007 reed hij tijdens de 24uhr met +-250km/h vol in achterin een stilstaande Seat LeonEn dan gewoon binnen een paar maanden weer achter het stuur zitten
...
Weet je toevallig ook hoe het met de coureur uit de Leon is afgelopen?
Stephan
Heb ooit een foto gezien van de Seat, maar krijg deze nu niet bovenwater.
Wow.... Mc Laren F1 motor uit Le Mans?Erik K. schreef:Deze mag dan natuurlijk niet onderbreken in dit Topic:
Nee, volgens mij hadden ze de V12 LMR motor in dat ding gezet, niet?Ben_968CS schreef:Wow.... Mc Laren F1 motor uit Le Mans?Erik K. schreef:Deze mag dan natuurlijk niet onderbreken in dit Topic: