Vanaf mijn 13e wou ik al een 200sx hebben, maar dan een s13, maar het is uiteindelijk toch een s14a geworden, nieuwer, toch iets mooier en vooral luxer!
Veel mensen raden het af om gelijk een 200pk turbo achterwielaangedreven auto te kopen, mja ik rijd er best rustig mee en het is een van me favoriete auto's en ik had mezelf voorgenomen om een 200sx als eerste auto te nemen

Eerste dag dat ik haar had, foto van terugweg naar huis.
Inmiddels zo'n 2000km ermee gereden en het bevalt nog steeds prima!
Week geleden ermee naar Vaals(Limburg) en duitsland geweest, zo'n 600km gereden in totaal.
De zondag ervoor heeft Tim(vlugge japie) geholpen met de remblokken voor vervangen, achter nog niet gedaan maar heb ik al liggen, ook heeft hij de oliefilter vervangen en olie ververst, ook is de HKS imitatie dumpvalve eraf gehaald, op de snelweg hoorde je hem ook al lichtjes afblazen, tot ik een nieuwe heb blijf ik zonder rijden.
Er moest nog het een en ander aan gedaan worden, bijv. de turbo -> elbow pakking lekte! met dank aan Fabian is dat vandaag gefixt

Het lijkt nu ook alsof de wagen nog beter reageert door de vervangen pakking, tenminste voor mijn gevoel lijkt het zo

Ik had ook nog een 2,5" voorpijp erbij gekregen, die is nog niet gemonteerd omdat er ook nog wat aan de uitlaat moet gebeuren, hangt een beetje tegen het subframe aan, dus daar helpt Fabian me de volgende keer bij.
Voorpijp (word nog gemonteerd) en orginele veerpoten achter.
SR20DET!
Stuk van oud pakking vs nieuw.
Misschien nog een 5mm spacer achter, maar dan wil ik de wagen nog wel iets laten zakken, maar dat komt nog wel, eerst maar is APK krijgen.
Motorisch vind ik het nu verder goed zo, ik rij nu op 0,7 bar, op 1 bar draait ze 240pk, maar dat is meer dan zat want ik moet nu nog rustig aan doen want het is me eerste auto, maar ik wil eerst het onderstel nog wat meer aanpakken voor ik verder ga met het motorische.
Oja gister nog een JDM tyte y0! embleem besteld, van de Japanse S14, ter vervanging van de Nissan logo op de motorkap:
Als het weer wat beter word ga ik haar ff helemaal goed poetsen, ook onder de kap want het is daar nu best smerig.