Bij deze mijn 328i circuitauto. Na een aantal jaren met de auto op straat rondgereden besloten om hem om te bouwen voor op het circuit.
Na een jaar vrijwel niet gereden te hebben (muv de Nurburgring) ga ik dit jaar de draad weer oppakken.
Enkele van hier ben ik al tegen gekomen op de BDC-dagen.
De Mods
M3 Bumpers, skirts, spiegels
M3 GT Spoilerhoeken (Ben nog op zoek naar het zwaard)
Nog met M3 interieur
Op straat rij ik met 18 inch BBS RC met 225-40-18 Dunlop SP 9000
Op het circuit BMW M V-spoke met Michelin S8 24-65-18 Eurocup slicks
Kleurtje gegeven
Onderstel is een AST Sportline (2)
Voorzijde AST Sportline II, inclusief camberplates, coilover, hoofdveer en hulpveer, gebruik trackdays.
Achterzijde AST Sportline, veren tussen de draagarm. Geen coilover omdat dan de binnenschermen aangepast moeten worden.
M50 inlaat
Software aanpassing door Digi-Tec
TeZet RVS uitlaatspruitstuk
Open tussenpijpen (zonder kat´s en dempers)
Custom Eisenmann SS einddemper.
Kort filmpje (de auto is hier nog niet omgebouwd naar circuitauto, zonder rvs spruitstuk)
http://www.youtube.com/watch?v=_AMVx0CnYsI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
25% Sper
Gemodificeerde LUK koppeling
M3 remsysteem
Zimmerman schijven (Kosten geen drol en heb er nog geen problemen mee gehad na 5000 km)
Voorzijde Ferodo DS 3000
Achterzijde Ferodo DS 2500 (Standaard remsysteem)
Interieur volledig gestript
6 punt Wiechers schroefkooi. Incl kruis.
Veerbrug voor en achter
Verstevigingskruis voorzijde onder
Op straat rij ik met OMP Champion stoelen, op het Circuit met OMP Pista
Sabelt 3 inch 6-punt gordels
OMP stuur
OMP Brandblusser
Komen nog een aantal modificaties bij.
Zal in de komende tijd nog wat foto´s plaatsen van het interieur ed.
Gr Eric