Doet me trouwens herinneren aan CBR '06 waar die 2 duitse jongens met die gele Galardo SE aankwamen.
Wat een machtig geluid zat in dat kreng
You wishCapo_Miel schreef:Aah Stephane, je hebt net mijn nieuwe woon-werk auto gespot.. maar benzine genomen gezien diesel niet beschikbaar was.![]()
Dikke vette bakken zijn dat!Mark Nauta schreef:Liep net even naar de supermarkt, steek ik hier de kruising over op de heenweg, rijdt er een mooie Bentley Conti GT voorbij, loop ik terug, komt er op dezelfde kruising weer een Conti GT voorbij, wel een andere. Alsof ze niets kosten.
Mag ook 5-deurs zijnfrank de jonge schreef:Leswagen hoeft niet perse 4 deurs te zijn.
Oh, naja dat zei m'n rij-instructeur. Hopelijk heb ik binnenkort niet meer te maken met rijles(auto's)frank de jonge schreef:Leswagen hoeft niet perse 4 deurs te zijn.
Nee, jij zit fout. De oude auto's mogen uitdienen maar nieuwe lesauto's moeten minimaal 4 deuren hebben.frank de jonge schreef:Dan zit die instructeur fout.
Want zie overal die 2 deurs Seat Ibiza's rijden als lesauto, VW Beetle en in Limboland is er 1 met een Testa Rossa
sON DE GEKSTEAdje ///M3 schreef:Zonet Tom zien rijden in zijn Z4 op de Bestseweg richting Son.
Jij zag toevallig geen Polo aan een sleepkabel?Tom schreef:sON DE GEKSTEAdje ///M3 schreef:Zonet Tom zien rijden in zijn Z4 op de Bestseweg richting Son.
Adje ///M3 schreef:Jij zag toevallig geen Polo aan een sleepkabel?Tom schreef:sON DE GEKSTEAdje ///M3 schreef:Zonet Tom zien rijden in zijn Z4 op de Bestseweg richting Son.![]()
Gebruikers op dit forum: EvdP, Google [Bot], krentenbol, Roy RS, Sabberjoch, ThomasGTT, Ti-Tourist (Erik) en 4 gasten