Capo_Miel schreef:Ik trek mijn eigen goed onderbouwde conclusies wel, als het extra leer geld kost, so be it, maar slechter/dommer kan het blok en ik zelf er niet van worden

Dat is ook precies waar het om gaat, jezelf goed voorbereiden en dan je eigen conclusies trekken.
Vandaar ook mijn kritische opmerkingen en aandachtspunten, die je in ieder geval een handvat geven om jezelf voor te breiden en dat je een idee hebt welke kosten je kunt verwachten.
Er wordt bijvoorbeeld, naar mijn mening, erg gemakkelijk gesproken over even een onderstel op te frissen (draagarmpjes coaten, nieuwe rubbers, fuseekogels, schokbrekers, ARB, toelink etc.).
Kosten daarvan zijn wel snel richting de € 2500. Moeten de draagarmen geheel vernieuwd worden loopt het al op naar €3500.
En dan heb ik het alleen nog maar over materiaalkosten, arbeidsloon komt er dan nog bij !!
Dat iemand een foutje maakt en leergeld betaald, tja kan gebeuren.
Maar ik vind het toch wel heel erg sneu als iemand met zijn spaarcentjes een auto koopt en dat er dan ineens een hele berg kosten naar boven komt wat hij zich vooraf nooit gerealiseerd heeft....