Ik kan het al niet eens met een RWDluco hornsveld schreef:Met een fwd kan je ook driften, maar ja dan moet je wel kunnen rijden Aiko![]()
Vandaar dat ik jou dat nog niet heb zien doen, en als je het dan probeert vol over de curbs heen stuiterdluco hornsveld schreef:Met een fwd kan je ook driften, maar ja dan moet je wel kunnen rijden Aiko![]()
Vuistman vond het prachtigLaurens schreef:Vandaar dat ik jou dat nog niet heb zien doen, en als je het dan probeert vol over de curbs heen stuiterdluco hornsveld schreef:Met een fwd kan je ook driften, maar ja dan moet je wel kunnen rijden Aiko![]()
Als het nou met rwd en fwd kunt, mag je dan tegen de rest zeggen dat ze niet zo hard moet krijsen?Aiko schreef:Ik kan het al niet eens met een RWDluco hornsveld schreef:Met een fwd kan je ook driften, maar ja dan moet je wel kunnen rijden Aiko![]()
Joy Jolliffe schreef:Nee nee Steve, ik heb je wel door. Onderstuurd de bocht naar rechts gemist. Links het gras in gedoken. En dan op het moment dat je terug op het asfalt komt neemt de fotograaf net een foto.
Mooi plaatje, dat wel
Elmar schreef:Zoek de DF-ers....
Hij is geweldig en idd past hij mooi boven in de pagina. Heel wat beter dan die oude BMW'sElmar schreef:Hij kan ook mooi boven in de DF pagina.
Michel P schreef:Is dat A3 metin?
Kan ik ook wel printen op het werk.
Michel
Gephotoshopte beelden in filmpjes verwerken. 8)Aiko schreef:Ik hou mijn hart al vast voor wat ze je volgende week gaan leren...Elmar schreef:En vorige week kon ik nog niet photoshoppen. LOL
MET KOMKOMMER 8) 8)Elmar schreef:Die kop van Metin ook, kijkt in zijn lunchbox en ziet een broodje komijnekaas...
Macboy schreef:
Wil ik ook groot formaat !!!!!!!!!
Dan kun je Aad ook in een snelle auto shoppenElmar schreef:De geplaatste foto van die balk met DF-ers boven NYC, is het orgineel. Groter formaat heb ik dus niet.
Gephotoshopte beelden in filmpjes verwerken. 8)Aiko schreef:Ik hou mijn hart al vast voor wat ze je volgende week gaan leren...Elmar schreef:En vorige week kon ik nog niet photoshoppen. LOL
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast