Kom niet met auto's aan van 15.000 euro ofzo, de Kangoo is van 2006 en zal zo rond de 6000 euro inruilwaarde hebben, heel veel meer wil ik dan niet voor een andere gaan neerleggen. Het gaat er gewoon om dat ik er af en toe het circuit mee op kan en we willen van dat bestelhok af
Advies gevraagd nieuw autootje
-
Roy
Advies gevraagd nieuw autootje
Heb even een vraagje aan jullie. Ik heb nog steeds als tweede auto een Renault Kangoo en die willen we nu eens gaan inruilen voor een leuke auto formaat Renault Clio. Wat voor auto's adviseren jullie dan? Ook qua motor e.d.. Wil die namelijk dan ook gaan gebruiken voor af en toe een dagje zandvoort waarschijnlijk.
Kom niet met auto's aan van 15.000 euro ofzo, de Kangoo is van 2006 en zal zo rond de 6000 euro inruilwaarde hebben, heel veel meer wil ik dan niet voor een andere gaan neerleggen. Het gaat er gewoon om dat ik er af en toe het circuit mee op kan en we willen van dat bestelhok af
- Max V
-
Roy
Re: Advies gevraagd nieuw autootje
Nee, moet meer zoiets zijn als een swift, clio, ibiza... dat soort. Ook niet te oud.
- WJ
http://link.marktplaats.nl/226892467" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoiets?
De ibi's zijn echt heerlijke gooi en smijt wagentjes.
Met als extra's een Stabi stang + verlaging en een spoorverbreder hier en daar en het stuurt erg goed. Uitlaat + chip = 210 pk en je heb een hele leuke wagen om over het circuit mee te denderen.
Zoiets?
De ibi's zijn echt heerlijke gooi en smijt wagentjes.
Met als extra's een Stabi stang + verlaging en een spoorverbreder hier en daar en het stuurt erg goed. Uitlaat + chip = 210 pk en je heb een hele leuke wagen om over het circuit mee te denderen.
Laatst gewijzigd door WJ op 17 feb 2009, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ahmed
http://www.autoweek.nl/occasion.php?oid ... 6&cache=no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/occasion.php?oid ... 6&cache=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook zo een heerlijke gooi en smijt bakkie
Ook zo een heerlijke gooi en smijt bakkie
-
Roy
'Peugeot 206 schiet me ook in ene te binnen. Ook wel leuk volgens mij 
Thanks alvast. Die Clio RS'jes zijn idd ook erg leuk.
Thanks alvast. Die Clio RS'jes zijn idd ook erg leuk.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Voor nog geen 1000 meer heb je een (mijn) phase II 
-
Roy
specs + foto? 
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Standaard specs, alleen andere einddemper (de dubbele ronde pijpjes zitten er niet meer op) 107.5K km.
Verse APK.
Dus standaard voorzien van:
Xenon + lichtsensor
Climatronic
Regensensor
Radio CD speler met stuurwielbediening.
En verder zo'n beetje wat tegenwoordig standaard op een auto hoort te zitten.
-
Roy
Thanks! Ziet er erg goed uit. Echter heb ik ook een 206 Gti gevonden, gaan we ook even naar kijken. Zijn volgens mij ook erg leuke auto's 
EDIT: Topic kan gesloten worden
EDIT: Topic kan gesloten worden
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Zo, snel geregeld.
Ik wilde zeggen 106 rallye. Prak je hem in de vangrail, haal je weer een ander...
Ik wilde zeggen 106 rallye. Prak je hem in de vangrail, haal je weer een ander...
-
Roy
Ook even naar gekeken inderdaad, maar wil toch iets anders. Naja, check het "Mijn Auto" gedeelte even zou ik zeggen