BMW M3 Coupe SMG
Prijs: € 55.000
Carrosserievorm: Personenwagen
Datum deel 1: 19-04-2005
Kleur: Mystic blauw metallic
Garantie: 24 maanden
Brandstof: Benzine
Kilometerstand: 12287
Transmissie: A
Kosten Rijklaar: € 495
Marge of BTW auto: Marge auto
Opties en accessoires
Getint glas, Audio, Airbag, Alarm, ABS, Lichtmetalen velgen, Cruise control, Elektrische ramen, Centrale deurvergrendeling, Stuurbekrachtiging, Airco
Alarm klasse 5, Metallic, Middenarmsteun, Park Distance Control, Pioneer Navigatie radio, SMG Sequentiele M versnellingsbak, Stof/lederen bekleding zwart, Traction control, Verkoop in consignatie/in opdracht client, Xenon verlichting
Bijzonderheden
Orgineel door ons zelf nieuw geleverde M3; Nieuwprijs Euro. 90.000;-
Dealer
Jer. de Fonkert bv BMW-dealer
Burg. de Zeeuwstraat 130
3281 AL
Numansdorp
tel: 0186-658111
fax: 0186-654290
www.jerdefonkert.nl
email: huisselectie@fonkert.bmw-net.nl
Alleen gebruikte BMW's die aan de strenge selectiecriteria van BMW voldoen, komen in aanmerking voor de Huisselectie:
Jonger dan vijf jaar en minder dan 150.000 km gereden.
Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
Garantie zonder kilometerbeperking, geldig in (vrijwel) geheel Europa.
De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
Allesomvattende inspectie op veiligheid en betrouwbaarheid.
BMW Service Card voor 24-uursservice.
330i Exit: Ik heb hem verkocht!
- RVV
- david
http://www.mobile.de/SIDUhu92MvKJonZMAD ... 1224506732&
gaat als de brandweer!! 500 pk
goede remmen
(velgen zijn niet mijn keuze, kleur valt over te dubben--staat hem goed maar zie hem zelf liever in stealthy zilver)
staan genoeg mooi modellen op mobile--geef audi een kans

gaat als de brandweer!! 500 pk
goede remmen
(velgen zijn niet mijn keuze, kleur valt over te dubben--staat hem goed maar zie hem zelf liever in stealthy zilver)
staan genoeg mooi modellen op mobile--geef audi een kans

- david
- Peter Tunissen
-
OnlineTristan
Hmmm...een RS4 voor net onder de 30K en dan invoeren, dat is wel interessant. :idea:david schreef:weet het niet precies, maar er zijn wel van die bereken tabelletjes te vinden op het web.
Er staan ook nog genoeg modellen voor minder te koop hoor. De keuze in duitsalnd is gewoon veel groter, netzoals de opties. wel/niet getuned, kleuren etc.
-
@Duifjes: Prima, zal het laten horen. Maar ALS het al een M5 zal zijn, wil ik er wel 2 jaar BMW garantie bij. Ik weet niet of dat een probleem is.
@Rico:Die M3 heb ik natuurlijk gezien
Is dat de opvolger van topasblauw, die kleur?
@David:Geef alles een kans, dus ook audi. Maar het is wel een model wat al lang op de markt is, maar wel super hoor. In het voorjaar van 2007 koop je voor 80K een nieuw model RS4.
Maar dan koop je mischien ook een E90 M3 voor 85K.
Maar een EVO van 45K of een M3, M5 of RS4 van 80K, dat is ook een verschil....
Dan is 45 uitgeven toch iets gezelliger.
@Rico:Die M3 heb ik natuurlijk gezien

@David:Geef alles een kans, dus ook audi. Maar het is wel een model wat al lang op de markt is, maar wel super hoor. In het voorjaar van 2007 koop je voor 80K een nieuw model RS4.
Maar dan koop je mischien ook een E90 M3 voor 85K.
Maar een EVO van 45K of een M3, M5 of RS4 van 80K, dat is ook een verschil....
Dan is 45 uitgeven toch iets gezelliger.
- Topfuel
Als ik dit allemaal zo aanhoor zou ik toch voor een EVO gaan Marcel!
Iedereen praat altijd over afschrijving. Dat heeft iedere auto, maar hoe minder je uitgeeft hoe minder dat je auto afschrijft! En een evo schrijft niet echt snel af. Voordeel is dat een evo een evo is (€46.000,-).
Maar een Bmw 320i & een Bmw 320i kan €36.000,- kosten, maar ook €52.000,- (executive, leer, gps, idrive, xenon enz enz)
Na een jaartje of 5 zullen deze auto's met dezelfde km stand kwa prijs elkaar niet veel ontlopen! Dus de Full Option bmw schrijft dan veel meer af, bij een evo heb je dat niet!
Gewoon een superbak zo'n EVO! Uitlaat, software en GO!!!!! +-320pk 5,3 sec 0-100
Iedereen praat altijd over afschrijving. Dat heeft iedere auto, maar hoe minder je uitgeeft hoe minder dat je auto afschrijft! En een evo schrijft niet echt snel af. Voordeel is dat een evo een evo is (€46.000,-).
Maar een Bmw 320i & een Bmw 320i kan €36.000,- kosten, maar ook €52.000,- (executive, leer, gps, idrive, xenon enz enz)
Na een jaartje of 5 zullen deze auto's met dezelfde km stand kwa prijs elkaar niet veel ontlopen! Dus de Full Option bmw schrijft dan veel meer af, bij een evo heb je dat niet!
Gewoon een superbak zo'n EVO! Uitlaat, software en GO!!!!! +-320pk 5,3 sec 0-100
- Macboy
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tja die 2 jaar garantie kan ik je niet meer bieden.............Marcelvv schreef:Weet helemaal niet wat jij voor een M3 hebt, maar 1 van mijn eisen is 2 jaar garantie.
Dus het zal toch via een dealer moeten.
Is op zich best te regelen, door de goede contacten die ik met Renova heb, heb ik mijn 330i particulier verkocht MET 2 jaar huisselectie.

- RVV
romo schreef:
Heb er zelfs aan gedacht om de M3 helemaal niet in te ruilen, gewoon prive rijden, en een nieuwe 335i zakelijk.............................( om maar eens even wat te brain stormen hierzo)
Ik wist het wel, gewoon die M3 prive, 335i zakelijk. jaar aanzien dan conclussie trekken. Zakelijk ben je niet de hoofdprijs aan bijtelling kwijt. En bevalt je de 335i alsnog niet dan samen met de M3 inruilen op een e92 M3.
- Macboy
Marcel, kun je misschien iets gemotiveerder aangeven wat je wensen in een auto zijn? En wat nu het probleem is met de nieuwe 335i ? Te weinig vermogen? Of ben je gewoon lyrisch over M-modellen (wie niet?). Of bijvoorbeeld een 545i (of 535d als je diesel wilt)? Grootte etc.
Dan kan ik beter meedenken en iets verzinnen
Dan kan ik beter meedenken en iets verzinnen

- romo
M3 E 46, Ti Ag metallic, juni 2001, handbak, klein nav, ww voorruit met groene baan, elektrisch verwarmde voor stoelen, zwart leder, volledig instelbaar, zowel de wangen als wel de lende steun, 18" origineel, Harman kardon Prof geluid systeem, altijd dealer onder houden, boekjes compleet, 75 K gereden momenteel.....................................Marcelvv schreef:Dan ben je na 1 jaar, alleen op die 335i al zeker 20K afschrijving kwijt.
Denk dat je beter in 1 keer de juiste keuze kan maken.
Maar serieus romo, wat heb je voor een M3?
Bouwjaar, kleur, SMG, Navi, KMst, etc.
idd juiste keuze maken.............................das de kunst, mischien daarom de M3 ook niet weg, mits maar tenzij een goed bod natuurlijk