2500 toeren, koppeling laten slippen en achterrem ingedrukt houden.
Rijdt als een tiet

Maximus schreef:250![]()
Ik heb gelest op een CBR 500
Haha mooi hoorRoman schreef:Maximus schreef:250![]()
Ik heb gelest op een CBR 500Hier kost een YBR 250 een drol dus en ze waren allemaal die er stonden nog geen 2 maanden oud. En onder de krassen!
Maar erm vind het wel best die YBR
Ja die hebben ze ook wel, maar ik heb dus 2x gezien vanochtend, het beschermt het stuur enzo wel, maar die achterkant zit helemaal onder. Bij een van die dingen kon je nog net Ya......a lezenMaximus schreef:Haha mooi hoorRoman schreef:Maximus schreef:250![]()
Ik heb gelest op een CBR 500Hier kost een YBR 250 een drol dus en ze waren allemaal die er stonden nog geen 2 maanden oud. En onder de krassen!
Maar erm vind het wel best die YBRHier opgelost met van die stalen beugels, waardoor de motor zelf nooit de grond kan raken
Ja denk ik ook wel. Het moeilijkste komt daarna pas. Levend de binnenstad van Malaga weer uit komen :banaan:Maximus schreef:Ik moet wel zeggen, dat het examen hier in Nederland een stuk uitgebreider is!
Moet wel goed komen bij jou dus
Roman schreef:Ja denk ik ook wel. Het moeilijkste komt daarna pas. Levend de binnenstad van Malaga weer uit komen :banaan:Maximus schreef:Ik moet wel zeggen, dat het examen hier in Nederland een stuk uitgebreider is!
Moet wel goed komen bij jou dus
Ja dat is inderdaad minder, maar ik heb m'n auto rijbewijs hier ook gehaald wat jaartjes terug en ik ben gewend aan mensen die afsnijden en zich alleen met zichzelf bezig houden op de wegMaximus schreef:Roman schreef:Ja denk ik ook wel. Het moeilijkste komt daarna pas. Levend de binnenstad van Malaga weer uit komen :banaan:Maximus schreef:Ik moet wel zeggen, dat het examen hier in Nederland een stuk uitgebreider is!
Moet wel goed komen bij jou dusDaar zijn we hier weer in het voordeel, in het 'drukke' Emmen is het een eitje natuurlijk vergeleken met zo'n Spaanse stad
De echte proef komt bij het survival onderdeel in die jungle die ze hier een stad noemen. Auto's, bussen en vrachtwagens met apen achter het stuur, best linkfrank de jonge schreef:Sjezus zeg, dat ze dat een examen noemen
Peace of cake ja.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten