Kan Ilija weer even interieurfappen ook

Nog even één omdat ie zo lekker isJoost schreef:Mooi hoor.
GT3 in zijn 'natural habitat'.
WOWWWWWWWWWWW de ultieme wagen voor op het circuit, me likeMark Nauta schreef:
Airscoop voor aanvoer van koellucht.frank de jonge schreef:Wat hangt er toch onder die auto?????????????????????????
Is dat net zoiets als een 3e been?Jorisrs2 schreef:een 5e wiel,
Volgens mij eerder een losse kap, zo laag kan zo'n scoop toch nooit zitten?Stéphane schreef:Airscoop voor aanvoer van koellucht.frank de jonge schreef:Wat hangt er toch onder die auto?????????????????????????
Valt nu ook meer op omdat de onderste zwarte lip van de voorbumper af is. Die wil er nog wel eens afschieten op het circuit. Zo ook in één van de eerste rondes bij Jeroen.Tom944 schreef:Volgens mij eerder een losse kap, zo laag kan zo'n scoop toch nooit zitten?Stéphane schreef:Airscoop voor aanvoer van koellucht.frank de jonge schreef:Wat hangt er toch onder die auto?????????????????????????
Daar zit ik zelf ook al aan te denken. Wil sowieso binnenkort eens een serie platen mooi af laten drukken.Steven Nauta schreef:Die laatste plaatAls het mijn auto was kwam die 2 bij 3 aan de muur!
Thanks Tom!!!Tom Westendorp schreef:Echt een mega geweldig mooie auto! Prachtig!
Ook kudo's voor jou Mark! Prachtige platen!
Eén ding is dan zeker...........jij staat daar niet op......Downforce Hans schreef:ik heb pasfoto`s die mooier zijn.