Nextgen iPhone
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Nextgen iPhone
Hoe kom je aan die info?
- Tom V
Is een paar weken oude photoshop gebaseerd op geruchten. Het kan best zijn dat er wat waar van is maar voor hetzelfde geld ook helemaal niet.
-
Kees Bunk
Dat puntje op de achterkant is de camera?
-
Tom
Camera op de huidige iPhone 3G is ook klein. Alleen het glaasje eromheen is iets groter.
Verder is dit een photoshop met elementen uit de laatste macbook persfoto's lijkt me.
Verder is dit een photoshop met elementen uit de laatste macbook persfoto's lijkt me.
- Downforce Hans
Ik had gelezen dat er in sommige programma`s een 2 achter een nummer stond.
Die mannen die helemaal into mac en i-phone`s zijn hadden het idee dat dit al gedeeltes van software zou zijn voor de nieuwe i-phone.
Volgens mij heb je ook zo`n speciale site met alle te verwachtten goodies van mac, en daar zou het op moeten staan.
Die mannen die helemaal into mac en i-phone`s zijn hadden het idee dat dit al gedeeltes van software zou zijn voor de nieuwe i-phone.
Volgens mij heb je ook zo`n speciale site met alle te verwachtten goodies van mac, en daar zou het op moeten staan.
-
Shakes
Bestel hem wel TZT
Kan niet meer zonder.
N.
Kan niet meer zonder.
N.
- RutgerK
Design is erg mooi maar ik vrees dat met deze specs 9mm dikte onhaalbaar is. Volgens mij is er, zeker met de verwijderbare batterij en dus klepje achterop een grote kans op buigen van de telefoon. De HTC TouchHD is 12mm dik met ongeveer dezelfde afmetingen en dat is al erg dun.
Apple moet denk ik wel meer toestellen op de markt gaan brengen om hun positie te behouden.
HTC heeft vandaag weer twee concurrende toestellen gepresenteerd en ook Andoid-toestellen lijken een grote stap te gaan maken.

Ik denk dat het moeilijk wordt voor Apple om vol te houden eens per jaar een iets gewijzigd toestel te introduceren met een iets gewijzigd besturingssysteem.
Apple moet denk ik wel meer toestellen op de markt gaan brengen om hun positie te behouden.
HTC heeft vandaag weer twee concurrende toestellen gepresenteerd en ook Andoid-toestellen lijken een grote stap te gaan maken.
Ik denk dat het moeilijk wordt voor Apple om vol te houden eens per jaar een iets gewijzigd toestel te introduceren met een iets gewijzigd besturingssysteem.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 16 feb 2009, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Shakes
Ziet er ook goed uit. De software die ik op m'n iphone heb zou ik wel missen.
- RutgerK
Welke software heb je het dan over?
HTC heeft nieuwe software ontwikkeld dat nog dieper in WM is geintegreerd. Vooral op het gebied van communicatie via contactpersonen is een enorme stap gemaakt en er is een Startscherm gekomen met snelkoppelingen naar favoriete applicaties.
Qua foto's werkt een standaard Iphone volgens mij nog wel iets prettiger.
HTC heeft nieuwe software ontwikkeld dat nog dieper in WM is geintegreerd. Vooral op het gebied van communicatie via contactpersonen is een enorme stap gemaakt en er is een Startscherm gekomen met snelkoppelingen naar favoriete applicaties.
- Tom V
Ik ga er vanuit dat Nandor gewoon het bestuuringssysteem bedoelt van de iPhone. Vind het persoonlijk echt ongekend fijn, heb nog nooit een telefoon zo lang gehad als deze en ook geen behoefte aan een ander iets. Heb ook nog wel een htc liggen, gebruik ik alleen nog maar voor navigatie, ze mogen aardig hun best doen om osx @ mobiel voorbij te gaan. Het aantal klikken naar iets toe + snelheid is "the key" imho.RutgerK schreef:Welke software heb je het dan over?
- RutgerK
Daar ben ik het wel mee eens, hoewel de nieuwste generatie van HTC behoorlijk dicht in de buurt lijkt te komen.Tom944 schreef:Ik ga er vanuit dat Nandor gewoon het bestuuringssysteem bedoelt van de iPhone. Vind het persoonlijk echt ongekend fijn, heb nog nooit een telefoon zo lang gehad als deze en ook geen behoefte aan een ander iets. Heb ook nog wel een htc liggen, gebruik ik alleen nog maar voor navigatie, ze mogen aardig hun best doen om osx @ mobiel voorbij te gaan. Het aantal klikken naar iets toe + snelheid is "the key" imho.RutgerK schreef:Welke software heb je het dan over?
-
Eric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Of de extra apps uit de app-store daar zitten ook hele leuke en handige programma's tussen 8)Tom944 schreef:Ik ga er vanuit dat Nandor gewoon het bestuuringssysteem bedoelt van de iPhone. Vind het persoonlijk echt ongekend fijn, heb nog nooit een telefoon zo lang gehad als deze en ook geen behoefte aan een ander iets. Heb ook nog wel een htc liggen, gebruik ik alleen nog maar voor navigatie, ze mogen aardig hun best doen om osx @ mobiel voorbij te gaan. Het aantal klikken naar iets toe + snelheid is "the key" imho.RutgerK schreef:Welke software heb je het dan over?
Die dikte zou ik niet al te bang over zijn ik heb een jaar of 2 een samsung sgh-x820 gehad en die was geloof ik iets van 6mm dik en die is bij mij niet gebroken, maar je moet hem niet in je kontzak doen want dan kan die wel breken
- RVV
App store werkt wel gewoon erg prettig.
- RutgerK
Ha ja, dat Android heeft daarom ook een app store en Microsoft heeft vandaag en App store (Microsoft Windows Marketplace for Mobile) aangekondigd.Rico schreef:App store werkt wel gewoon erg prettig.
Die specifieke voordelen van de Iphone worden in snel tempo ingehaald door de concurrentie. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de Nextgen Iphone voor nieuwigheden gaat introduceren. OLED of AMOLED lijkt mij zo een goede stap voor battery life
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hebben we het hier over een telefoon of wat?
OMG wat een geneuzel over zo`n appleraat
Werkelijk; het is nog erger dan mannen en auto`s, nog erger dan vrouwen die over hun make up zitten te kwekken.............................
OMG wat een geneuzel over zo`n appleraat
Werkelijk; het is nog erger dan mannen en auto`s, nog erger dan vrouwen die over hun make up zitten te kwekken.............................
- RVV
Tja ik heb dan geen I phone, maar wel een I pod touch, die op het bellen na bijna hetzelde is.. en dat dingetje word toch serieus gebruikt hoor. Vooral als internet tablet. Zelf mijn kleine meid van 5 kan lezen en schrijven met dat ding. Download zelf teken filmpjes van youtube, speelt leuke spelletjes ermee, maakt muziek er mee. etc etc..
Ze kan er niks stuk aan maken.. qua bediening echt een dikke plus.
Ideaal gewoon.
Ze kan er niks stuk aan maken.. qua bediening echt een dikke plus.
Ideaal gewoon.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Misschien OFF TOPIC maar een technology vraagje. Met de I Phone tegenhanger Sony Xperia X1 kun je blijkbaar met internet als je een mobiel nr van iemand hebt en dat mobieltje van diegene staat aan, datzelfde mobieltje opsporen(a la James Bond)dus waar dat mobieltje en in welke straat zelfs dat mobieltje zich bevindt.
Dat lijkt mij qua privacy nogal 'niet mogen' ofzo. Hoe werkt dat precies? Ik denk dus dit:Pak telefoonboek, zoek een willekeurig mobiel nr van Jan Jansen, open internet etc. en spoor dat mobieltje op qua adres.....
:
:
:
Dat lijkt mij qua privacy nogal 'niet mogen' ofzo. Hoe werkt dat precies? Ik denk dus dit:Pak telefoonboek, zoek een willekeurig mobiel nr van Jan Jansen, open internet etc. en spoor dat mobieltje op qua adres.....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:Misschien OFF TOPIC maar een technology vraagje. Met de I Phone tegenhanger Sony Xperia X1 kun je blijkbaar met internet als je een mobiel nr van iemand hebt en dat mobieltje van diegene staat aan, datzelfde mobieltje opsporen(a la James Bond)dus waar dat mobieltje en in welke straat zelfs dat mobieltje zich bevindt.
![]()
:
:
:
Waarbij de heer Jansen "vastgepind" wordt op de Amsterdamse Wallen.....................................
Zo, dan word je me toch genaaid..................................
- RutgerK
Robin is dit een beetje een verhaal van de klepel en de klok. Vorige week heeft Google een nieuwe versie van GoogleMaps voor onder andere WM-toestellen zoals de Experia uitgerold. Binnen GoogleMaps heb je nu Latitude. Met Latitude kan je een bekende wederzijds toevoegen en kan je zo elkaars positie zien. Latitude is heel simpel aan en uit te zetten en is soms wel grappig om aan te hebben staan. Ik heb het zelf ook en gebruik het zo nu en dan ook.Robin schreef:Misschien OFF TOPIC maar een technology vraagje. Met de I Phone tegenhanger Sony Xperia X1 kun je blijkbaar met internet als je een mobiel nr van iemand hebt en dat mobieltje van diegene staat aan, datzelfde mobieltje opsporen(a la James Bond)dus waar dat mobieltje en in welke straat zelfs dat mobieltje zich bevindt.
![]()
:
:
:
- MartijnGizmo
Ja, en de CIA luistert al onze gesprekken af. Daarom begin ik ieder gesprek met Al-Qaida en WTC, om daarna een kwartier lang over ranzige poepsex te vertellen.
- Max V
WHAHAHAHAMartijn Koevoets schreef:Ja, en de CIA luistert al onze gesprekken af. Daarom begin ik ieder gesprek met Al-Qaida en WTC, om daarna een kwartier lang over ranzige poepsex te vertellen.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL onze jongedame van 14 gebruikt zo'n X1 met internet. Ze zat tijdens de kerstdagen in ver buitenland en kon 'via internet ofzo' zien dat de mobiele telefoon van mijn vrouw hier op dit huisadres 'was'...ik vond dat al erg vreemd, maar ze was er stellig van overtuigd.

- Tom V
Kan via internet ook al gewoon : http://www.themobiletracker.com/english/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef:LOL onze jongedame van 14 gebruikt zo'n X1 met internet. Ze zat tijdens de kerstdagen in ver buitenland en kon 'via internet ofzo' zien dat de mobiele telefoon van mijn vrouw hier op dit huisadres 'was'...ik vond dat al erg vreemd, maar ze was er stellig van overtuigd.![]()
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i