Verder nog hobby's Metchu?Metchu schreef:ik denk dat ik een hoe maak je vuistman-shops tutorial online ga gooien... Iedereen heeft wel ideeën maar de meesten kunnen niet photoshoppen
Vuistman topic!
- Adje ///M3
Re: Vuistman topic!
-
Metchu
Hierbij stapsgewijs hoe je met photoshop simpel vuistman kan toevoegen in een foto en er een tekst bij kan doen
stap 1: JE MOET PHOTOSHOP HEBBEN!
stap 2: Start photoshop op...

stap 3: Kies een leuke foto die je wilt vuistmannen!

stap 4: sleep deze foto naar je photoshop

stap 5: Sleep de vuistman foto naar photoshop

stap 6: Knip nu Vuistman uit de originele foto met het "lasso" icoontje. trek de lijnen om vuistman heen (zie afbeelding hieronder)

stap 7: Als je dat gedaan hebt, klik je op het pijltjes icoontje en druk je met het pijltje op vuistman en sleep je hem naar je te vuistmannen foto.

stap 8: vervolgens ga je, met het pijltje nog steeds, de vuistman verplaatsen naar de plek die je wilt. Vuistman kan te groot zijn en je zal hem misschien willen verkleinen, of andersom. Dat kan heel makkelijk door naar het menu te gaan "edit" en dan "free transform" te kiezen, dan kan je vuistman via de hoekjes van de ontstane lijntjes verkleinen of vergroten.

stap 9: nu komt het "toveren" van photoshop aan bod. We gaan een stukje van vuistman wissen zodat de onderste laag (de originele foto) naarboven komt. Zo krijg je een vuistman die perfect in de foto "gepast wordt". Dit doen we met de "history brush" (het kwastje met het pijltje). Op het moment dat je de history brush aanklikt vraagt photoshop je of je zeker weet dat vuistman daar moet staan
Je drukt op apply. We halen vervolgens met de brush stomweg, wat we weghalen willen waardoor het lijkt alsof vuistman in z'n natuurlijke habitat staat.

stap 10: Dan is het tijd voor de tekst. Probeer hier echt je best op te doen 8). We klikken op de "T" in je werkbalk (de horizontal type tool). je markeert de plek waar je iets wilt typen ermee.En je typt daar je tekst. Bovenin kan je de grootte van de tekst nog instellen als je tekst te groot of te klein is. Nadat je je tekst hebt getypt, kan je deze als je wil nog even verplaatsen met het "pijltje"

Stap 11: nu ben je klaar. Nog even opslaan en uploaden naar imageshack.com of tinypic.com of iets dergelijks. Opslaan doe je het beste door op "file" te drukken en dan "save for web" te doen. Daar kan je namelijk de foto nog naar wens verkleinen of vergroten en dan opslaan en uploaden maar!!

Het resultaat:

stap 1: JE MOET PHOTOSHOP HEBBEN!
stap 2: Start photoshop op...
stap 3: Kies een leuke foto die je wilt vuistmannen!
stap 4: sleep deze foto naar je photoshop
stap 5: Sleep de vuistman foto naar photoshop
stap 6: Knip nu Vuistman uit de originele foto met het "lasso" icoontje. trek de lijnen om vuistman heen (zie afbeelding hieronder)
stap 7: Als je dat gedaan hebt, klik je op het pijltjes icoontje en druk je met het pijltje op vuistman en sleep je hem naar je te vuistmannen foto.
stap 8: vervolgens ga je, met het pijltje nog steeds, de vuistman verplaatsen naar de plek die je wilt. Vuistman kan te groot zijn en je zal hem misschien willen verkleinen, of andersom. Dat kan heel makkelijk door naar het menu te gaan "edit" en dan "free transform" te kiezen, dan kan je vuistman via de hoekjes van de ontstane lijntjes verkleinen of vergroten.
stap 9: nu komt het "toveren" van photoshop aan bod. We gaan een stukje van vuistman wissen zodat de onderste laag (de originele foto) naarboven komt. Zo krijg je een vuistman die perfect in de foto "gepast wordt". Dit doen we met de "history brush" (het kwastje met het pijltje). Op het moment dat je de history brush aanklikt vraagt photoshop je of je zeker weet dat vuistman daar moet staan
stap 10: Dan is het tijd voor de tekst. Probeer hier echt je best op te doen 8). We klikken op de "T" in je werkbalk (de horizontal type tool). je markeert de plek waar je iets wilt typen ermee.En je typt daar je tekst. Bovenin kan je de grootte van de tekst nog instellen als je tekst te groot of te klein is. Nadat je je tekst hebt getypt, kan je deze als je wil nog even verplaatsen met het "pijltje"
Stap 11: nu ben je klaar. Nog even opslaan en uploaden naar imageshack.com of tinypic.com of iets dergelijks. Opslaan doe je het beste door op "file" te drukken en dan "save for web" te doen. Daar kan je namelijk de foto nog naar wens verkleinen of vergroten en dan opslaan en uploaden maar!!
Het resultaat:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
-
Kees Bunk
http://www.keesbunk.nl/overig/vuistman.psd" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoef je niet meer te knippen
Hoef je niet meer te knippen
- @iko
goede info Metchu.
Heb je ook stapsgewijs:
Hoe maak ik een videofilm in 8 maanden
Heb je ook stapsgewijs:
-
Metchu
:jenna: :jenna: :jenna: Daar ben ik mee bezig, kan wel ff durenAiko schreef:goede info Metchu.
Heb je ook stapsgewijs:
- Downforce Hans
Ik heb een MAC, wat nu
: 
-
Metchu
Doe wat Cor dan doet, bestel dan 2 quarter pounders een cheeseburger met grote friet en een milkshake banaan.
-
Shakes
Ik ben een MAC wat nu?
-
Metchu
Roep bij elke advertentie "wow dat is echt iets voor mij"
- Macboy
Aiko schreef:goede info Metchu.
Heb je ook stapsgewijs:
- Downforce Hans
Jij gaat tijdens de paintball meeting zoveel pijn lijden jongen.Metchu schreef:Doe wat Cor dan doet, bestel dan 2 quarter pounders een cheeseburger met grote friet en een milkshake banaan.
Stel je eens heel veel pijn voor en dat dan maal tien......
-
Luco
Kan iemand mij adobe sturen, zal ik die bolle eens kennis laten maken met vuistman
Paar honderd euro winnen maar lid worden ho maar
Metchu=Dagobert duck

Metchu=Dagobert duck
-
Eric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
trailversie downloaden van de adobe site en even op google zoeken naar punkcracksluco hornsveld schreef:Kan iemand mij adobe sturen, zal ik die bolle eens kennis laten maken met vuistman
Metchu=Dagobert duck![]()
-
René130i
Kijk dát mag dus niet 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
LOL @ metchu DDC en dit:
Metchu schreef:Doe wat Cor dan doet, bestel dan 2 quarter pounders een cheeseburger met grote friet en een milkshake banaan.
Metchu schreef:Roep bij elke advertentie "wow dat is echt iets voor mij"
- Macboy
Nandor schreef:Ik ben een MAC wat nu?
Metchu schreef:Roep bij elke advertentie "wow dat is echt iets voor mij"
- Knot
De halve foto hangt er nog achter man
- Max V
Alleen de vangrail 
-
Kees Bunk
Whaha. Vandaar dat het bestand zo groot was.Knot schreef:De halve foto hangt er nog achter man
Is nu aangepast en 4MB kleiner
- Max V
Nu is het genoeg, we hebben weer Vuistman nodig! Who gives us some :banaan:
-
Thommy
Mark schreef:Elmar schreef:
- Max V
HAHAHAHAHAHA die is echt goed 
Mooi geshopt ook 8)