Vandaag GESPOT
-
Peter van den Berg
Re: Vandaag GESPOT
Audi S5 bij Hotel Eden in Emmen
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Zojuist even boodschappen gedaan. Reed ik terug over de Maasboulevard. Zelf 60/65 op de klok, zie ik 2 trillende xenonlampjes in de spiegels, werd ik 2 seconden later echt vol voorbij geblazen door de jankende V12 van een zwarte 599 Fiorano. WAUW!!!! Die reed zeker 120+ daar. Was wel een mooi gezicht
.
- Thom
Had de wagen de voorste nummerplaat (06-..-..) links bovenop de neus?Mark Nauta schreef:Zojuist even boodschappen gedaan. Reed ik terug over de Maasboulevard. Zelf 60/65 op de klok, zie ik 2 trillende xenonlampjes in de spiegels, werd ik 2 seconden later echt vol voorbij geblazen door de jankende V12 van een zwarte 599 Fiorano. WAUW!!!! Die reed zeker 120+ daar. Was wel een mooi gezicht.
- VLA
op de A10 een jaquar met flame striping
Niet echt een goede foto van kunnen maken omdat ik de afslag moest nemen :

Niet echt een goede foto van kunnen maken omdat ik de afslag moest nemen :
- Tim N
Jammer van de XJ-R die sticker
-
Tom
Hahaha ik vind het wel humor 
- Mark Nauta
Nee, was een Duits kenteken.Thom schreef:Had de wagen de voorste nummerplaat (06-..-..) links bovenop de neus?Mark Nauta schreef:Zojuist even boodschappen gedaan. Reed ik terug over de Maasboulevard. Zelf 60/65 op de klok, zie ik 2 trillende xenonlampjes in de spiegels, werd ik 2 seconden later echt vol voorbij geblazen door de jankende V12 van een zwarte 599 Fiorano. WAUW!!!! Die reed zeker 120+ daar. Was wel een mooi gezicht.
- tim1981
Re: Vandaag GESPOT: Oude M3 cs van Rico
Zo net ronde klok van 17.00 uur de oude M3 cs van Rico in Barneveld gespot, stond op de parkeerplaats voor restaurant 'de Gribus'.
Blijft een fantastische auto om te zien.
Helaas geen foto'tje ervan kunnen maken, dan maar een oudje om het goed te maken

Blijft een fantastische auto om te zien.
Helaas geen foto'tje ervan kunnen maken, dan maar een oudje om het goed te maken
- frank de jonge
Blijft mooi die CS 8)
-
ErikS
Hmm, voor de gribus sta ik ook nogal vaak, ogen open houden dus...... 8)
- Mark Nauta
Ik was daarstraks even met Andrew naar Porsche Centrum R'dam in de TVR Cerbera. Komt serieus een minuut of 15 nadat wij er zijn nog een Cerbera aangereden
. Hoe groot is die kans?!?! Aangezien er slechts 7/8 in NL zijn, waarvan naar schatting maar 4/5 rijden.
- Stéphane
Ik kwam net een zwarte Evo 8 tegen hier in Rotterdam. Ik reed zelf dakloos rond in mijn Elise 
- Rodney
Lekker warm!Stéphane schreef:Ik kwam net een zwarte Evo 8 tegen hier in Rotterdam. Ik reed zelf dakloos rond in mijn Elise
zag vandaag ook al een gek in een slk zonder dak rondrijden!
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Dan zou je zeggen 1 op 5Mark Nauta schreef:Ik was daarstraks even met Andrew naar Porsche Centrum R'dam in de TVR Cerbera. Komt serieus een minuut of 15 nadat wij er zijn nog een Cerbera aangereden. Hoe groot is die kans?!?! Aangezien er slechts 7/8 in NL zijn, waarvan naar schatting maar 4/5 rijden.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Op het eurocircuit in Valkenswaard ( niet óp het circuit ) een zwarte F430 Scuderia......op duitse platen, maar eigendom van een Nederlander....
Wat een mooi plaatje.... ( understatement
)
Wat een mooi plaatje.... ( understatement
-
Kees Bunk
Ik kom er vrij weinig langs, maar meestal staat er niets.Erik Stoffelsen schreef:Hmm, voor de gribus sta ik ook nogal vaak, ogen open houden dus...... 8)
Op AG staat nog wel een zwarte audi R8 bij Gribus, volgens mij een demomodel.
Vandaag voor de Rabobankt wel M3 E46 in Phoenix Gelb. Volgens mij zie je die ook niet zo vaak in NL.
- Stéphane
Jij bent van het conservatieve front waarbij bepaalde zaken die non-conformistisch overkomen edoch praktisch verre van dat zijn als gek overkomen, is mijn inschatting.Rodney schreef:Lekker warm!Stéphane schreef:Ik kwam net een zwarte Evo 8 tegen hier in Rotterdam. Ik reed zelf dakloos rond in mijn Elise
Kort gezegd: het is niet koud in een Elise nu
- Rodney
Sorry hoor maat,Stéphane schreef:Jij bent van het conservatieve front waarbij bepaalde zaken die non-conformistisch overkomen edoch praktisch verre van dat zijn als gek overkomen, is mijn inschatting.Rodney schreef:Lekker warm!Stéphane schreef:Ik kwam net een zwarte Evo 8 tegen hier in Rotterdam. Ik reed zelf dakloos rond in mijn Elise
Kort gezegd: het is niet koud in een Elise nuEn die gek in de SLK heeft waarschijnlijk zelfs ook nog stoelverwarming en een airscarf, oftewel warme lucht rond de nek. Dat is een optie op de SLK. Die zal het dus helemaal niet koud hebben
het was een slk uit 2000 ofzo?
en deze zin he : Jij bent van het conservatieve front waarbij bepaalde zaken die non-conformistisch overkomen edoch praktisch verre van dat zijn als gek overkomen, is mijn inschatting.
daar snap ik niet veel van
-
Luco
Daarom ben je ook fan van BMWRodney schreef:
en deze zin he : Jij bent van het conservatieve front waarbij bepaalde zaken die non-conformistisch overkomen edoch praktisch verre van dat zijn als gek overkomen, is mijn inschatting.
- Rodney
Klopt luco!luco hornsveld schreef:Daarom ben je ook fan van BMWRodney schreef:
daar snap ik niet veel van![]()
![]()
wil ik zo houden ook!
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Zo heeft iedereen zijn gebrek

- Stéphane
Niet met verschillende maten meten, want anders wordt Ferry niet blijRodney schreef:Sorry hoor maat,
Tja, daar kan ik weinig aan doen natuurlijk.Rodney schreef:en deze zin he : Jij bent van het conservatieve front waarbij bepaalde zaken die non-conformistisch overkomen edoch praktisch verre van dat zijn als gek overkomen, is mijn inschatting.
- Mack
Het was blijkbaar warmer in Rdam, ik kwam ook al een Porsche tegen met de kap open.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
ROFL
@ conversatie Stephane vs Rodney

@ conversatie Stephane vs Rodney
- Panamera
Oude mustang uit 69 ofzo?