Is dit wat?
- Topfuel
Is dit wat?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=3168346
BMW 3-SERIE M3 M3 Coupe
Prijs € 17.900
Bouwjaar 05-1996
Km stand 93.000
Brandstof Benzine
Carrosserie Coupe
Aantal deuren 2
Kleur Interlagosblau
Transmissie Handgeschakeld
Aantal versnel.
Motorinhoud 3200 cc
Vermogen 321 pk
Opties & accessoires:
elektr. ramen voor, geregelde airco, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, sportstoelen.
Bijzonderheden:
Middenarmsteun, Alarm klasse III, Sportonderstel, Lichtmetalen wielen (17"), Witte knipperlichten, Schuif/kanteldak. Hifi luidsprekersysteem, CD-frontloader
Ik ben toch stiekum geinterreseerd in een E36 M3 3.2... Ik heb in een 3.0 gereden en een 3.2 e46 en vindt het heerlijke auto's... Maar als ik er een koop moet het wel een goeie zijn... Wat vinden jullie van de auto, de prijs enz enz
Wie kent deze wagen? Zou graag wat meer info willen inwinnen voordat ik 550km ga rijden!
BMW 3-SERIE M3 M3 Coupe
Prijs € 17.900
Bouwjaar 05-1996
Km stand 93.000
Brandstof Benzine
Carrosserie Coupe
Aantal deuren 2
Kleur Interlagosblau
Transmissie Handgeschakeld
Aantal versnel.
Motorinhoud 3200 cc
Vermogen 321 pk
Opties & accessoires:
elektr. ramen voor, geregelde airco, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, sportstoelen.
Bijzonderheden:
Middenarmsteun, Alarm klasse III, Sportonderstel, Lichtmetalen wielen (17"), Witte knipperlichten, Schuif/kanteldak. Hifi luidsprekersysteem, CD-frontloader
Ik ben toch stiekum geinterreseerd in een E36 M3 3.2... Ik heb in een 3.0 gereden en een 3.2 e46 en vindt het heerlijke auto's... Maar als ik er een koop moet het wel een goeie zijn... Wat vinden jullie van de auto, de prijs enz enz
Wie kent deze wagen? Zou graag wat meer info willen inwinnen voordat ik 550km ga rijden!
- Topfuel
Hier nog eentje die me wel aanspreekt:
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.as ... lc3mimwpla
Edit: Spreekt me niet meer aan!
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.as ... lc3mimwpla
Edit: Spreekt me niet meer aan!
Laatst gewijzigd door Topfuel op 24 sep 2006, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Tunissen
LOL, een M3 bij de Citroën dealer, ingeruild op een Picasso denk ik? 
Amerikaanse uitvoering heeft toch maar 240pk of zo? Zou ik lekker laten staan dus, hoe mooi en als nieuw hij verder ook is.
Die bij de Beier staat er ook al een poosje, geen idee hoe hij er verder uitziet trouwens, maar met Huisselectie kun je je daar ook geen buil aan vallen lijkt me.

Amerikaanse uitvoering heeft toch maar 240pk of zo? Zou ik lekker laten staan dus, hoe mooi en als nieuw hij verder ook is.
Die bij de Beier staat er ook al een poosje, geen idee hoe hij er verder uitziet trouwens, maar met Huisselectie kun je je daar ook geen buil aan vallen lijkt me.
- Bert ///M3
De eerste lijkt netjes. Mooie km stand, op het oog nog volledig origineel, niet eens verlaagd of wat zo te zien. Ik vind hem wel veel te duur, omdat er geen volledig leren interieur in zit en het een '96 auto is.
Die 2de met een boog omheen lopen. Dat is een Amerikaanse versie met maar 240 PK. De eigenaar van dat bedrijf zal je proberen wijs te maken dat hij naar 300+ PK te chippen is (heb eens wat met hem gemailed
) maar dat is gelul, zonder andere inlaat, nokkenassen enz krijg je dat niet voor elkaar. En dan zit je ongeveer aan het vermogen van een 3.0
Die 2de met een boog omheen lopen. Dat is een Amerikaanse versie met maar 240 PK. De eigenaar van dat bedrijf zal je proberen wijs te maken dat hij naar 300+ PK te chippen is (heb eens wat met hem gemailed

- Hans
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bm ... &df=1&fta=
Deze is een paar jaar geleden door hem gekocht bij een bedrijf bij mij in de straat.
Deze is een paar jaar geleden door hem gekocht bij een bedrijf bij mij in de straat.
- Bert ///M3
Die auto ken ik idd en is technisch in topstaat, voledig origineel niet verlaagd of wat. Eigenaar heeft al het onderhoud bij de dealer laten doen en is nooit op bespaard. Gaf op de testbank by Rica 329 PK.Hans schreef:http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bm ... &df=1&fta=
Als je met groen + bruin interieur en een SMG kan leven zou ik zeker bij die gaan kijken.
Laatst gewijzigd door Bert ///M3 op 24 sep 2006, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Rein,Rein schreef:M3 GT van Knot staat ook toch min of meer te koop?
Tsja, ik zit nu met mn enkel omhoog thuis door een crash op de motor... dus naast pijn en schade aan de motor kost het ook nog eens knaken om te herstellen.
De GT is weg voor onderhoud, gaat ook voor een kleine 3.000 euro aan verspijkerd worden zodat ie op een paar lakprobleempjes weer helemaal 100 is.
Zou zonde zijn om m direct weg te doen, wil er nog wel even mee rijden daarna maar hij gaat voor volgend jaar zomer wel weg denkik, tenzij ik echt een berg meer ga verdienen.
- Topfuel
kent iemand Automobielbedrijf de Beier bv? Ik denk dat een hoge korting zonder inruil wel realistisch is... Alleen weet niet of het een NL auto is kenteken kan ik niet aflezen!
Ik vindt €18.000,- ook een erg hoog bedrag voor een M3 uit 1996, en interieur ziet er een beetje smoezellig uit voor een M3 met die km stand. Maar met Bmw garantie en perfecte technische staat is het niet verkeerd toch?
Ik vindt €18.000,- ook een erg hoog bedrag voor een M3 uit 1996, en interieur ziet er een beetje smoezellig uit voor een M3 met die km stand. Maar met Bmw garantie en perfecte technische staat is het niet verkeerd toch?
- Hans
Kenteken 85-PF-HJ
Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming M3, 3ER REIHE; COUPE 3.2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.415 kg
Maximum massa voertuig 1.930 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 18 mei 2004
Datum eerste toelating 11 april 1996
Datum aanvang tenaamstelling 19 januari 2006
Vervaldatum APK 22 maart 2007
Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming M3, 3ER REIHE; COUPE 3.2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.415 kg
Maximum massa voertuig 1.930 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 18 mei 2004
Datum eerste toelating 11 april 1996
Datum aanvang tenaamstelling 19 januari 2006
Vervaldatum APK 22 maart 2007
Laatst gewijzigd door Hans op 24 sep 2006, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Topfuel
Hmmm, de km stand moet je dan ook maar met een korreltje zout nemen, bij imports geloof ik de km stand niet direct! En het feit dat het een import is vindt ik hem geen 18k waard...
Quote: Bert ///M3 Als je met groen + bruin interieur en een SMG kan leven zou ik zeker bij die gaan kijken.
Ik vindt dat zeg maar niet de ideale kleuren combi en dan druk ik het nog voorzichtig uit, km stand is ook wat aan de hoge kant.
Quote: Bert ///M3 Als je met groen + bruin interieur en een SMG kan leven zou ik zeker bij die gaan kijken.
Ik vindt dat zeg maar niet de ideale kleuren combi en dan druk ik het nog voorzichtig uit, km stand is ook wat aan de hoge kant.
- Knot
Tsja, mijn auto is door Robert Jan van Garage Daytona helemaal 100% gemaakt als ik m terugkrijg en staat nog niet eens op 140.000 dus de auto is echt goed, geen geklooi, alle facturen erbij.
Heb er zelf ongeveer 17.500 euro ingestoken met aanschaf en een half jaar rijden/onderhoud, dus zien wel wat de gek ervoor geeft.
Heb er zelf ongeveer 17.500 euro ingestoken met aanschaf en een half jaar rijden/onderhoud, dus zien wel wat de gek ervoor geeft.
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Waar zijn Andre, Rico, Robin, etc etc??TopFuel schreef:kent iemand Automobielbedrijf de Beier bv? Ik denk dat een hoge korting zonder inruil wel realistisch is... Alleen weet niet of het een NL auto is kenteken kan ik niet aflezen!
Die zitten daar dagelijks op de koffie

Vind hem ook wel een beetje aan de dure kant, 14-15k ofzo als 'ie heel goed en mooi is?
Huisselectie kan hier niet meer op zitten, misschien wel 6 maand Bovag.
Als alle boekjes erbij zitten hoef je een import niet perse laten staan.
Zie de M3 van ErikK... :!:
Nandor schreef:Voor 18k mag je de mijne komen ophalen.
N.

- Bert ///M3
- Topfuel
Rood (naar verloop van tijd roze, hehe) zou nog net kunnen, maar groen gaat me echt te ver i.c.m. een geel interieur!Bert ///M3 schreef:Aangezien half M3 rijdend nederland hier toch al zit kunnen we de prijs wel een beetje kunstmatig opdrijven
@Topfuel: true maar een M3 gaat niet minder hard als hij groen is ipv blauw. Dus net wat je zoekt
- Bert ///M3